Dit!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:02 schreef trui het volgende:
haha Stormqueen! ik vind 'm super! En jij mag er ook wezen!
Mee eensquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:56 schreef Sarabi het volgende:
Mooie beret!
Je bent echt zo knapleuk stijltje.
Moedigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef DonnaRush het volgende:
@Sunnythesun. Ik heb me er maar aan gewaagd inderdaad. Ik had ooit al eens een pagina in een ver verleden, maar toen was het nog niet zo hip allemaal.
Nee, hij zit er jùist perfect opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Stormqueen, kan je nagaan als de make-up er wel perfect op zit!
@Sunnythesun. Ik heb me er maar aan gewaagd inderdaad. Ik had ooit al eens een pagina in een ver verleden, maar toen was het nog niet zo hip allemaal.
Wauw, gaaf in ( neon) roze, staat je goed schoonheid!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Tussendoortje:
[ afbeelding ]
Hot pink beret
Bijpassende neon lippenstift opdoen, en ze dan vol op de bek pakken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Buiten is ie toch iets meer neonik werd zelfs uitgelachen door een groepje pubers
Is dat zo? Oh, dat is wel prettig, tnx!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef DonnaRush het volgende:
Stormqueen, als je buurvrouw tekent onder haar eigen naam is er niks aan de hand. Als de gegevens maar juist zijn. Handtekening betekend niet perse handtekening van de naam op het pakketje. Grote kans dat ze het pakket gewoon kan aannemen.
Misschien flauw, maar waarom een Engelse naam als je een specifiek Nederlandse haakgroep hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
BakkieDoen, dat is nog even een klein probleempje.
Ik had Dutch Crochet gekozen. Mooi de groep aangemaakt. Ga ik m`n groep zoeken, is er al een groep die zo heet. Really, waarom kreeg ik daar geen melding van?????
Anyway, nu is de naam Dutch Crochet Haken, maar misschien verander ik dat nog wel als ik iets passends vind. Suggesties?
Nou ja., Dutch Crochet a granny a day zit ook vol Gerda's hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:37 schreef DonnaRush het volgende:
Buiten dat ik Engels vaak meer 'cathy' vind, trekt het ook minder Gerda's denk ik.
En de resterende 40%? Lucht?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn sjaal af. Ik ben echt verliefd op het garen, het is zo zacht (15% zijde 15% cashmier en 30% viscoze)![]()
De sjaal zelf ziet er wat compact uit maar is vrij soepel en het garen gaat nog wat uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is wel echt grijs zoals op de eerste foto
hahahah nee die andere 40 % is polyamide (moet ik me schamen als ik zeg dat ik niet weet wat dat is?)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En de resterende 40%? Lucht?
Ik vind hem wel heel erg mooi!
polyamide is toch zoiets als acryl?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahahah nee die andere 40 % is polyamide (moet ik me schamen als ik zeg dat ik niet weet wat dat is?)
Maar die klonk wat minder interessant
wikipedia zegt van wel, maar wol en zijde zijn ook natuurlijke polyamide. Op het label staat dat het puur natuur is, dus dan is acryl niet helemaal logisch (denk ik). Maar goed, zoiets dus....quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef trui het volgende:
mijn work in progress (gaat niet zo snel want heb maar weinig tijd dus ik moet steeds opnieuw de puzzel leggen en naai er dan een paar aan elkaar), een 'vasarely' tas:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
helemaal gemist, ziet er veelbelovend uit dit! Jou kennende komt dat ook wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef trui het volgende:
mijn work in progress (gaat niet zo snel want heb maar weinig tijd dus ik moet steeds opnieuw de puzzel leggen en naai er dan een paar aan elkaar), een 'vasarely' tas:
[edit]oh wacht ik heb nog een iets recentere op m'n telefoon, waar al een klein stukje aan elkaar zit (rechts):
[ afbeelding ]
[/edit]
OMG!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef BrainTeaser het volgende:
Kenny is af
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Slechte foto's, omdat ik 'm gisterenavond al even moest vastleggen!
En 'm nu even illegaal vanaf m'n werk moet delen met jullie!
Wat een werk!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef trui het volgende:
[edit]oh wacht ik heb nog een iets recentere op m'n telefoon, waar al een klein stukje aan elkaar zit (rechts):
[ afbeelding ]
[/edit]
Prachtig, Spuug! Ik wist niet dat er zoveel kleuren in een bol zaten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Kenny!
En trui, dat begint er al op te lijken!
Ik zal jullie niet steeds vermoeien met mijn vierkantjesprogress, maar ik heb nu 1 bol Noro opgehaakt en wilde dat nog even laten zien. Ze moeten nog opgespannen worden hoor. Er kunnen 6 binnenrondjes uit 1 bol.Mijn volgende fotopost wordt van het eindresultaat, beloofd!
[ afbeelding ]
Hier is een overzichtsplaatje van de kleuren die in een bol zitten:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prachtig, Spuug! Ik wist niet dat er zoveel kleuren in een bol zaten.
Prachtig! Serieus. Ben benieuwd naar de andere vierkantjes van bol 26quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier is een overzichtsplaatje van de kleuren die in een bol zitten:
[ afbeelding ]
Het kleurnummer van deze bol was 10 (linksonder), en dan heb ik ook nog 26 (linksboven).
Ze zijn 14 bij 14 cm. Ik heb 10 bollen, dus het wordt waarschijnlijk een deken van 6 bij 10 vierkantjes. Als dat een beetje een leuke afmeting is. Ik beslis dat wel als alles opgehaakt is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
hoe groot zijn die squares, spuuglokje?
En één bol is 11 euro toch? *hard sparen gaat*quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ze zijn 14 bij 14 cm. Ik heb 10 bollen, dus het wordt waarschijnlijk een deken van 6 bij 10 vierkantjes. Als dat een beetje een leuke afmeting is. Ik beslis dat wel als alles opgehaakt is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow prachtig die kleuren zegsowieso kleuren
![]()
Ik was vandaag in een quiltstoffenwinkelOMG al die lapjes in allemaal kleurtjes, op kleur gesorteerd en regenboog en zo
Ik voel een stof-hoarding tic aankomen
![]()
Hoeveel fat quarters zou ik kwijt kunnen op mijn nieuwe bergzolder als ie af is?![]()
dat dus! Echt supervet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
OMG!![]()
Mocht je nog testers tekort komen voor Kenny dan hou ik me aanbevolen!
Heb er toevallig gisteren ook een afgemaakt, hij wordt best groot inderdaad. Maar hij is wel lekker warm.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben begonnen aan de omslagdoek van Drops Eskimo, net bol drie aangehaakt, maar volgens mij ga ik wonen in dat ding
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties!![]()
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
Geweldig! En Kenny is ook briljant!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
Oooh, wat zijn ze leuk...en Kennyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |