Aangenaam, meneer.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Goedendag.
Ik zal mijzelf even voorstellen;
De naam is iejj, Rock. Iejj.
Ik kom hier om jolijt te brengen.
En met wie heb ik het genoegen?
Ware worden, LR.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het script van Scott Pilgrim. De vergelijking met de mannelijk hoofdpersoon is ook wel treffender.
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aangenaam, meneer.
Ik ben Moeraskat. Ik kom hier voor mijn teerbeminden vrinden.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.
Hoe meer zielen, hoe meer ik er kan verpesten. Dus dat hoop ik inderdaad ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik snel een plaatsje krijg in die selecte groep.
Ik spamde te veel en kreeg een boze DM.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal kapot om die showBtw wat was er nou met jou en spammen
Wil je een doel halen vandaag ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik spamde te veel en kreeg een boze DM.
3.000, maar dat wordt hem al niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wil je een doel halen vandaag ofzo
Dan heb je tenminste een echt goed werkende, maar wel lastig.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, hi komt morgen langs dus nog maar een dagje zonder
Dat is toch minstens 2 per minuut? Moet te doen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.000, maar dat wordt hem al niet meer
Onmogelijk zonder een beetje spam.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch minstens 2 per minuut? Moet te doen zijn.Moet je wel 24 uur wakker blijven :x of er meer per minuut posten.
Kun jij dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
En ik moest inhoudelijke posts gaan plaatsen dus ja.
Whyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3.000, maar dat wordt hem al niet meer
1755 nu. En ik heb koppijn en ben moe dus reken maar uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
WhyHoeveel zit je nu op dan? Je kunt hier nog veel meer posten, hebt nog 7 uur,..
Haha heldin, ik mag je welquote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer ik er kan verpesten. Dus dat hoop ik inderdaad ook.
Jong pak een pilsje en vlammen. Als je wil maak ik wel een topic open waar je in heul korte tijd heul veel kunt spammenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1755 nu. En ik heb koppijn en ben moe dus reken maar uit.
Het is wel lekker rustig tho, echt bizar hoeveel ik met dat ding bezig ben normaal gesproken.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste een echt goed werkende, maar wel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |