Wij wonnen toen ook met moeite.quote:
Daarom ben ik niet geslaagd als cabaretierquote:Op zondag 2 februari 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
zo blijft er wel heel weinig over van je grap
Maar hunnie ook!!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wij wonnen toen ook met moeite.
en zelfs de thuiswedstrijd net ging niet van harte geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Cambuur uit is voor iedereen moeilijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Davy is er niet, die moest even boodschappen doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Smoofie het volgende:
Schade, volgende keer beter. Kusjes aan Davy.
Kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
en zelfs de thuiswedstrijd net ging niet van harte geloof ik
30 Oettingersquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef Adames het volgende:
[..]
stuk of 18, gewoon lekker thuis drinken bij het fokken
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
ga staan voor de waalwijken
mooie liederen man daar
Dat zou voor PSV zeker de beste oplossing zijn, maar ze zijn daar dom genoeg om hem te laten blijven zittenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Kan erger jongens, wij speelde gelijk tegen Utrecht.
je bent er snel bij om te happen manquote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!
Het resultaat staat natuurlijk los van de liederen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kunnen ze wel winnen van PSV, maar de liederen van PSV zijn een stuk mooier!!
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
Mooie goal .
Dat ik dit moet meemaken. Een half dooie met zijn hart, die psv slacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |