SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 03-02-2014 19:34:54 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
Gastquote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
Ze scouten niet meer op hartproblemen helaasquote:Op zondag 2 februari 2014 18:22 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet die SNO halen man, goede speler.
Was niet zo bedoeld zoals jij denktquote:
Ja inderdaad daar ligt het aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef Syntix het volgende:
Dat krijg je er van als je zo'n mongool met zo'n bril hebt die de jassen aangeeft aan wisselspelers
psv
Dat zeg ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja inderdaad daar ligt het aan.
Jammer. Was Ajax toch een tijd lang trendzetter in.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze scouten niet meer op hartproblemen helaas
Haha, elke keer als PSV verliest kom je met deze opmerking. Maar het is je vergeven, ik snap dat je vol frustratie zit. Eerst de stoere bink uithangen als wij gelijkspelen in Utrecht, nu zit je te huilenquote:
De stoere bink uithangen? Waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha, elke keer als PSV verliest kom je met deze opmerking. Maar het is je vergeven, ik snap dat je vol frustratie zit. Eerst de stoere bink uithangen als wij gelijkspelen in Utrecht, nu zit je te huilen
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De stoere bink uithangen? Waar dan?
bijna 2,5 jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al 2 jaar de 0 niet gehouden bij PSV
bij rkc?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al 2 jaar de 0 niet gehouden bij PSV
Einde van het seizoen is die weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan was die al veel eerder weg.
Cocu verdwijnt in april, let maar opquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan was die al veel eerder weg.
In uitwedstrijdenquote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Einde van het seizoen is die weg.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je sarcastisch hoor schatje.
Top gear zit er.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Saind het volgende:
Wie zitten er bij studio voetbal vanavond?
Arno, Jan Mulder, Risico, Pi-airquote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Saind het volgende:
Wie zitten er bij studio voetbal vanavond?
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef RubenSosa het volgende:
ja hoor lambiek moet nog ff twente noemen...
vzquote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
VZ meldt het, dus het is zo:
[ afbeelding ]
Ohja, Musketeers is 10-11.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is van 9 tot 10, sv is later toch
Dan houden we volgend jaar dus weer de nul.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft de 0 in uitwedstrijden voor het laatst gehouden op bezoek bij VVV Venlo in september 2012
wie is risico?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arno, Jan Mulder, Risico, Pi-air
oh jaquote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We krijgen voetballes van Co Adriaanse.
RisiCo
Waarom mis je het dan? Die wedstrijd is al eerder afgelopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik mis de superbowl gvd, morgen om 8:30 op school zijn, verplicht project.
Lekker voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Casualquote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Smoofie het volgende:
om 6:30 ofzo jaquote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom mis je het dan? Die wedstrijd is al eerder afgelopen.
sla gewoon een nachtje overquote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
om 6:30 ofzo ja. Ik wil wel slapen.
Hoe laat begint die onzin dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Neen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef Doublepain het volgende:
Hoeveel krijgt die neger als ie wint dan?
100 miljoen miljard?
of ga nu alvast slapen en sta weer om 1 uur op, of hoe laat begint datquote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon een nakkie pakken.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
00:30.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
of ga nu alvast slapen en sta weer om 1 uur op, of hoe laat begint dat
nee, dus Gamepass kijken of BBC.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef mrstylo het volgende:
Hoe laat FOX het zien?
Met Amerikaanse reclames en verslaggeving?
Foxquote:
quote:De uitzending op FOX begint om 00.15 uur en wordt voorzien van Nederlands commentaar van Ronald Buijs en Ronald van Dam. Voorafgaand aan de Superbowl brengt FOX de American Football-film ‘Friday Night Lights’.
School man. Gewoon fysiek aanwezig zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ja dat doet je denkvermogen echt goed
Over wie heb je het?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:43 schreef Doublepain het volgende:
Ah met 10 miljoen wint ie 17 miljoen, weinig
Gewoon de amerikaanse uitzending kijken dan.quote:
Die bokser die 10 miljoen inzette.quote:
Nice! Ik daar ongeveer 1/10e vanquote:Op zondag 2 februari 2014 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
Vandaag 55 euro verdiend door een paar live bets, best lekker.
Mayweather?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die bokser die 10 miljoen inzette.
Geen idee hoe hij heet.quote:
quote:
Ziektwitter:Pregame_Steam twitterde op maandag 27-01-2014 om 03:34:10*Betting Info*Floyd Mayweather L48hours bet 10.4Million on Broncos -2 (Action with 7 different shops + 4 offshore accts) 8Million in credit reageer retweet
Kerel krijgt 40miljoen per gevecht.. dan heb je nog sponsoren, merch, klusjes erbij etc..quote:Op zondag 2 februari 2014 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]Ziektwitter:Pregame_Steam twitterde op maandag 27-01-2014 om 03:34:10*Betting Info*Floyd Mayweather L48hours bet 10.4Million on Broncos -2 (Action with 7 different shops + 4 offshore accts) 8Million in credit reageer retweet
Het blijft ziek om zoveel geld in te zetten, hoeveel je ook hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel krijgt 40miljoen per gevecht.. dan heb je nog sponsoren, merch, klusjes erbij etc..
Is wel ziek veel geld om het in te zetten maar die kerel zit er enorm warm bij
Moet ook nog wel waar zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel krijgt 40miljoen per gevecht.. dan heb je nog sponsoren, merch, klusjes erbij etc..
Is wel ziek veel geld om het in te zetten maar die kerel zit er enorm warm bij
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 14:17:4611 - @AZAlkmaar have never lost an Eredivisie game to a club managed by Peter Bosz (W8, D3). Preferred. reageer retweet
Toch lekkere potjes zo op de dinsdagavondquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ervoor zitten vandaag.
18:45 Roda JC v Feyenoord
19:45 ADO Den Haag v Heracles Almelo
20:45 Vitesse v AZ
Die wordt nog wel geschorst, alleen zal de KNVB het niet aandurven hem ook tegen Ajax te schorsen, dus maximaal 3 wedstrijden denk ikquote:
3 is dan ook een redelijke strafquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wordt nog wel geschorst, alleen zal de KNVB het niet aandurven hem ook tegen Ajax te schorsen, dus maximaal 3 wedstrijden denk ik
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
Lol, die Limbo's zitten vol met hasj, coke en pillen.
arm in de zij, kan pijnlijk zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Luicjkx heeft pijn en weent als een klein kind
Nah, dit winnen ze wel. De wedstrijd Vitesse-AZ zal interessanter wordenquote:
AZ heeft al zijn wedstrijden tegen een team van Bosz gewonnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nah, dit winnen ze wel. De wedstrijd Vitesse-AZ zal interessanter worden
Inderdaad en Vitesse is niet zoveel beter thuis dan uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft al zijn wedstrijden tegen een team van Bosz gewonnen.
Staat genoteerd onder 'leugens'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag krijgt Roda JC een penalty.
Kan niet, Rotterdammer Makkelie is scheidsrechterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag krijgt Roda JC een penalty.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan niet, Rotterdammer Makkelie is scheidsrechter
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 18:51:23Roda-fans protesteren vs scheidsrechters. Maar Roda kreeg dit seizoen al 4 penalty's allemaal van de scheids van vanavond: Makkelie #rodfey reageer retweet
Hoe weet jij dat Makkelie een Rotterdammer is?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan niet, Rotterdammer Makkelie is scheidsrechter
Ja maar toen speelde Roda dus niet tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 18:51:23Roda-fans protesteren vs scheidsrechters. Maar Roda kreeg dit seizoen al 4 penalty's allemaal van de scheids van vanavond: Makkelie #rodfey reageer retweet
Geboorteplaats: Dordrecht...dat is gewoon Rotterdamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Makkelie een Rotterdammer is?
Waarom eindelijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Roda JC dit jaar dan eindelijk degraderen.
Dit is de kampioenswedstrijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef Heeinz het volgende:
Titelfavoriet Feyenoord komt op voorsprong.
Ik snap dat ook niet, toch leuk zo een club uit Limburg erbij.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Weg met al die kut limburgers
Jullie kunnen zulke dingen echt goed onderbouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de huillimburger weer.
Limbo's zijn gewoon aids.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen zulke dingen echt goed onderbouwen
VVV komt ook weer terug volgend seizoenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, toch leuk zo een club uit Limburg erbij.
Niemand mag Roda.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen zulke dingen echt goed onderbouwen
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, toch leuk zo een club uit Limburg erbij.
"Ja, Roda ligt ver weg dus die moeten eruit!!!!"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand mag Roda.
Roda hoort er al jaren uit te liggen. Tevens de vervelende puist in het hoekje van Nederland terwijl de rest bij wijze van spreken op een hoopje ligt.
Alles aan Limburg is gewoon helemaal kut. Deal with it.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja, Roda ligt ver weg dus die moeten eruit!!!!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens heeft Roda ontzettend lang in de middenmoot gespeeld.
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand mag de Limburger.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alles aan Limburg is gewoon helemaal kut. Deal with it.
Ik mag jouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op iedereen zonder beperking na.
Saaiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:04 schreef Shreyas het volgende:
Ok dames, laten we het maar weer over de wedstrijd hebben
John Dahl Tomasson gaat zijn oude club Feyenoord echt niet een hak zetten, dus hij wil gewoon verliezen vandaag.quote:
VVV komt terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen geen Limburgse club in de eredivisie. Genieten.
Het is een beetje als 'muziek maken!' roepen naar de jostiband.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
Volgend seizoen geen Limburgse club in de eredivisie. Genieten.
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja ze kunnen beter tennissen roepen
Nee ik denk dat Dordrecht en Sparta terug komen, heel misschien Willem IIquote:
Dat bedoelde ik zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een beetje als 'muziek maken!' roepen naar de jostiband.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Een van de twee beste ploegen in de JL op dit moment (samen met Willem II).
Sparta staat 12 punten achter, dus die zullen het dan via de play-offs moeten doen. Hangt er dus vanaf wie ze loten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Dordrecht en Sparta terug komen, heel misschien Willem II
M'n record is 29.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd spreekt me niet aan. Ik ga Flappy Bird spelen.
Wat is dat voor een geestelijk gestoorde ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Even iets leuks tussendoor.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
je bent zelf tussendoor vriendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel wedstrijden gaat hij krijgen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn reactie als hij hoort dat hij 5 wedstrijden schorsing krijgtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een geestelijk gestoorde ?
Dat zegt meer over de rest die bij Feyenoord rondlooptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind hem toch wel het grootste talent.
Okquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
0-2 binnen 5 minuten
let op mijn woorden
Ik denk 0-2. Roda presteert niets. Hupperts kan bergen verzetten maar zonder ploeggenoten levert dat ook niets op.quote:
Roda heeft best een redelijk team eigenlijk, gek dat ze zo laag staanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk 0-2. Roda presteert niets. Hupperts kan bergen verzetten maar zonder ploeggenoten levert dat ook niets op.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda heeft best een redelijk team eigenlijk, gek dat ze zo laag staan
Jeetjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is misschien niet zo slecht als Willem II een paar jaar terug of zo maar wel ver bij de slechtste teams van de competitie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |