Is dat zo? Oh, dat is wel prettig, tnx!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef DonnaRush het volgende:
Stormqueen, als je buurvrouw tekent onder haar eigen naam is er niks aan de hand. Als de gegevens maar juist zijn. Handtekening betekend niet perse handtekening van de naam op het pakketje. Grote kans dat ze het pakket gewoon kan aannemen.
Misschien flauw, maar waarom een Engelse naam als je een specifiek Nederlandse haakgroep hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
BakkieDoen, dat is nog even een klein probleempje.
Ik had Dutch Crochet gekozen. Mooi de groep aangemaakt. Ga ik m`n groep zoeken, is er al een groep die zo heet. Really, waarom kreeg ik daar geen melding van?????
Anyway, nu is de naam Dutch Crochet Haken, maar misschien verander ik dat nog wel als ik iets passends vind. Suggesties?
Nou ja., Dutch Crochet a granny a day zit ook vol Gerda's hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:37 schreef DonnaRush het volgende:
Buiten dat ik Engels vaak meer 'cathy' vind, trekt het ook minder Gerda's denk ik.
En de resterende 40%? Lucht?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn sjaal af. Ik ben echt verliefd op het garen, het is zo zacht (15% zijde 15% cashmier en 30% viscoze)![]()
De sjaal zelf ziet er wat compact uit maar is vrij soepel en het garen gaat nog wat uithangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is wel echt grijs zoals op de eerste foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |