quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe oud de rest hier is.
Behalve Karina natuurlijk, daarvan weet ik dat ze 69 ( ghehe) is
Hij wil gewoon graag vlees staven zienquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet zo handig om dat te posten schatje.
oh, jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja genoeg vreemde mensen die eigenlijk totaal geen besef hebben wat zij aan het doen zijn. Vooral jongere mensen in combinatie met computers geven vreemde situaties.quote:
Nee? oké dan geloof ik jequote:
Joh laat zittenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
22. Jij?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoe oud de rest hier is.
Behalve Karina natuurlijk, daarvan weet ik dat ze 69 ( ghehe) is
Ja dit ja... wat een mafkeesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hij komt niet heel eerlijk over .. lijkt geen medelijden te hebben, ik bespeur een hint van psychopaat/sociopaat
Een dexterquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hij komt niet heel eerlijk over .. lijkt geen medelijden te hebben, ik bespeur een hint van psychopaat/sociopaat
Tjacka topicquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag vlees staven zien
Of meerdere persoonlijkheden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
ah u bent mensenkenner?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |