Duet dit keer. Helaas zong haar partner niet zo goed als in de repetitiesquote:Op maandag 3 februari 2014 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat het Bluezz was.
Goeiemorgen.
Zong ze nog solo ?
Golfer weer bezopen ?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Duet dit keer. Helaas zong haar partner niet zo goed als in de repetities
quote:
quote:
ja fantastisch stuk. Altijd mooi hoe die gekke dingen van Buma meteen onderuit gehaald worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:16 schreef borisz het volgende:
Overigens mogen nog eenvoor Buma en zijn districtenstelsel. http://stukroodvlees.nl/kiesstelsels/bumas-curieuze-kiesstelsel/
Heeft ie rechten op zijn Bumaberichten ?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja fantastisch stuk. Altijd mooi hoe die gekke dingen van Bruma meteen onderuit gehaald worden.
ojeeee, ligt ons financiële controlesysteem nou stil?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef Againzender het volgende:
grrr, er blijft een alert binnen komen waar ik naar wil kijken, maar kan niet inloggen om wat voor reden dan ook. Mijn vrienden van systeembeheer zijn offline helaas (ze horen ook niet online te zijn, niemand verplicht ze dat, maar vaak is er nog wel eentje die online is) dus ik ga maar pitten en over een groot huis dromen.
Ik zie op kantoor wel wat er aan de hand is. Oh, wacht, ik zou thuiswerken....
dat kon ik dus niet zienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojeeee, ligt ons financiële controlesysteem nou stil?
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef borisz het volgende:
Amsterdam wordt zo de opleider voor Den Haag.
Eerst Lodewijk en nu Wiebes.
Kunnen we opmaken dat jij hebt niet zo hebt op WIebes?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.
o nee hoor, maar als VVD-er hoef je na de verkiezingen niet zeker te zijn van het college.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunnen we opmaken dat jij hebt niet zo hebt op WIebes?
stond hij op de lijst voor de VVD?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond hij op de lijst voor de VVD?
Nope.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond hij op de lijst voor de VVD?
Amsterdam is wel leuk om de volgen op 19/3. Zal de PVDA niet meer de grootste worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee hoor, maar als VVD-er hoef je na de verkiezingen niet zeker te zijn van het college.
Hij heeft het volgens mij best aardig gedaan hier.
ja, omdat D66 dan de grootste wordtquote:
Eat that Henk Westbroek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:58 schreef borisz het volgende:
Overigens bij Red Amsterdam heb je naast Nelly Freijda ook Henk Spaan en Hans Dulfer
Wie is dat achter Dione en tegenover Henri? Herman Dijkstra ofzo??quote:
Henk Spaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:58 schreef borisz het volgende:
Overigens bij Red Amsterdam heb je naast Nelly Freijda ook Henk Spaan en Hans Dulfer
Geweldige columnist.quote:
zijn radiocolumns waren vooral een bron van ergernisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige columnist.
Heb een stukje van hem bewaard uit 1990. Dat van Basten Nederland naar de wereldtitel schiet.
Nelly kom ik regelmatig tegen tijdens de lunchwandeling, die woont geloof ik ergens in de buurt van van ons kantoor. Hans Dulfer heeft een paar jaar geleden een knallende show gegeven bij ons pesoneelsfeest, dat was echt geweldig! Leuke vent, met wel een enorm ego, maar als je net zo bezig bent geweest mag dat wel van mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:58 schreef borisz het volgende:
Henk is tof. Kwam als gemeenteraadslid van Leefbaar Utrecht op bezoek bij het bedrijf van mijn vader omdat het bedrijf weg moest voor de bouw van Leidse Rijn. Net als veel politici zoals Terpstra (sorry tong dat ik die naam laat vallenquote:
Ik laat me er buitenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Iemand heeft je hulp nodig SES / economie opdracht hulp nodig
Jaquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:34 schreef tong80 het volgende:
Ole Kusjes. Sterretje doet het niet op m'n nieuwe PC.
Zat vorige vrijdag plots te janken over Jack waar m'n huishoudster bij was.
Ik maar sorry zeggen. Ze was lief en ik moest geen sorry zeggen.
Lieve Ole kusje. :sterretje.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:23 schreef Ole het volgende:
Dat kan ik ook niet even opdreunen. Is te lang geleden dat ik dat nog behandeld heb.
Alles gaat weer mis hier...
Kreeg boze mail van collega waarom ik maandag er niet was. Ik wist van niets, staat ook niets in mijn rooster. Daarbij heb ik hem gesproken en verdraait hij nu mijn woorden. Leidinggevende ook weer boos![]()
Ben een beetje op op dit moment. Zo even met een goede vriend koffie drinken.
waar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:40 schreef tong80 het volgende:
Dit is erg. Het ergste is dat ze de grootste partij worden.
ze zijn al de grootste partijquote:
hij is weer goed! Snap alleen dat laatste wc plaatje nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef rubbereend het volgende:
even spammen: [Roddelcorner] Gekke dingen in Sochi & Krajicek emigreert
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Ole het volgende:
[..]
hij is weer goed! Snap alleen dat laatste wc plaatje niet
quote:Sochi toilet includes 3 seats for you to be judge by your peers .. Would this be considered "jury doodie?
die bedoel ik niet. Ik bedoel die gele. Niet spuiten?quote:
quote:
schijt aanquote:
owquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Ole het volgende:
[..]
die bedoel ik niet. Ik bedoel die gele. Niet spuiten?
Gefeliciteerd.quote:
jij hebt nu zeker een kater van hier tot Tokyo zeker?quote:
In Tokyo verloor PSV toch de WC-Finale ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij hebt nu zeker een kater van hier tot Tokyo zeker?
Scherpquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Tokyo verloor PSV toch de WC-Finale ?
dat Van Aerle miste was ik dan weer vergeten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef tong80 het volgende:
Weet ik niet meer.
Wel dat ik bij de KRO-kwis het hoofd van Berry van Aerle zag en gelijk op de knop drukte en wist dat ie de penaltie ging missen.
Was in de strafschoppenserie na de verlenging.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat Van Aerle miste was ik dan weer vergeten.
Vriend van mij woont in Dubai. Moeten er nog steeds eens langs gaan. Laatst waren andere vrienden bij hem op bezoek, akls die foto's representatief zijn dan is het heel normaal om champagne bij je ontbijt te drinken daar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef borisz het volgende:
De ronde van Dubai net op Eurosport. Ze fietsten op dat kunstmatige eiland
Gelukkig is over een maandje de Omloop weer.
Dat komt er daar toch uit de kraan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vriend van mij woont in Dubai. Moeten er nog steeds eens langs gaan. Laatst waren andere vrienden bij hem op bezoek, akls die foto's representatief zijn dan is het heel normaal om champagne bij je ontbijt te drinken daar.
dat was toch zand?quote:
Voor je het weet zit je als journaliste in het gevang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:42 schreef Againzender het volgende:
Maar lijkt me een raar land in ieder geval.
over journalisten gesproken: ik heb zojuist mijn mening gegeven voor de camera van kwaliteitszender AT5.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je als journaliste in het gevang.
Foxpopquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
over journalisten gesproken: ik heb zojuist mijn mening gegeven voor de camera van kwaliteitszender AT5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Foxpopstelling van Amsterdam in dit geval. AT5 zit hier vlakbij dus die staan wel vaker bij het winkelcentrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
nee lamme armen omdat de platte kar geduwd moest wordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij hebt nu zeker een kater van hier tot Tokyo zeker?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Tokyo verloor PSV toch de WC-Finale ?
ze hadden behoorlijk pech staat mij bijquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]geheel tegen de verhouding in
Romario bakte er niks van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze hadden behoorlijk pech staat mij bij
Vertel. Het journaal begon met Plassterk.quote:
Ik begrijp niks meer van de Nederlandse competitie. Vroeger gewoon alles op zondagmiddag half drie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef Againzender het volgende:
in de metro naar Ajax nu. groep Surinamers waar ik niets ô van begrijpwat een stad
Voor welke partij ?quote:
Als bezorgde inwoner van de gemeente.quote:
zeezuiperquote:
Dat is voor een maandje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
En dat is binnen 24 uur leeg of wordt dat een wekenplan?
Ken je Doc nog ? In zijn Amsterdamse stamkroeg is het 't huisbier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef borisz het volgende:
Dat heb ik wel eens gedronken.
Prima spul.
Doc en kamagurka in de O´connellsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Doc nog ? In zijn Amsterdamse stamkroeg is het 't huisbier.
Wellicht gezien bij één van de meets in het verleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was toch ook bij die hele grote begin 2008? Daar was Doc ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht gezien bij één van de meets in het verleden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je was toch ook bij die hele grote begin 2008? Daar was Doc ook![]()
17 februari ontmoet ik ze daar weer. Gaan we naar Monster Magnet. ULX er ook bij.quote:
De laatste was de meet er op een paar maanden later.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Al weer jaren geleden die meets in VBL.
/we worden oud
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
17 februari ontmoet ik ze daar weer. Gaan we naar Monster Magnet. ULX er ook bij.
quote:
Vorig jaar nog met een aantal mensen van CUL op het strand van Bloesdaal gezeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste was de meet er op een paar maanden later.![]()
![]()
Ik heb daarna volgens mij alleen Vaduz, Rubber en Me-Mo nog een of meerdere keren gezien.
O ja. Het was niet echt Forever BLowing Bubbles die dagquote:
Ik heb een grote TAL meet gehad in 2010.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met een aantal mensen van CUL op het strand van Bloesdaal gezeten.
Maar een echte grote FOK!meet is voor mij een tijdje geleden.
Ja. dat was een erg toffe meet.met DIGGER en EW. OLE en zo voortquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:47 schreef rubbereend het volgende:
de 5 jaarsmeet was wel de gaafste meet ooitwe hadden de hele zijkant van de kroeg
en voor een tientje de man waren we klaar......
tongerlo is prima spul. Doc ken ik alleen van hier, toffe user. In het echt ken ik twee oldbies, de enige FOK!-ers die ik real life ken. Die kunnen een biertje in ons nieuwe huis komen drinkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. dat was een erg toffe meet.met DIGGER en EW. OLE en zo voort
PSV wint van Twente. Niemand gaat Ajax een duimbreed in de weg leggenquote:
4x op een rij zou voor Ajax een unieke prestatie zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef rubbereend het volgende:
PSV wint van Twente. Niemand gaat Ajax een duimbreed in de weg leggen
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
4x op een rij zou voor Ajax een unieke prestatie zijn.
PSV twee keer en HVV, de enige andere club naast de top 3 die met een ster speeltquote:De quizvraag is dan ook direct welke andere twee clubs wonnen ooit vier titels op een rij?
nou inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef borisz het volgende:
Het is wel een quizvraag uit de categorie beginnersvragen
zeker in 89-90 had PSV als ze zich niet als kleine kinderen hadden gedragen met gemak kampioen geworden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou inderdaad
het is trouwens niet de bedoeling dat Ajax als eerste 5 op een rij doet.
PSV had dat beide keren met gemak kunnen doen
ze zijn allemaal mooiquote:
Tuurlijk. Lekker genieten. In de dweilpauze even snel brood gekocht.quote:
Hugo Borst nu op 3quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Zo helpen we Ajax wel aan vier op en rij...
Ok Bossie Jeanquote:
ik heb mij 4 dagen niet geschoren, lijk een beetje op Schone nu. Hugo is een stukje verder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:59 schreef tong80 het volgende:
Ik lijk op Hugo momenteel
Ik moet op mezelf gaan letten.
Meer dan 10 dagen niet geschoren en slecht in vel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb mij 4 dagen niet geschoren, lijk een beetje op Schone nu. Hugo is een stukje verder.
met 10 dagen kom ik ook redelijk bij Hugo in de buurtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan 10 dagen niet geschoren en slecht in vel.
blijft een geweldig nummer. en is ook geweldig gecovered.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef tong80 het volgende:
Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...
One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it
Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...
Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...
Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head
Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...life
One
±P
dat wel, maar het nummer blijft prachtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Dit was wel een erg matige live uitvoering ..
Cliffquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:42 schreef Againzender het volgende:
Mijn oudste zus is nog bij de Master of Puppets tour geweest, toen Cliff er nog was.
zo'n goede bassist, zo'n tragisch einde....quote:
Mee eens. Die sound van met name Puppetts en Lightning is gewoon uniek. Kill 'm All is ook een sterk album, maar niet te vergelijken met de twee daarna.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n goede bassist, zo'n tragisch einde....
die gast deed dingen met de bas die je met een standaard gitaar kon. en zorgde mede voor het geluid van Metallica toen.
Die twee albums zien uniek idd. Mijn zus draaide alles op stand maximaal volume, maar ik heb mijn moeder eens naar master of puppets laten luisteren op 'normaal' volume, en zij had iets van: is gewoon goede muziek!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mee eens. Die sound van met name Puppetts en Lightning is gewoon uniek. Kill 'm All is ook een sterk album, maar niet te vergelijken met de twee daarna.
Zo mooi hoe je over je kinderen postquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef Againzender het volgende:
Naar bed nu, morgen vroeg gaat Marc voor z'n B diploma (makkie zegt hij) en rest van de dag opruimen en uiteindlijk meuk naar de opslag brengen.
Kiki Bertens wint ook. Na vijftien jaar heeft Oranje weer een kans om naar de werelgroep te mogen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:05 schreef borisz het volgende:
Top![]()
Naast de OS zijn de play-offs bij de Fed Cup bezig. Hogenkamp won haar eerste wedstrijd. Als Bertens ook wint dan mag NL in april spelen om een plek naar de wereldgroep.
ja, dat was jammer. blijft spannend zo, Feyenoord heeft een topweekend opeensquote:
Linda Bolder wint in Parijs. Dat wordt nog een leuke kwalificatie voor Rio met Polling en Bolder...quote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef borisz het volgende:
Ireen.![]()
Terpstra wint in Qatar.
Hopelijk nog wat leuks in Parijs vandaag.
We zien dan ook alleen maar schaatsen bij de NOS.quote:
Nu toch wel even langlaufenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien dan ook alleen maar schaatsen bij de NOS.
Werd tijd.quote:
Dat valt best wel mee, genoeg andere sporten al gezien.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien dan ook alleen maar schaatsen bij de NOS.
Morgen mag Plasterk uitleg geven..quote:Op maandag 10 februari 2014 19:01 schreef borisz het volgende:
Op naar het eerste lijsttrekkersdebat. Olv Frenk vd Linden.
ja,dat was ff onverwacht....quote:
Afgelopen zaterdag gewoon op het congres en niet dat je dacht dit wordt de laatste keer....quote:
onverwacht dus...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gewoon op het congres en niet dat je dacht dit wordt de laatste keer....
quote:
Onnatuurlijke dood gestorven volgens de kranten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gewoon op het congres en niet dat je dacht dit wordt de laatste keer....
Was geen reet aan zeker ?quote:
Inmiddels duidelijk dat het een ongeluk of misdrijf is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onnatuurlijke dood gestorven volgens de kranten.
Goeiemorgen.
Nou het was wel even raarquote:
Vreselijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Inmiddels duidelijk dat het een ongeluk of misdrijf is.
Ik ga uit van het eerste. Doet mij denken aan overleden opa die ik nooit gekend heb. Dat was wel een natuurlijke dood, maar ook hij werd gevonden. Daarbij dus politie en een lichaam dat pas later werd vrijgegeven. Maar dat duurde maar een paar uur en niet zoals nu al een hele dag.quote:
Ik ga maandag met Doc Kamagurka en ULX en aanhang naar Monster Magnet in Tivoli. Weet nog niet of ik ga drinken. We starten in O'Connels de Ierse pup. Man of 8. Zit ik daar in m'n eentje aan de chocomelk. Maar als ik in Tivoli drink mag ik niet roken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou het was wel even raarMaar uiteindelijk viel het wel mee eerlijk gezegd. Was alleen misselijk van al die spa!
en dat doe je goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels mr curling geworden. Na iedere sessie een berichtje op de site.
En gegarandeerd reacties in de stijl van Curlingquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels mr curling geworden. Na iedere sessie een berichtje op de site.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Ole het volgende:
We zitten gewoon schaatsen te kijken op het werk
Nu al evenveel schaatsmedailles als in Vancouver en we hebben pas 4 afstanden gehadquote:
4 jaar geleden postte ik nog dat ik Tuitert helemaal geen kans toedichtte op de 1500quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef borisz het volgende:
Op 1000/1500m is alles mogelijk. Bij de heren 1500 is het helemaal wie er op die dag zin heeft om te winnen.
Bossie heldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Bos81 het volgende:
http://ikdoemeedoordesw.nl/home
Ik sta er ook tussen![]()
Ze kwamen bij ons een fotosessie maken, om alvast wat foto's op de site te hebben. Nu kun je gewoon wat uploaden. UIteraard sta ik wel gewoon achter de actie...quote:
Tong ook Bosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Bos81 het volgende:
UIteraard sta ik wel gewoon achter de actie...
deden we gisteren ook. En toen kwam de nieuwe voorzitter even kennismakenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Ole het volgende:
We zitten gewoon schaatsen te kijken op het werk
en ik ookquote:
bij ons keek de baas ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
deden we gisteren ook. En toen kwam de nieuwe voorzitter even kennismakenach, heeft ze gelijk een idee bij de sfeer
ik vond het ook wel een goede voorstelling van zaken hierquote:
Mijn ex-bedrijfsleider kwam gewoon pas na de 10 kilometer op z'n werk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een goede voorstelling van zaken hieriemand zei nog: 'dit doen we alleen bij de 500m, de 10km doen we alleen de laatste twee rondjes
'
bij de spelen in Calgary was dat niet zo raarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ex-bedrijfsleider kwam gewoon pas na de 10 kilometer op z'n werk.
Wij konden geen vrij krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij de spelen in Calgary was dat niet zo raar
En pumatje is met een Carthago of een Thiemetje bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef rubbereend het volgende:
inmiddels ook gewoon inhoudelijke reacties
Ik luister naar de tv op m'n slaapkamer. Broer komt zo langs zodat ik de 1000 meter wel kan zien.quote:
Hier begrijp ik niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
En pumatje is met een Cartago of een Thiemetje bezig
User Pumatje post onder ieder curlingbericht "Curling moet verboden worden"quote:
en ik ookquote:
Ik ben soms moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef borisz het volgende:
[..]
User Pumatje post onder ieder curlingbericht "Curling moet verboden worden"
Carthago mag je opzoeken. Thieme sluit ook altijd af met voorts ben ik van mening dat de bioindustrie afgeschaft moet worden.
Nou nee... squatten en planken en en en pfffffffquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hef nu het glas met links en Hef nu het glas met rechts.
klinkt pijnlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou nee... squatten en planken en en en pfffffff
en vermoeiend! Maar het is voor een goed doel en nu voel ik me heerlijk. Alleen wel spierpijnquote:
alleen nog in het weekendquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hef nu het glas met links en Hef nu het glas met rechts.
ik zou ook best voor Lotte willen gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Lotte vandaag. De laatste 4 dagen heb ik het in een ander topic steeds goed gehad
Hoi vriendquote:
zouden we echt de 20 gaan halen?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi vriend
Lukt het modden nog ?
Heb al een topic geopend dat we nul medailles haalden in Sarajewo met Vergeer van der Duim en van gennep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zouden we echt de 20 gaan halen?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al een topic geopend dat we nul medailles haalden in Sarajewo met Vergeer van der Duim en van gennep.
Alleen vanwege al die Italianen in Luik?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef borisz het volgende:
Ondertussen zijn in België de voetbalrechten aan MP&Silva een Italiaans sportrechtenbedrijf. De Belgische voetbalclubs mogen straks sowieso 55mln euro verdelen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sarajevo
[OS 2014] Sarajevo; teloorgang na de perfecte Spelen
laat je je handen thuisquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef tong80 het volgende:
Tjacka genieten is alijd lekker.
Nu ook.
Alsof ik buiten kom.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij onze overburen. Ik ben op donderdag altijd thuis, en was van plan de keuken op orde te maken. De keuken kijkt uit op de overburen.
Maar ik werd om half 10 gebeld door een collega vanwege een ernstige storing op het werk, en zat toen een verdieping lager in de woonkamer met de laptop al aan, dus ben daar 3 uur blijven zitten.
Ik baal hierdoor nog meer van die storing
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij onze overburen. Ik ben op donderdag altijd thuis, en was van plan de keuken op orde te maken. De keuken kijkt uit op de overburen.
Maar ik werd om half 10 gebeld door een collega vanwege een ernstige storing op het werk, en zat toen een verdieping lager in de woonkamer met de laptop al aan, dus ben daar 3 uur blijven zitten.
Ik baal hierdoor nog meer van die storing
Die inbreker heeft mazzel gehad dat de overbuurman niet thuis was, want dat is een zeer gespierde Marokkaan van 1,90m (lengte gok ik, maar hij is langer dan ik).quote:
Ik had het nog niet gezien. Wel lekker een compacte samenvatting van Canada.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef borisz het volgende:
IJshockey nu op de Beeb.
NOS is aan het herhalen
Een herhaling is nooit het nu hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:19 schreef rubbereend het volgende:
de NOS herhaalt nogal veelik zie het nu niet van biatlon van gisteren uitgebreid herhalen
dat zei je morgen ook alquote:
Wat zei Einstein ook alweer ?quote:
Leuk dat je in de toekomst iets kunt zeggen.quote:
leek wel een zwembad dat veld voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef borisz het volgende:
2-2 vanavond. Van 0-2 naar 2-2. Goed teruggevochten.
terechte winst, jullie bijten het spits af dit weekeinde!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Bos81 het volgende:
weer 3 punten. Waren nog bijna onnodig 2 punten minder geweest.
Gelukkig hebben we Jetro Jetro Jetro Jetrooo
We waren zeker beter, maar als je zelf de kansen niet afmaakt, roep je het toch over jezelf af. Gelukkig dwingen we de laatste weken wel dat geluk af..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
terechte winst, jullie bijten het spits af dit weekeinde!
PSV is een stuk beter bezig de laatste weken idd, jullie eindigen nog wel boven Feyenoord. En misschien nog wel hoger, jullie hebben gvd een geweldige groep!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren zeker beter, maar als je zelf de kansen niet afmaakt, roep je het toch over jezelf af. Gelukkig dwingen we de laatste weken wel dat geluk af..
En nu hebben we Guusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is een stuk beter bezig de laatste weken idd, jullie eindigen nog wel boven Feyenoord. En misschien nog wel hoger, jullie hebben gvd een geweldige groep!
Raar dat ik hem niet ken ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Philippe Geubels
vanavond naar zijn voorstelling geweest, het was echt geweldig
Marc Dutrouxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Elke Belg(Vlaming) is toch 'leuk'.
Kwam toevallig langs.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Ole het volgende:
Zo crematie van oude kroegvriend![]()
Gelukkig heeft hij een mooi leven gehad, en heeft hij niet heel lang hoeven lijden. Piet is 85 geworden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Ole het volgende:
Zo crematie van oude kroegvriend![]()
Gelukkig heeft hij een mooi leven gehad, en heeft hij niet heel lang hoeven lijden. Piet is 85 geworden.
nou....quote:
Duimen Rubber. Anders Verweij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |