Niet voor dit event in ieder geval.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dat afgeschaft dan? Sport 1 heeft dat wel en EL had dat ook
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
gamepass laat ook alle reclames zien?
whoop whoop haha.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
gamepass laat ook alle reclames zien?
Ja snap ikquote:
Vorig jaar keek ik voor het eerst, valt de stroom uitquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu moeten we gaan uitleggen wat een safety is
dat heeft niemand gedaan neem ik aan hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tweek het volgende:
32 keer je inzit als je had gezegd dat een safety de eerste score zou worden.
Hebben ze net uitgelegdquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu moeten we gaan uitleggen wat een safety is
Kassa!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tweek het volgende:
32 keer je inzit als je had gezegd dat een safety de eerste score zou worden.
iemand is nu heel blijquote:
Haha het werd genoemd in de video die ik poste op pagina zes vorige topic.. Werd bij gezegd dat het zeldzaam was :pquote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Ik vroeg me vooral af waarom 2 punten emteen
* MrBanaan1 kijkt terugquote:Op maandag 3 februari 2014 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha het werd genoemd in de video die ik poste op pagina zes vorige topic.. Werd bij gezegd dat het zeldzaam was :p
ja ff wakker worden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 00:38 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd of de Broncos nog mee gaan doen
Paar jaar geleden was het ook de eerste score, maar goed de kans is natuurlijk zeer klein.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
dat heeft niemand gedaan neem ik aan haha
Ik ken het spelletje al een jaartje of 25, maar irriteer me dood aan het Nederlandse commentaar waar dat net weer eens voorbij kwam...quote:
Dan maar duitsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sat1 loopt ongeveer 12 sec voor op Fox
*zucht* dat weten we nu welquote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het spelletje al een jaartje of 25, maar irriteer me dood aan het Nederlandse commentaar waar dat net weer eens voorbij kwam...
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
Fox heeft best leuke commentatoren gekozen.
wow, mogen we je aanraken?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het spelletje al een jaartje of 25, maar irriteer me dood aan het Nederlandse commentaar waar dat net weer eens voorbij kwam...
Ronald van Dam is niet leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef mrstylo het volgende:
Fox heeft best leuke commentatoren gekozen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Alsof je een hele nacht voor het eerst naar een spelletje gaat kijken, waarbij je geen idee hebt waar het over gaat...
pm madmaster, die kijkt al 25 jaar. Zwart wit en alles.quote:
dat wil niemandquote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de satellietkijkers (met draaibare schotel), op 15west zit de originele FOX HD feed met alle commercials.
Ja, 110, tevreden mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De IQ quiz was afgelopen week wel te doen?
Ik lijk jonger dan ik werkelijk ben, maar 25 jaar is wel erg jong...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
pm madmaster, die lijkt al 25 jaar. Zwart wit en alles.
Da's best hatelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De IQ quiz was afgelopen week wel te doen?
Beter dan een internetstreampje.quote:
Ze kunnen ook weet ik hoevaak wisselenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik snap geen kut van dit gekke spelletetje. Nu alweer pauzeHebben die gasten geen conditie ofzo?
Ze zijn aan het afkoelen, die bepakking.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik snap geen kut van dit gekke spelletetje. Nu alweer pauzeHebben die gasten geen conditie ofzo?
teveel reclame=moordneigingenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Beter dan een internetstreampje.
kk pussiesquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook weet ik hoevaak wisselen
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Alsof je een hele nacht voor het eerst naar een spelletje gaat kijken, waarbij je geen idee hebt waar het over gaat...
Ik volg het nu een aantal jaar en zo moeilijk ishet allemaal niet. vragen en blijven kijken want ze doen continue hetzelfdequote:
Ik heb familie in de USA, ja, en was sinds de start van de Nederlandse competitie met o.a. de Amsterdam Rams van de partij.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Da's best hatelijk![]()
Hoe komt het dat jij het al zolang volgt, heb je US roots?
Wat ik niet snap is waarom ze steeds de drukte in gaan, gooi gewoon de bal naar voren en laat hem oppakken. Waarom doen ze dan niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik volg het nu een aantal jaar en zo moeilijk ishet allemaal niet. vragen en blijven kijken want ze doen continue hetzelfde
Cool, vaak daar (waar?) geweest enzo neem ik aan dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb familie in de USA, ja, en was sinds de start van de Nederlandse competitie met o.a. de Amsterdam Rams van de partij.
Ben zelf nooit speler geweest trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |