SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
te laatquote:
ééntje?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Als je dit doet heb je idd wel een schroefje los of zo.
natuurlijk, meer geld verdienen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Politie was te druk op de boulevard
Lijkt mij ook niet. In ieder geval een bekende.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me niet zo moeilijk om uit te vinden wie dit doet als ik alles zo hoor
quote:
quote:
quote:
Het ergste is dat je zoiets altijd in je achterhoofd blijft en misschien wel moet houden.. want zo iemand is niet te fixen en je weet nooit of.. en wanneer diegene toe slaatquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
Als je dit doet heb je idd wel een schroefje los of zo.
Nu vraag ik me af hoe oud de rest hier is.quote:
ik heb geen schroefjes in mijn hoofd...quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe oud de rest hier is.
Behalve Karina natuurlijk, daarvan weet ik dat ze 69 ( ghehe) is
Hij wil gewoon graag vlees staven zienquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet zo handig om dat te posten schatje.
oh, jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja genoeg vreemde mensen die eigenlijk totaal geen besef hebben wat zij aan het doen zijn. Vooral jongere mensen in combinatie met computers geven vreemde situaties.quote:
Nee? oké dan geloof ik jequote:
Joh laat zittenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
22. Jij?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe oud de rest hier is.
Behalve Karina natuurlijk, daarvan weet ik dat ze 69 ( ghehe) is
Ja dit ja... wat een mafkeesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hij komt niet heel eerlijk over .. lijkt geen medelijden te hebben, ik bespeur een hint van psychopaat/sociopaat
Een dexterquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hij komt niet heel eerlijk over .. lijkt geen medelijden te hebben, ik bespeur een hint van psychopaat/sociopaat
Tjacka topicquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag vlees staven zien
Of meerdere persoonlijkheden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
ah u bent mensenkenner?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Krijg je er dadelijk een 2e stalker bijquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat dom om Emilly met beeld en naam in beeld te brengen en dan ook nog eens Enschede als naam droppen.
Of een camerateam underkoffer bij Jari opstellenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af hoe vaak die dingen gestuurd worden.. anders laat je Jari gewoon een dagje bij je thuis zitten met de camera erop, als er dan niks binnekort ..
maar dan staat er toch een nummer?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met een onbekende nummer voor haar.
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
Vrij sneu dit. Ik zou ook echt in me broek schijten
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck man? je kan toch ff IP checken? hack die mongool gewoon en hoppa
Snap ik ook niet. Hoe kujn je nou met het nummer van een ander bellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uh hoe heeft yari dat nou gedaan?
dit is gewoon een trailer voor ee nfilmquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
WTF iemand belt op haar nummer? Hoe kan dat nou weer.
Niet, zelfde als via Facebook chatten. Alles is te achterhalen. Politie moet er alleen wel iets aan willen doenquote:
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...
Heb je je nu bevuilt?
Je zou he tbijna denken jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
dit is gewoon een trailer voor ee nfilm
Alberto weet allesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik zou dan onmiddellijk mijn abo stopzetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
jaquote:
O wacht ff, die spelfout bevuilt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...
Heb je je nu bevuilt?
Stuurdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef donald_dick het volgende:
de telefoonprovider weet toch wie dat stuurd?
Dat gaan mensen toch opzoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg je er dadelijk een 2e stalker bij
diegene post ook via facebook. dan kan je gewoon achterhalen wie het is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel via sommige sites. Of een prepaid kopen.
Fok spelcheck zei dat het juist wasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
O wacht ff, die spelfout bevuilt me.
Of een zieke broerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3 verschilende persoonlijkheden
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel via sommige sites. Of een prepaid kopen.
De politie werkt nog met postduiven manquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Gyp het volgende:
De politie moet toch wel kunnen achterhalen wie de aanstichter is. Daar heb je fucking Alberto toch niet voor nodig.
iedere beetje hacker kan dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Gyp het volgende:
De politie moet toch wel kunnen achterhalen wie de aanstichter is. Daar heb je fucking Alberto toch niet voor nodig.
Mag ik je aanrakenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga hoog in de Top 100 van meeste posts komen vandaag
http://www.rebeccaboektje.nl/portfolioquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
my sweat is the tears from the gods
Blijven nadenken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fok spelcheck zei dat het juist was
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga hoog in de Top 100 van meeste posts komen vandaag
5 euro op de geheime familie van de pa van Emmilie, een jaloers halfzusjequote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was alberto en iedereen gaat dood
Peertenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Ik schakel net in waar gaat dit precies over?
Kool heft fuk? ene splgek? Dat was fantestig!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fok spelcheck zei dat het juist was
Torquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.
meisje krijgt de hele dag doodsbedreigingenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Dit zou een betere plottwist zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
5 euro op de geheime familie van de pa van Emmilie, een jaloers halfzusje
16 jarig sletje wordt ernstig bedreigd, nadat haar relatie met Jari uit ging. Alberto gaat degene die hier verantwoordelijk voor is ontmaskeren. Jari ontkent elke betrokkenheidquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Dat zou een mooie finale zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was alberto en iedereen gaat dood
Proxy of anders in een internetcafe gaan zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.
te druk met scheldende mensen bekeurenquote:
Utopia is voor mij gefaaldquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je eindigt zelf denk ik nog hoger
Een vijftigjarige vrouw die internetadvies geeft, oke.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Proxy of anders in een internetcafe gaan zitten.
Hakim is hetquote:
Ik vind het toch meer een wijvenstreek: eentje die gek is op die Jari.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef n00b13 het volgende:
Ik zet een kratje op een vriend van dat meisje.
Deze gaat sneller!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef appelen het volgende:
9 [TV SC #1094] EuJ!!! die kemper!!1 TV 09m 42s sinterklaaskapoentje 02-02-2014 21:23:33 AF_ 02-02-2014 21:33:15
Ik heb meer jaren ervaring met internet dan de meesten hier gok ik zoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een vijftigjarige vrouw die internetadvies geeft, oke.
lekker belangrijkquote:
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer een wijvenstreek: eentje die gek is op die Jari.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef appelen het volgende:
9 [TV SC #1094] EuJ!!! die kemper!!1 TV 09m 42s sinterklaaskapoentje 02-02-2014 21:23:33 AF_ 02-02-2014 21:33:15
Op een rokersstem van die pa?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die dreiger zit de hele tijd te fappen
Ook dat is op zich nog te achterhalen al moet je dan wel erg veel moeite gaan doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Proxy of anders in een internetcafe gaan zitten.
Bel Alberto!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kut reclames verpesten onze records, we gaan sbs6 klagen
Ging de vorige nog zo snel?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef appelen het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meer jaren ervaring met internet dan de meesten hier gok ik zo
En met stalking natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah iemand voor haar karretje gespannen dan zeker.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
Maar die stem! Dat is een man.
Het ging mis bij de 10.000 euro imoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef appelen het volgende:
[..]
utopia had een topshow kunnen worden
tv-kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nadenken, Fokken & tv kijken.. Zo slim ben ik nou ook weer niet
Ben je echt 50quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
als iemand zo ver gaat zou ik die moeite wel doen. gewoon iemand inhuren die dat ff kan fixen voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Starm het volgende:
[..]
Ook dat is op zich nog te achterhalen al moet je dan wel erg veel moeite gaan doen.
Moet je je legitimeren in een internetcafe? Zo niet wordt het wel heel lastig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Starm het volgende:
[..]
Ook dat is op zich nog te achterhalen al moet je dan wel erg veel moeite gaan doen.
neequote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je je legitimeren in een internetcafe? Zo niet wordt het wel heel lastig.
iets met cameras misschienquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een beetje moeite van Alberto's redactie is het waarschijnlijk ook zo opgelost, maar die resources moet je maar net hebben en de politie is niet echt veel hulpquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Of Andre.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Misschien is het KOOOOOOS omdat hij boor is dat hij niet meer op tv is enzo
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
keep your enemies close..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef pablo1989 het volgende:
Wel benieuwd hoe Alberto Yari gaat betrekken hierin.
Boos op Alberto en Overtreders dat hij daar geen commentaar mag gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
heul nietquote:
Als het nou een andere Jari wasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Stiekem ben jij de stalker zeker omdat je een nieuwe uitdaging zocht enzo he
Exact!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Boos op Alberto en Overtreders dat hij daar geen commentaar mag geven
Je rubbers zijn dooooooooooooooooooooooooooooood!quote:
yariquote:
Even shinen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je rubbers zijn dooooooooooooooooooooooooooooood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |