SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
301quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
Waarom ging topic pas op slot bij 305?
heldenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Of een van de andere of samen:
[ afbeelding ]
Oh dat kan toch wel dat laatste? Als ze geen ruzie hebben gehad of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Hackers bevechten met hackers!
Ze 2 zijn nog wel close buddy buddies voor een relatie die gestrand is trouwens.
fokkerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
heel erg actief, iemand zonder school en werk dus
rofl pijnlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wat zijn als het die vader blijkt te zijn .. zo'n munchausen by proxy geval
ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eindelijk weer een topshow
Ja maar dan is hij ook iedere avond bij hun thuis enzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan toch wel dat laatste? Als ze geen ruzie hebben gehad of zo.
of protestantquote:
Dion neukt toch Peerten?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sinds wanneer is Dion Graus hacker in plaats van vrouwenmishandelaar?
sorryquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
NIET HATEN OP BRENNO. ANDERS KOM IK KNOKKEN HOOR!
Ja dat is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar dan is hij ook iedere avond bij hun thuis enzo?
vuistdiepquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Brenno lijkt op Dion Graus
Ik kan geen plaatjes posten
Te laatquote:
zei je christelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Christelijk is zowel katholiek als protestants
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
kanker, verkracht, dood..
gemiddelde Fok post dus
je vergeet anaal vernederenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
gemiddelde Fok post dus
Nee want geen fisten en peertenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
gemiddelde Fok post dus
dan heb ik niks gezegdquote:
Ze hadden haast, boetes innen bijd e boulevardquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat een amateurs bij de politie.. formateer je PC en weg stalker
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat een tuin geen gastenboek is
Seems legitquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je pc formatteren zodat je niet meer gestalkt kan worden
Iets met struisvogel en kop in het zand dusquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Best erg eigenlijk. Daar gaat je bewijs.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
binnen 5 minuutjes, maar i dont carequote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wed dat wij met zn alle uit dit topic het wel kan oplossen
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat een tuin geen gastenboek is
Dat was een vrij dom advies jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
Haaaaaaaaaaahahah formateren helpt HAHAHAHAHHAHAHAA
Suggestie van de politie klinkt nog best logisch vind ikquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wed dat wij met zn alle uit dit topic het wel kan oplossen
Heel erg treurig.. die mensen moeten zich schamen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Best erg eigenlijk. Daar gaat je bewijs.
Camera's ophangen, hij begint roekeloos te worden.quote:
gaan ze buttfuckenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of het is Alberto's stagiere onder het mom van 'waarschuwing' voor heel nederland
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Het lijkt het handschrift van een jong iemand
Appelen!
Mmm ik vind het er niet zo heel jong uitzien eigenlijk juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
fisten met emmeliequote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
En tering domquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Een brief in je brievenbus is nog creepier
we moeten nog een user banaan hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
Appellen is hetquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is appelen maar stil inderdaad.....
Inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we moeten nog een user banaan hebben
moet je ook de printer hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En tering domhandschrift + vingerafdrukken op het papier
Al kun je een print volgens mij ook achterhalen maar dat is lastiger
Als ze je pakken hebben ze meteen bewijs jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
en een sinaasappelquote:
wahe3d kankerknuppelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
die vader had gewoon dat kaulojong al lang in elkaar moeten beuken.
Gewoon de printer hacken.. Extra creepy puntenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
het is de overbuurjongen en die ziet dit nu
Stalker weet dat ie moet wegblijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Starm het volgende:
Valt ook niet op zo een groot busje met een logo
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
quote:
Die stalker lacht zich nu helemaal een hoedje en gaat zich vermommenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
zijn hand hackenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gewoon de printer hacken.. Extra creepy punten
En ze dan ook nog eens overduidelijk ophangen, beetje jammer ditquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Seriously_!
Seriously_!
net als Praxis bij eigen huis en tuinquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Seriously_!
Die camer's hangen ook lekker uit zicht
PLOTTWIST hij verkleed zich als Alberto!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die stalker lacht zich nu helemaal een hoedje en gaat zich vermommen
met de deuren schuivenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Burenruzie Kerkrade![]()
"ze make mij geestelijk kapot"
Precies je kijkt dan sowieso niet meer op FB? Snap ik ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom chatten met iemand die je dochter bedreigt?
muren bonkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Burenruzie Kerkrade![]()
"ze make mij geestelijk kapot"
Hoe meer contact hoe groter de kans op een foutquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom chatten met iemand die je dochter bedreigt?
Het is een waarschuwing.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die vader zit ook steeds meer te roken
vandaar het briefje kanker?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef pablo1989 het volgende:
Ik zou met een knokploegje verdekt opstellen en dan maar afwachten.
Precies, zoiets zou moeten lukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef pablo1989 het volgende:
Ik zou met een knokploegje verdekt opstellen en dan maar afwachten.
oke niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Net werd er ook al 'we' gezegd. In een brief dacht ik.
Lolquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hadden net zo goed een bord in de tuin kunnen zetten dat ze camera's op gehangen hebben
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Stickertje het volgende:
politie, zijn alleen actief als ze een blikje bier zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |