Gewoon de printer hacken.. Extra creepy puntenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En tering domhandschrift + vingerafdrukken op het papier
Al kun je een print volgens mij ook achterhalen maar dat is lastiger
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
het is de overbuurjongen en die ziet dit nu
Stalker weet dat ie moet wegblijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Starm het volgende:
Valt ook niet op zo een groot busje met een logo
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
quote:
Die stalker lacht zich nu helemaal een hoedje en gaat zich vermommenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
zijn hand hackenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gewoon de printer hacken.. Extra creepy punten
En ze dan ook nog eens overduidelijk ophangen, beetje jammer ditquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
net als Praxis bij eigen huis en tuinquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Camera's laten installeren ter preventie van een stalker door een bedrijf met een bus voor de deur: CAMERA INSTALLATIE PUNT NL!
Seriously_!
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Die camer's hangen ook lekker uit zicht
PLOTTWIST hij verkleed zich als Alberto!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die stalker lacht zich nu helemaal een hoedje en gaat zich vermommen
met de deuren schuivenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Burenruzie Kerkrade![]()
"ze make mij geestelijk kapot"
Precies je kijkt dan sowieso niet meer op FB? Snap ik ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom chatten met iemand die je dochter bedreigt?
muren bonkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Burenruzie Kerkrade![]()
"ze make mij geestelijk kapot"
Hoe meer contact hoe groter de kans op een foutquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom chatten met iemand die je dochter bedreigt?
Het is een waarschuwing.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die vader zit ook steeds meer te roken
vandaar het briefje kanker?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef pablo1989 het volgende:
Ik zou met een knokploegje verdekt opstellen en dan maar afwachten.
Precies, zoiets zou moeten lukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef pablo1989 het volgende:
Ik zou met een knokploegje verdekt opstellen en dan maar afwachten.
oke niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Net werd er ook al 'we' gezegd. In een brief dacht ik.
Lolquote:Op zondag 2 februari 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hadden net zo goed een bord in de tuin kunnen zetten dat ze camera's op gehangen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |