SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 03-02-2014 19:34:54 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
Gastquote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
Ze scouten niet meer op hartproblemen helaasquote:Op zondag 2 februari 2014 18:22 schreef Smoofie het volgende:
Ajax moet die SNO halen man, goede speler.
Was niet zo bedoeld zoals jij denktquote:
Ja inderdaad daar ligt het aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef Syntix het volgende:
Dat krijg je er van als je zo'n mongool met zo'n bril hebt die de jassen aangeeft aan wisselspelers
psv
Dat zeg ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja inderdaad daar ligt het aan.
Jammer. Was Ajax toch een tijd lang trendzetter in.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze scouten niet meer op hartproblemen helaas
Haha, elke keer als PSV verliest kom je met deze opmerking. Maar het is je vergeven, ik snap dat je vol frustratie zit. Eerst de stoere bink uithangen als wij gelijkspelen in Utrecht, nu zit je te huilenquote:
De stoere bink uithangen? Waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha, elke keer als PSV verliest kom je met deze opmerking. Maar het is je vergeven, ik snap dat je vol frustratie zit. Eerst de stoere bink uithangen als wij gelijkspelen in Utrecht, nu zit je te huilen
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De stoere bink uithangen? Waar dan?
bijna 2,5 jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al 2 jaar de 0 niet gehouden bij PSV
bij rkc?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al 2 jaar de 0 niet gehouden bij PSV
Einde van het seizoen is die weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan was die al veel eerder weg.
Cocu verdwijnt in april, let maar opquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan was die al veel eerder weg.
In uitwedstrijdenquote:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Einde van het seizoen is die weg.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je sarcastisch hoor schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |