Sterilisatie werkt meestal prima.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben dat een aantal maanden gedaan, om dezelfde reden.
Ik ben nu zwanger (gepland, dus niet een ongelukje wegens alleen maar condoomgebruik) en wil na de bevalling eigenlijk ook geen hormonen meer gebruiken als anticonceptie. Er zijn alleen zo weinig echt betrouwbare alternatieven...
quote:
fixed.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
Bijna niemand, in een vaste relatie want condooms zijn kut.
Excuseer mij meneerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Nee niet echt.
En nu staat m'n komma raar, bedankt
Zit je me nou te pesten? Heb ik net verteld hoe naar ik ze vind krijg ik ditquote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Excuseer mij meneerDat was niet mijn bedoeling. Hier heb je een condoom, als goedmaker
[ afbeelding ]
Vast, maar we willen ooit nog wel eens een tweede.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sterilisatie werkt meestal prima.
fixedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit je me nou te pesten? Heb ik net verteld hoe naar ik ze vind krijg ik dit
Wat een kutlulcadeau
Man gespot !quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Aarch het volgende:
Gewoon spiraal. Dat is 1 keertje vervelend, verder nauwelijks last. Je bent best een watje, en een geld verspiller als je in een vaste relatie condooms gaat gebruiken.
Dat was ook mijn gedachte...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Man gespot !
Geld is niet voor alles een reden
Angst wel?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Man gespot !
Geld is niet voor alles een reden
Ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Kennis van een vrouwelijk lichaam i.c.m. hormonen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |