Prachtig! Serieus. Ben benieuwd naar de andere vierkantjes van bol 26quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier is een overzichtsplaatje van de kleuren die in een bol zitten:
[ afbeelding ]
Het kleurnummer van deze bol was 10 (linksonder), en dan heb ik ook nog 26 (linksboven).
Ze zijn 14 bij 14 cm. Ik heb 10 bollen, dus het wordt waarschijnlijk een deken van 6 bij 10 vierkantjes. Als dat een beetje een leuke afmeting is. Ik beslis dat wel als alles opgehaakt is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
hoe groot zijn die squares, spuuglokje?
En één bol is 11 euro toch? *hard sparen gaat*quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ze zijn 14 bij 14 cm. Ik heb 10 bollen, dus het wordt waarschijnlijk een deken van 6 bij 10 vierkantjes. Als dat een beetje een leuke afmeting is. Ik beslis dat wel als alles opgehaakt is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow prachtig die kleuren zegsowieso kleuren
![]()
Ik was vandaag in een quiltstoffenwinkelOMG al die lapjes in allemaal kleurtjes, op kleur gesorteerd en regenboog en zo
Ik voel een stof-hoarding tic aankomen
![]()
Hoeveel fat quarters zou ik kwijt kunnen op mijn nieuwe bergzolder als ie af is?![]()
dat dus! Echt supervet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
OMG!![]()
Mocht je nog testers tekort komen voor Kenny dan hou ik me aanbevolen!
Heb er toevallig gisteren ook een afgemaakt, hij wordt best groot inderdaad. Maar hij is wel lekker warm.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben begonnen aan de omslagdoek van Drops Eskimo, net bol drie aangehaakt, maar volgens mij ga ik wonen in dat ding
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties!![]()
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
Geweldig! En Kenny is ook briljant!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
Oooh, wat zijn ze leuk...en Kennyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog eentje (of 2) dan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |