Ja, of het uitvak is gewoon heel stil.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
ze hebben de microfoon op de 10 zingende krc supporters gezet.
Zie je op tv . Ajax en Feyenoord enige topclubsquote:Op zondag 2 februari 2014 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En nog het thuispubliek ruimschoots overstemmen.
Hoe weet jij trouwens dat het uitvak niet vol is?
Met alle reden daartoequote:Op zondag 2 februari 2014 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of het uitvak is gewoon heel stil.
Ajax he.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooi uitvak is dat toch, jammer van de randdebielen daar links op de 'familietribune'
Volgens jouw redenering is HSV ook een topclub.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zie je op tv . Ajax en Feyenoord enige topclubs
Volgend jaar wordt HSV kampioen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering is HSV ook een topclub.
In Nederland zouden ze dat nog zijn ookquote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering is HSV ook een topclub.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooi uitvak is dat toch, jammer van de randdebielen daar links op de 'familietribune'
F-Side?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:09 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je kan toch duidelijk het verschil zien tussen het uitvak van PSV en AJAX.
uh ok, mooi dat je van onderwerp gaat veranderen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Nederland zouden ze dat nog zijn ookDaar hadden ze genoeg van Bruma
quote:
in betere tijden ja?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De PSV supporters in betere tijden:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Twente winnaar van het weekend
Klopt, maar ze hadden ook met afstand de makkelijkste wedstrijd. Cambuur thuis.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Het uitvak van Utrecht met joden erinquote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het plaatje is van het uitvak van Ajax.
Klopt jullie liepen ook zo over Cambuur heen vorige weekquote:Op zondag 2 februari 2014 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hadden ook met afstand de makkelijkste wedstrijd. Cambuur thuis.
ook goedquote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het uitvak van Utrecht met joden erin
Jij hebt voor 9 euro gezopen? Waaghals.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bedankt Sno.
Zorgt er met de winst voor dat ik vannacht gratis heb kunnen zuipen.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt jullie liepen ook zo over Cambuur heen vorige week
Zijn 6 biertjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt voor 9 euro gezopen? Waaghals.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt voor 9 euro gezopen? Waaghals.
Die winst verspeel je toch weer bij een andere wedstrijdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bedankt Sno.
Zorgt er met de winst voor dat ik vannacht gratis heb kunnen zuipen.![]()
Details.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die winst verspeel je toch weer bij een andere wedstrijdaltijd weer
Kun je wel zeggen is al jaren terug dat Ajax thuis tegen Cambuur moest.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry ik word dement, was een tijdje geleden
bert van oostveenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut ik kan PSV niet zien woensdag
Welke mongool plant dan ook Eredivisievoetbal doordeweeks
Ik bedoelde de uitwedstrijdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen is al jaren terug dat Ajax thuis tegen Cambuur moest.
Dat was vorig jaar en inderdaad, Cambuur uit en thuis is wel een groot verschil (geldt ook voor PSV trouwens)quote:
Wij wonnen toen ook met moeite.quote:
Daarom ben ik niet geslaagd als cabaretierquote:Op zondag 2 februari 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
zo blijft er wel heel weinig over van je grap
Maar hunnie ook!!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wij wonnen toen ook met moeite.
en zelfs de thuiswedstrijd net ging niet van harte geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Cambuur uit is voor iedereen moeilijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Davy is er niet, die moest even boodschappen doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Smoofie het volgende:
Schade, volgende keer beter. Kusjes aan Davy.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
en zelfs de thuiswedstrijd net ging niet van harte geloof ik
30 Oettingersquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef Adames het volgende:
[..]
stuk of 18, gewoon lekker thuis drinken bij het fokken
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
ga staan voor de waalwijken
mooie liederen man daar
Dat zou voor PSV zeker de beste oplossing zijn, maar ze zijn daar dom genoeg om hem te laten blijven zittenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Kan erger jongens, wij speelde gelijk tegen Utrecht.
je bent er snel bij om te happen manquote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!
Het resultaat staat natuurlijk los van de liederen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |