Niet voor dit event in ieder geval.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dat afgeschaft dan? Sport 1 heeft dat wel en EL had dat ook
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
gamepass laat ook alle reclames zien?
whoop whoop haha.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
gamepass laat ook alle reclames zien?
Ja snap ikquote:
Vorig jaar keek ik voor het eerst, valt de stroom uitquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu moeten we gaan uitleggen wat een safety is
dat heeft niemand gedaan neem ik aan hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tweek het volgende:
32 keer je inzit als je had gezegd dat een safety de eerste score zou worden.
Hebben ze net uitgelegdquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu moeten we gaan uitleggen wat een safety is
Kassa!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tweek het volgende:
32 keer je inzit als je had gezegd dat een safety de eerste score zou worden.
iemand is nu heel blijquote:
Haha het werd genoemd in de video die ik poste op pagina zes vorige topic.. Werd bij gezegd dat het zeldzaam was :pquote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Ik vroeg me vooral af waarom 2 punten emteen
* MrBanaan1 kijkt terugquote:Op maandag 3 februari 2014 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha het werd genoemd in de video die ik poste op pagina zes vorige topic.. Werd bij gezegd dat het zeldzaam was :p
ja ff wakker worden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 00:38 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd of de Broncos nog mee gaan doen
Paar jaar geleden was het ook de eerste score, maar goed de kans is natuurlijk zeer klein.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
dat heeft niemand gedaan neem ik aan haha
Ik ken het spelletje al een jaartje of 25, maar irriteer me dood aan het Nederlandse commentaar waar dat net weer eens voorbij kwam...quote:
Dan maar duitsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sat1 loopt ongeveer 12 sec voor op Fox
*zucht* dat weten we nu welquote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het spelletje al een jaartje of 25, maar irriteer me dood aan het Nederlandse commentaar waar dat net weer eens voorbij kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |