Dit is geen graadmeter hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef wickedmen het volgende:
Eerste keer dat ik in OUD kom en mijn gezicht is meteen vannaar
gegaan.

Er is wel een onderzoek in nature gepubliceerd met dezelfde cijfers. Maar geen peer review.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden, dat betrouwbaarsheids-nummer is een marketingtruc.
Open je ogen!

Racistisch weer hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de angst ineens stukken beter
Maar nee, dat zie je niet meteen bij de geboorte. Maar hij is gewoon de vader hoor. Niks aan de hand.

Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef TimeJumper het volgende:

zo rol ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Racistisch weer hoor.
Gr gr een Marokkaan.

quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:58 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Of wacht tot hij gaat lopen. Als hij dan de portemonnee van tafel jat, weet je het zeker.

Maar hoe had je dat gedacht dan? Wat kan er nog geruststellender zijn dan een DNA-test + het feit dat het zaad van die ander niet in d'r is gekomen? Hoe zie je dat voor ogen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef baybug het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou verkijk je niet op "de roots".
Mijn vriend is ook niet praktiserend en eet gewoon varkensvlees en drinkt bier, zelfs op vrijdag![]()
Maar besnijdenis is een hot issue![]()
Dus dat "moderne" kan nog tegenvallen
[/quote
Ach dat zoeken ze zelf maar uit. Enige wat ik wil is geruststelling voor de bevalling maar ik vrees dat t niet gaat werken.

Ze kan beter voor altijd met condoom gaan neuken. Zo labiel zijn lijkt me niet best voor het kind.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef baybug het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou verkijk je niet op "de roots".
Mijn vriend is ook niet praktiserend en eet gewoon varkensvlees en drinkt bier, zelfs op vrijdag![]()
Maar besnijdenis is een hot issue![]()
Dus dat "moderne" kan nog tegenvallen
[/quote
Ach dat zoeken ze zelf maar uit. Enige wat ik wil is geruststelling voor de bevalling maar ik vrees dat t niet gaat werken.

1 zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef jcdragon het volgende:
Laat haar de nadenken over het volgende:
1) Wat gebeurt er en hoe erg is het als het kind van de getinte man is?
2) Wat gebeurt er en hoe erg is het als het kind van de blanke man is?
3) Ga je in een van de gevallen minder van je kind houden?

Normaal is ze niet zo hoor. Hormonen, paniek, angst. Doet rare dingen met je. Normaal is ze een verschrikkelijk down to earth vrouw. Super nuchter. Vandaar dat ik zie dat het zo slecht met haar gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ze kan beter voor altijd met condoom gaan neuken. Zo labiel zijn lijkt me niet best voor het kind.

Want? Dan gaat de getinte man bij haar weg? Dan doet ze het kind weg? Dan houdt ze het kind in haar baarmoeder? Wat is er precies 'onoverkoombaar'. Niets is onoverkoombaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef baybug het volgende:
2 zou voor haar een drama zijn en onoverkoombaar op dit moment

Alleen op dit moment Isa. Morgen kan alles anders zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want? Dan gaat de getinte man bij haar weg? Dan doet ze het kind weg? Dan houdt ze het kind in haar baarmoeder? Wat is er precies 'onoverkoombaar'. Niets is onoverkoombaar.

Enige wat geruststellender is, is iemand die weet of deze test legitiem is. Meer niet. Maar ik geloof dat er niemand is misschien is ze de enige die zon ding heeft laten uitvoeren want ik kan er geen reviews van vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hoe had je dat gedacht dan? Wat kan er nog geruststellender zijn dan een DNA-test + het feit dat het zaad van die ander niet in d'r is gekomen? Hoe zie je dat voor ogen?

Dat, of geen van de twee is de vader en het blijkt de Antichristquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
En dan trekt dat kind over een paar jaar zijn huid uit en blijkt het Chuck Norris te zijn.

Het is een marketingtruc, natuurlijk zijn die dingen niet te vertrouwen, waarom zouden ze betrouwbare testen op de markt brengen tenslotte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef baybug het volgende:
[..]
Enige wat geruststellender is, is iemand die weet of deze test legitiem is. Meer niet. Maar ik geloof dat er niemand is misschien is ze de enige die zon ding heeft laten uitvoeren want ik kan er geen reviews van vinden.

Ik mag dit vast niet zeggen maar ik denk dat het gemiddelde publiek van zwangerschapspagina.nl daar vast meer ervaring mee heeft dan de gemiddelde FOK!ker. Oftewel: je platform is verkeerd gekozenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef baybug het volgende:
[..]
Enige wat geruststellender is, is iemand die weet of deze test legitiem is. Meer niet. Maar ik geloof dat er niemand is misschien is ze de enige die zon ding heeft laten uitvoeren want ik kan er geen reviews van vinden.

Wat schat jij de gemiddelde FOK! Er hoog inquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mag dit vast niet zeggen maar ik denk dat het gemiddelde publiek van zwangerschapspagina.nl daar vast meer ervaring mee heeft dan de gemiddelde FOK!ker. Oftewel: je platform is verkeerd gekozen

Dan gaat haar vriend weg. Schoonfamilie helemaal overstuur. Onze familie ws ook. Ik ben bang dat ze zichzelf iets aandoet gezien de staat waar ze nu in is. Ze is zoooooo anders. Ze schaamt zich ten eerste dood. En ten tweede zit ze er psychisch nu doorheen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want? Dan gaat de getinte man bij haar weg? Dan doet ze het kind weg? Dan houdt ze het kind in haar baarmoeder? Wat is er precies 'onoverkoombaar'. Niets is onoverkoombaar.

Dan moet je je wmb sowieso afvragen of je wel met diegene samen wil zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef baybug het volgende:
[..]
Dan gaat haar vriend weg. Schoonfamilie helemaal overstuur. Onze familie ws ook. Ik ben bang dat ze zichzelf iets aandoet gezien de staat waar ze nu in is. Ze is zoooooo anders. Ze schaamt zich ten eerste dood. En ten tweede zit ze er psychisch nu doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |