quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al een topic geopend dat we nul medailles haalden in Sarajewo met Vergeer van der Duim en van gennep.
Alleen vanwege al die Italianen in Luik?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef borisz het volgende:
Ondertussen zijn in België de voetbalrechten aan MP&Silva een Italiaans sportrechtenbedrijf. De Belgische voetbalclubs mogen straks sowieso 55mln euro verdelen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sarajevo
[OS 2014] Sarajevo; teloorgang na de perfecte Spelen
laat je je handen thuisquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef tong80 het volgende:
Tjacka genieten is alijd lekker.
Nu ook.
Alsof ik buiten kom.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij onze overburen. Ik ben op donderdag altijd thuis, en was van plan de keuken op orde te maken. De keuken kijkt uit op de overburen.
Maar ik werd om half 10 gebeld door een collega vanwege een ernstige storing op het werk, en zat toen een verdieping lager in de woonkamer met de laptop al aan, dus ben daar 3 uur blijven zitten.
Ik baal hierdoor nog meer van die storing
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef Againzender het volgende:
Vandaag is er ingebroken bij onze overburen. Ik ben op donderdag altijd thuis, en was van plan de keuken op orde te maken. De keuken kijkt uit op de overburen.
Maar ik werd om half 10 gebeld door een collega vanwege een ernstige storing op het werk, en zat toen een verdieping lager in de woonkamer met de laptop al aan, dus ben daar 3 uur blijven zitten.
Ik baal hierdoor nog meer van die storing
Die inbreker heeft mazzel gehad dat de overbuurman niet thuis was, want dat is een zeer gespierde Marokkaan van 1,90m (lengte gok ik, maar hij is langer dan ik).quote:
Ik had het nog niet gezien. Wel lekker een compacte samenvatting van Canada.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef borisz het volgende:
IJshockey nu op de Beeb.
NOS is aan het herhalen
Een herhaling is nooit het nu hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:19 schreef rubbereend het volgende:
de NOS herhaalt nogal veelik zie het nu niet van biatlon van gisteren uitgebreid herhalen
dat zei je morgen ook alquote:
Wat zei Einstein ook alweer ?quote:
Leuk dat je in de toekomst iets kunt zeggen.quote:
leek wel een zwembad dat veld voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef borisz het volgende:
2-2 vanavond. Van 0-2 naar 2-2. Goed teruggevochten.
terechte winst, jullie bijten het spits af dit weekeinde!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Bos81 het volgende:
weer 3 punten. Waren nog bijna onnodig 2 punten minder geweest.
Gelukkig hebben we Jetro Jetro Jetro Jetrooo
We waren zeker beter, maar als je zelf de kansen niet afmaakt, roep je het toch over jezelf af. Gelukkig dwingen we de laatste weken wel dat geluk af..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
terechte winst, jullie bijten het spits af dit weekeinde!
PSV is een stuk beter bezig de laatste weken idd, jullie eindigen nog wel boven Feyenoord. En misschien nog wel hoger, jullie hebben gvd een geweldige groep!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren zeker beter, maar als je zelf de kansen niet afmaakt, roep je het toch over jezelf af. Gelukkig dwingen we de laatste weken wel dat geluk af..
En nu hebben we Guusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV is een stuk beter bezig de laatste weken idd, jullie eindigen nog wel boven Feyenoord. En misschien nog wel hoger, jullie hebben gvd een geweldige groep!
Raar dat ik hem niet ken ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Philippe Geubels
vanavond naar zijn voorstelling geweest, het was echt geweldig
Marc Dutrouxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Elke Belg(Vlaming) is toch 'leuk'.
Kwam toevallig langs.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Ole het volgende:
Zo crematie van oude kroegvriend![]()
Gelukkig heeft hij een mooi leven gehad, en heeft hij niet heel lang hoeven lijden. Piet is 85 geworden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:07 schreef Ole het volgende:
Zo crematie van oude kroegvriend![]()
Gelukkig heeft hij een mooi leven gehad, en heeft hij niet heel lang hoeven lijden. Piet is 85 geworden.
nou....quote:
Duimen Rubber. Anders Verweij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |