Dus hij is alleen vanwege die zwangerschap bij haar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef baybug het volgende:
Dan gaat haar vriend weg. Schoonfamilie helemaal overstuur. Onze familie ws ook. Ik ben bang dat ze zichzelf iets aandoet gezien de staat waar ze nu in is. Ze is zoooooo anders. Ze schaamt zich ten eerste dood. En ten tweede zit ze er psychisch nu doorheen.
De fok!kers (echte fok!kers he!) die capabel genoeg zijn om zichzelf voort te planten weten over het algemeen ook wel wie de dader is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat schat jij de gemiddelde FOK! Er hoog in
Dan bevalt ze toch gewoon niet.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
De fok!kers (echte fok!kers he!) die capabel genoeg zijn om zichzelf voort te planten weten over het algemeen ook wel wie de dader is.
De overige komen nooit van zolder, dus die hebben ook zo'n test niet nodig.
Ik heb overal al gezocht. NVOG, babybytes, zwangerschapspagina, Amerikaanse fora, etc.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mag dit vast niet zeggen maar ik denk dat het gemiddelde publiek van zwangerschapspagina.nl daar vast meer ervaring mee heeft dan de gemiddelde FOK!ker. Oftewel: je platform is verkeerd gekozen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een zwanger vriendinnetje waarvan ik wist dat ze er naast haar man ook een vriendje op na hield. Toen ze me vertelde van de zwangerschap vroeg ik voorzichtig: en wie van de twee.. Zij: drie![]()
Dit werd opgelost met een spontane abortus.
Eigen schuld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef baybug het volgende:
[..]
Dan gaat haar vriend weg. Schoonfamilie helemaal overstuur. Onze familie ws ook. Ik ben bang dat ze zichzelf iets aandoet gezien de staat waar ze nu in is. Ze is zoooooo anders. Ze schaamt zich ten eerste dood. En ten tweede zit ze er psychisch nu doorheen.
Die zit vast niet op fokquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een zwanger vriendinnetje waarvan ik wist dat ze er naast haar man ook een vriendje op na hield. Toen ze me vertelde van de zwangerschap vroeg ik voorzichtig: en wie van de twee.. Zij: drie![]()
Dit werd opgelost met een spontane abortus.
dit wilde ik ook zeggen. Babietjes moeten altijd een beetje op kleur komen na de geboorte. Zelfs de oogjes zijn eerst blauw en worden later pas bruin.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan krijgt ze een zware kluif want dat kind komt sowieso blank op aarde. En daar kun je geen conclusies aan verbinden. Dat duurt wel een tijdje
Heeft ze wel gezetenquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, je gaat hier echt geen antwoord vinden op je vraag. Als je nicht én geen vertrouwen heeft in condooms én niet in die dure test dan gaat een slag in de lucht op een forum ook niet uitmaken.
Alleen ik en haar vriend weet het. De rest krijgt een emotionele klap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef jcdragon het volgende:
Wat als het niet uitmaakt of de test het wel of niet juist is.
Ze zal wel emotioneel blijven.
Het enige wat je kan doen is haar geruststellen. Haar vriendje, vrienden en familie kunnen haar het best ondersteunen.
Een gegarandeerd succes! Kans van slagen is 99,9% (net als de test)quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus hij is alleen vanwege die zwangerschap bij haar?
Ja helaas geen ervaringen uit de eerste hand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus.
Mij lijkt 99,99% betrouwbaarheid wel geruststellend eigenlijk
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee, geen slotje! We willen natuurlijk wel de uitkomst weten! Anders laat je ons zitten met een cliffhanger
Ze zeggen altijd, 'Er is er nog nooit eentje blijven zitten!'. Waren dat dan leugens?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik vind het idee dat ze gewoon niet gaat bevallen echt ontzettend tof.
Alsof het Iets anders wordt als je het kadootje niet uitpakt. Ten eerste.
En denken dat je er zeggenschap over hebtten tweede.
Die gast en zij gaat way back. Altijd een zwak voor elkaar gehad. Die relatie gaat zeker lukken mits t zijn kind is. Hij zou te gekwetst zijn als t niet zo is. Hij vertrouwt de test wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Een gegarandeerd succes! Kans van slagen is 99,9% (net als de test)
OMG wat een briljant topic dit
Je kiest er toch zelf voor om met 2 mannen te rommelen
Misschien heeft Maury nog wel snel een plekje voor haar, voor ze bevalt.
Ondertussen popcorn erbij pakken en afwachten tot het kind er is. Laat je het wel even weten???
Want als er 1 fokker is die zegt: "ja, ik heb die test ook gedaan en de ene vadermogelijkheid was een chinees en de ander een neger en de test zei dat de neger de vader was en het kind was ook donker-zonder-spleetoogjes" dan ben je gerustgesteld omdat de test dus klopt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:24 schreef baybug het volgende:
Ja helaas geen ervaringen uit de eerste hand.
Slotje dan maar.
Kurk erin.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik vind het idee dat ze gewoon niet gaat bevallen echt ontzettend tof.
Alsof het Iets anders wordt als je het kadootje niet uitpakt. Ten eerste.
En denken dat je er zeggenschap over hebtten tweede.
Voor mij ook eerste keer in OUD, maar ik ging vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef wickedmen het volgende:
Eerste keer dat ik in OUD kom en mijn gezicht is meteen vannaar
gegaan.
Al doch eigen schuld van haar, als je zonder condoom neukt kan je erop rekenen, beter nog als ze vreemd gaat is ze nog dommer.
Ik ben een man. En mijn vriendin heeft een verhoogde kans op trombose. Dus nee. Maar de vraag kwam wel vanuit dit verhaar opborrelen. Want ik wil NIET met deze shit worden overspoeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef dimmak het volgende:
Oh en TS is de vrouw in kwestie.
SEX / Alleen condoom als anticonceptie. Wie nog meer?
Obvious
Zoals ik het lees is ze echt meteen zwanger geworden, zonder relatie. Lijkt mij niet echt de beste basis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus hij is alleen vanwege die zwangerschap bij haar?
Ik denk zomaar dat zelfs dát niet werkt.quote:
Dat is meestal zo bij de 'Ik heb een vriend/in die...' topicsquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef dimmak het volgende:
Oh en TS is de vrouw in kwestie.
SEX / Alleen condoom als anticonceptie. Wie nog meer?
Obvious
Tuulk. Daar vriendin, hier nichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij de 'Ik heb een vriend/in die...' topicsMaar we doen altijd net alsof we dat niet weten. Daarbij vind ik TS zelf idd wel erg paniekerig overkomen terwijl het over een vriendin gaat.
Geweldig topic was dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Maar als de vrouw in kwestie lekker is, is ze vanaf morgen een MILF. AnthonyZeus incoming!
Als jouw nicht dit door zou maken hoop ik dat je haar ook wilt helpen. Ik zie haar zo van de brug springen mocht t fout lopen. Ik ben daar echt bang voor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuulk. Daar vriendin, hier nicht
Hij vertrouwt alleen haar niet dan? Want als het niet zijn kind is dan wil hij er ook absoluut niet voor zorgen en zijn vriendin in de steek laten? Hij weet toch dat ze met die ander ook heeft liggen batsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef baybug het volgende:
[..]
Die gast en zij gaat way back. Altijd een zwak voor elkaar gehad. Die relatie gaat zeker lukken mits t zijn kind is. Hij zou te gekwetst zijn als t niet zo is. Hij vertrouwt de test wel.
Het is inevitable. Het is nu de rit uitzitten...quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef baybug het volgende:
[..]
Alleen ik en haar vriend weet het. De rest krijgt een emotionele klap.
Fout lopen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:33 schreef baybug het volgende:
[..]
Als jouw nicht dit door zou maken hoop ik dat je haar ook wilt helpen. Ik zie haar zo van de brug springen mocht t fout lopen. Ik ben daar echt bang voor.
Geloof me, het gaat niet om mij hoor. En als je denkt van wel, ook best. Dat maakt mij niet zoveel uit.
Ik zou er ook niet echt om staan te springen hoor. Ze zijn voor elkaar gegaan nu omdat de test uitwees dat hij de vader is. Als het nu onjuist is, dan is hij gebroken. Ik zou ook niet weten of ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Hij vertrouwt alleen haar niet dan? Want als het niet zijn kind is dan wil hij er ook absoluut niet voor zorgen en zijn vriendin in de steek laten? Hij weet toch dat ze met die ander ook heeft liggen batsen
hoe oud is die betreffende nicht vraag ik me af.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Fout lopen...
Serieus, denkt er nog iemand aan dat kind?
JA IK vandaar dat ik radeloos op zoek ben naar IETS. Ookal weet ik niet waarnaar!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Fout lopen...
Serieus, denkt er nog iemand aan dat kind?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Echte liefde
En wat heeft dat kind een mazzel om zo op de wereld te komen...
En buiten dat alles om gewoon deze, omdat het kan:
[ afbeelding ]
nou, de liefde spat er af.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef baybug het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet echt om staan te springen hoor. Ze zijn voor elkaar gegaan nu omdat de test uitwees dat hij de vader is. Als het nu onjuist is, dan is hij gebroken. Ik zou ook niet weten of ik
Blijven zou hoor.
Dus zonder de baby was er geen relatie? Goed bezig wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:37 schreef baybug het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet echt om staan te springen hoor. Ze zijn voor elkaar gegaan nu omdat de test uitwees dat hij de vader is. Als het nu onjuist is, dan is hij gebroken. Ik zou ook niet weten of ik
Blijven zou hoor.
30. Hij 33. De andere gast 37.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe oud is die betreffende nicht vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |