dan heb ik niks gezegdquote:
Ze hadden haast, boetes innen bijd e boulevardquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat een amateurs bij de politie.. formateer je PC en weg stalker
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat een tuin geen gastenboek is
Seems legitquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je pc formatteren zodat je niet meer gestalkt kan worden
Iets met struisvogel en kop in het zand dusquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Best erg eigenlijk. Daar gaat je bewijs.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
binnen 5 minuutjes, maar i dont carequote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wed dat wij met zn alle uit dit topic het wel kan oplossen
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat een tuin geen gastenboek is
Dat was een vrij dom advies jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
Haaaaaaaaaaahahah formateren helpt HAHAHAHAHHAHAHAA
Suggestie van de politie klinkt nog best logisch vind ikquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wed dat wij met zn alle uit dit topic het wel kan oplossen
Heel erg treurig.. die mensen moeten zich schamen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Best erg eigenlijk. Daar gaat je bewijs.
Camera's ophangen, hij begint roekeloos te worden.quote:
gaan ze buttfuckenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of het is Alberto's stagiere onder het mom van 'waarschuwing' voor heel nederland
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Het lijkt het handschrift van een jong iemand
Appelen!
Mmm ik vind het er niet zo heel jong uitzien eigenlijk juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
fisten met emmeliequote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
En tering domquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Een brief in je brievenbus is nog creepier
we moeten nog een user banaan hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Appelen!
Appellen is hetquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is appelen maar stil inderdaad.....
Inderdaad!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we moeten nog een user banaan hebben
moet je ook de printer hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En tering domhandschrift + vingerafdrukken op het papier
Al kun je een print volgens mij ook achterhalen maar dat is lastiger
Als ze je pakken hebben ze meteen bewijs jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En tering domhandschrift + vingerafdrukken op het papier
Al kun je een print volgens mij ook achterhalen maar dat is lastiger
en een sinaasappelquote:
wahe3d kankerknuppelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
die vader had gewoon dat kaulojong al lang in elkaar moeten beuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |