Krijg je er dadelijk een 2e stalker bijquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat dom om Emilly met beeld en naam in beeld te brengen en dan ook nog eens Enschede als naam droppen.
Of een camerateam underkoffer bij Jari opstellenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af hoe vaak die dingen gestuurd worden.. anders laat je Jari gewoon een dagje bij je thuis zitten met de camera erop, als er dan niks binnekort ..
maar dan staat er toch een nummer?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met een onbekende nummer voor haar.
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
Vrij sneu dit. Ik zou ook echt in me broek schijten
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
what the fuck man? je kan toch ff IP checken? hack die mongool gewoon en hoppa
Snap ik ook niet. Hoe kujn je nou met het nummer van een ander bellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uh hoe heeft yari dat nou gedaan?
dit is gewoon een trailer voor ee nfilmquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
WTF iemand belt op haar nummer? Hoe kan dat nou weer.
Niet, zelfde als via Facebook chatten. Alles is te achterhalen. Politie moet er alleen wel iets aan willen doenquote:
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...
Heb je je nu bevuilt?
Je zou he tbijna denken jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
dit is gewoon een trailer voor ee nfilm
Alberto weet allesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik zou dan onmiddellijk mijn abo stopzetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
jaquote:
O wacht ff, die spelfout bevuilt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat doooooooooooooooooooooooooooooood...
Heb je je nu bevuilt?
Stuurdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef donald_dick het volgende:
de telefoonprovider weet toch wie dat stuurd?
Dat gaan mensen toch opzoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg je er dadelijk een 2e stalker bij
diegene post ook via facebook. dan kan je gewoon achterhalen wie het is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel via sommige sites. Of een prepaid kopen.
Fok spelcheck zei dat het juist wasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
O wacht ff, die spelfout bevuilt me.
Of een zieke broerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
3 verschilende persoonlijkheden
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan wel via sommige sites. Of een prepaid kopen.
De politie werkt nog met postduiven manquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Gyp het volgende:
De politie moet toch wel kunnen achterhalen wie de aanstichter is. Daar heb je fucking Alberto toch niet voor nodig.
iedere beetje hacker kan dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Gyp het volgende:
De politie moet toch wel kunnen achterhalen wie de aanstichter is. Daar heb je fucking Alberto toch niet voor nodig.
Mag ik je aanrakenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga hoog in de Top 100 van meeste posts komen vandaag
http://www.rebeccaboektje.nl/portfolioquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
my sweat is the tears from the gods
Blijven nadenken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fok spelcheck zei dat het juist was
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga hoog in de Top 100 van meeste posts komen vandaag
5 euro op de geheime familie van de pa van Emmilie, een jaloers halfzusjequote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was alberto en iedereen gaat dood
Peertenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Ik schakel net in waar gaat dit precies over?
Kool heft fuk? ene splgek? Dat was fantestig!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fok spelcheck zei dat het juist was
Torquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.
meisje krijgt de hele dag doodsbedreigingenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Dit zou een betere plottwist zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
5 euro op de geheime familie van de pa van Emmilie, een jaloers halfzusje
16 jarig sletje wordt ernstig bedreigd, nadat haar relatie met Jari uit ging. Alberto gaat degene die hier verantwoordelijk voor is ontmaskeren. Jari ontkent elke betrokkenheidquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
Dat zou een mooie finale zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was alberto en iedereen gaat dood
Proxy of anders in een internetcafe gaan zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben je alsnog te achterhalen via de website in kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |