SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 02-02-2014 16:59:47 ]![]()
Bojan was zeker niet de slechtste vandaag hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Terwijl jouw redenatie was: het heeft de afgelopen vijf dagen geregend en vandaag wordt het droog. En nog zonnig ook! Slaat natuurlijk ook als een tang op een varken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja maar vorig seizoen wonnen we daar ook. Dus dan is het logisch dat we dit seizoen ook gewonnen hebben. Volgens Syntix dan.![]()
Het is toch wel zo frustrerend als spelers al weken/maanden niks presteren en geen vooruitgang boeken![]()
![]()
Vandaag kan het droog worden. Na regen komt zonneschijnquote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Terwijl jouw redenatie was: het heeft de afgelopen vijf dagen geregend en vandaag wordt het droog. En nog zonnig ook! Slaat natuurlijk ook als een tang op een varken.![]()
![]()
Krijg je als je niet eens ene fatsoenlijke spits wil inkopen terwijl er in je selectie geen fatsoenlijke zit.![]()
VBL / Het grote PSV-topic #836: AZ weggespeeldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Dreassic het volgende:
Krijg je als je niet eens ene fatsoenlijke spits wil inkopen terwijl er in je selectie geen fatsoenlijke zit.![]()
Rechtsback ?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Dreassic het volgende:
Krijg je als je niet eens ene fatsoenlijke spits wil inkopen terwijl er in je selectie geen fatsoenlijke zit.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Dreassic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijkt maar weer dat ze het tegen iedere tegenstander lastig krijgen als ze niet scherp zijn. We hebben geen topspelers, wel een topcoach.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is toch ook geen geweldenaarquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligeon kan het toch godverdomme moeilijk slechter doen dan die nietsnut die er nu staat.![]()
Bij een voorspelde walk-over kun je het woordje 'kan' wel weghalen, lijkt me. Hier was men gewoon iets te optimistisch, en dat zonder reden. Ik kan wel een eind met Syntix mee gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vandaag kan het droog worden. Na regen komt zonneschijn
En ook vandaag was je wel beter, maar de kans dat dit een zware pot zou worden was vele malen groter dan de kans dat we hier even over de thuisclub heen zouden walsen.![]()
Dat kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Pedroso het volgende:
Het blijkt maar weer dat we het tegen iedere tegenstander lastig krijgen als ze niet scherp zijn. We hebben geen topspelers, wel een topcoach.![]()
Deed het niet slecht vandaag hoor, er liepen slechteren rond achterin bij Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligeon kan het toch godverdomme moeilijk slechter doen dan die nietsnut die er nu staat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij een voorspelde walk-over kun je het woordje 'kan' wel weghalen, lijkt me. Hier was men gewoon iets te optimistisch, en dat zonder reden. Ik kan wel een eind met Syntix mee gaan.
En ook vandaag was je wel beter, maar de kans dat dit een zware pot zou worden was vele malen groter dan de kans dat we hier even over de thuisclub heen zouden walsen.![]()
Gast. Is dit serieus?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deed het niet slecht vandaag hoor, er liepen slechteren rond achterin bij Ajax.![]()
Maar dat was meer een uitzondering. Van Rhijn is het echt compleet kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deed het niet slecht vandaag hoor, er liepen slechteren rond achterin bij Ajax.![]()
Nee maar kan het toch moeilijk slechter doen, kom op zeg. Anders was het wel heel triest gesteld met onze jeugdopleiding.quote:![]()
Heeft Manolev al een club ?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligeon kan het toch godverdomme moeilijk slechter doen dan die nietsnut die er nu staat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman is ook niet goed bezig dat klopt wel en zo waren er nog een stuk of 5 onder de maatquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pff, wat denk jezelf ? Jij hebt niet gekeken dus begrijp ik ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ligeon kan er ook geen kut vanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligeon kan het toch godverdomme moeilijk slechter doen dan die nietsnut die er nu staat.![]()
Nieuw pispaaltje gevonden nu Siggy niet de schuld kan krijgen ?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Shoot me. Dit hou ik de rest van het seizoen niet eens meer vol.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas wel, Fischer faalt 90 minuten maar daar heb je alleen maar eventueel een andere faler (Siggy) voor in de plaatsquote:![]()
Van Rhijn was verdedigend soms belangrijk, zoals hij die ene bal van die gast zijn poot liep in de 16.![]()
Ik zal je vertellen dat ik vandaag nog meer op Van Rhijn heb gelet dan normaal. Dat hij vandaag voor het eerst verdedigt zonder de bal in te leveren of een ingooi/hoekschop weggeeft wil niet zeggen dat hij ineens minder slecht gespeeld heeft ofzo. Natuurlijk waren Veltman en Moisander ook niet op hun best, veel ballen ingeleverd, verdedigende foutjes, maar vergeleken met Van Rhijn stonden Jaap Stam en Maldini daar in het centrum.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Pff, wat denk jezelf ? Jij hebt niet gekeken dus begrijp ik ?![]()
Beetje overdreven weer allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik vandaag nog meer op Van Rhijn heb gelet dan normaal. Dat hij vandaag voor het eerst verdedigt zonder de bal in te leveren of een ingooi/hoekschop weggeeft wil niet zeggen dat hij ineens minder slecht gespeeld heeft ofzo. Natuurlijk waren Veltman en Moisander ook niet op hun best, veel ballen ingeleverd, verdedigende foutjes, maar vergeleken met Van Rhijn stonden Jaap Stam en Maldini daar in het centrum.![]()
Ik erger me meer aan Van Rhijn dan aan Sigi, al maanden. Sigi kan nou eenmaal niet beter en wordt niet altijd even goed gebruiktquote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nieuw pispaaltje gevonden nu Siggy niet de schuld kan krijgen ?![]()
![]()
Blind. Ook beter op linksback dan Boilesen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero MOTM overigens? Die heeft het minste fout gedaan vandaag![]()
Sja Boilesenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind. Ook op linksback fantastisch en beter op linksback dan Boilesen als je het mij vraagt.![]()
Hoeveel wedstrijden was hij ook alweer fit?![]()
![]()
Als ik op zondagochtend op een knollenveldje achter een boerenschuur de voorzetten produceer die Van Rhijn elke wedstrijd twee of drie keer aflevert, dan krijg ik het te horen van mijn medespelers. En dan begrijp ik ze ook nog.![]()
Tja zou kunnen, ik erger me al heel lang aan die jongen en als hij dan weer lekker knullig bezig is erger ik me daar meer aan dan als Moisander een fout maakt. Dat is zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje overdreven weer allemaal.![]()
Dat mag absoluut.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja zou kunnen, ik erger me al heel lang aan die jongen en als hij dan weer lekker knullig bezig is erger ik me daar meer aan dan als Moisander een fout maakt. Dat is zo.
Ik heb hetzelfde met die drol uit Spanje![]()
Dat dan weer weltwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 02-02-2014 om 14:55:28GOAL: Bengtsson houdt Ogbeche licht vast: penalty. Leeuwin verzilvert de eerste strafschop van Cambuur dit seizoen. 0-1 bij #TweCam reageer retweet
![]()
![]()
Wat een onzin. We mogen ondertussen ook wel concluderen dat ons 'groot' talent Veltman er na een paar aardige wedstrijden helemaal niets meer van bakt. Je kunt 'm momenteel beter met Ronnie Stam vergelijken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik vandaag nog meer op Van Rhijn heb gelet dan normaal. Dat hij vandaag voor het eerst verdedigt zonder de bal in te leveren of een ingooi/hoekschop weggeeft wil niet zeggen dat hij ineens minder slecht gespeeld heeft ofzo. Natuurlijk waren Veltman en Moisander ook niet op hun best, veel ballen ingeleverd, verdedigende foutjes, maar vergeleken met Van Rhijn stonden Jaap Stam en Maldini daar in het centrum.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was echt geen pingel overigensquote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef Heeinz het volgende:
Dat dan weer weltwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 02-02-2014 om 14:55:28GOAL: Bengtsson houdt Ogbeche licht vast: penalty. Leeuwin verzilvert de eerste strafschop van Cambuur dit seizoen. 0-1 bij #TweCam reageer retweet
Maar Twente begint iig heel matig![]()
Die begint mij ook bijzonder op m'n zenuwen te werken. Doet ook een aantal goeie dingen, maar is toch zeker niet het niveau dat wij moeten nastreven.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag absoluut.
Ik heb hetzelfde met die drol uit Spanje![]()
Tja, verdedigend maakt hij inderdaad aardig wat foutjes de laatste wedstrijden. Is ook een stukje ervaring natuurlijk, veel lof over zich heen gekregen. Komt wel weer goed. Wel een fantastische voetballer als je het mij vraagt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat een onzin. We mogen ondertussen ook wel concluderen dat ons 'groot' talent Veltman er na een paar aardige wedstrijden helemaal niets meer van bakt. Je kunt 'm momenteel beter met Ronnie Stam vergelijken.![]()
Sja ik zeg het al sinds hij hier tekende dat hij weinig ging toevoegen en toen werd ik al uitgelachen . Die moet gewoon lekker terug gaan naar Spanje en bij Valladolid of Sociedad gaan spelen al is dat misschien al te hoog gegrepen voor hemquote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die begint mij ook bijzonder op m'n zenuwen te werken. Doet ook een aantal goeie dingen, maar is toch zeker niet het niveau dat wij moeten nastreven.![]()
Serero vond ik goed spelen ja, draaide vaak goed weg. Alleen jammer dat hij geen goed schot heeft want hij had de bal best vaak rond de zestien waar een echt goede speler hem er zo in legt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero MOTM overigens? Die heeft het minste fout gedaan vandaag![]()
Mwah, als hij een beetje een constant niveau kan behouden kan hij wel van waarde zijn. Maar als hij in de spits staat mis ik toch iemand. Dan kan je die bal wel voorgeven, maar als er niet iemand met de lengte van De Jong/Sigthórsson staat heb je daar vrij weinig aan. Als hij speelt zie ik hem nu toch het liefst vanaf links.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik zeg het al sinds hij hier tekende dat hij weinig ging toevoegen en toen werd ik al uitgelachen . Die moet gewoon lekker terug gaan naar Spanje en bij Valladolid of Sociedad gaan spelen al is dat misschien al te hoog gegrepen voor hem![]()
Spelers die van waarde kunnen zijn hoor je niet voor zoveel geld te huren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, als hij een beetje een constant niveau kan behouden kan hij wel van waarde zijn. Maar als hij in de spits staat mis ik toch iemand. Dan kan je die bal wel voorgeven, maar als er niet iemand met de lengte van De Jong/Sigthórsson staat heb je daar vrij weinig aan. Als hij speelt zie ik hem nu toch het liefst vanaf links.Die moeten er met kop en schouders
boven uit steken
![]()
Sociedad kan dit Ajax vernederenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik zeg het al sinds hij hier tekende dat hij weinig ging toevoegen en toen werd ik al uitgelachen . Die moet gewoon lekker terug gaan naar Spanje en bij Valladolid of Sociedad gaan spelen al is dat misschien al te hoog gegrepen voor hemRED ONS HENNIEGOD![]()
Griezmann lacht zich een ongeluk als hij even gaat bekijken wie de rechtsback is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sociedad kan dit Ajax vernederen![]()
Zonder Siem in de ploeg kunnen alleen Moisander en Poulsen een heel klein beetje koppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
EN DIE KORTE CORNERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die bedoeld om Cillessen ook even de bal te geven ofzo![]()
Dus doe je dat..? Als je die bal er goed voor slingert kan er altijd iemand koppen, of kan iemand op de rand van de zestien schieten als de bal met een gelukje daar terecht komt. Dit slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Zonder Siem in de ploeg kunnen alleen Moisander en Poulsen een heel klein beetje koppen.![]()
Met een korte corner kan je uit balbezit nog tot een kans komen. Dat heeft waarschijnlijk net zoveel kans op succes als een corner, maar het is allebei eigenlijk niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus doe je dat..? Als je die bal er goed voor slingert kan er altijd iemand koppen, of kan iemand op de rand van de zestien schieten als de bal met een gelukje daar terecht komt. Dit slaat gewoon nergens op![]()
Dan heb ik toch liever dat ze voor iets kiezen wat minder ergernis oproept.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef BobW het volgende:
[..]
Met een korte corner kan je uit balbezit nog tot een kans komen. Dat heeft waarschijnlijk net zoveel kans op succes als een corner, maar het is allebei eigenlijk niks.![]()
Irriteer ik me ook aan.. snap dat nietquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
EN DIE KORTE CORNERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die bedoeld om Cillessen ook even de bal te geven ofzohhhhh![]()
Als je ook naar andere clubs kijkt zie je toch wel dat huurlingen weinig zin hebben, tenzij je Vitesse bent met alleen maarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Ruiz is geblesseerd, wat boffen wij toch met Bojan![]()
Piazonquote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ook naar andere clubs kijkt zie je toch wel dat huurlingen weinig zin hebben, tenzij je Vitesse bent met alleen maar![]()
Bij Feyenoord zijn ze ook wel succesvol. We moeten gewoon wachten tot er goede aanvallers uit de jeugdopleiding komen. Dan winnen we wedstrijden als vandaag met alle gemak van de wereld.![]()
Hoe goed Ajax ook is, je hebt er altijd wel mindere dagen tussen zitten, vandaag vond ik het eerlijk gezegd wel meevallen, was geen off day maar net niet op de beslissende momenten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Piazon![]()
Bij Feyenoord zijn ze ook wel succesvol. We moeten gewoon wachten tot er goede aanvallers uit de jeugdopleiding komen. Dan winnen we wedstrijden als vandaag met alle gemak van de wereld.![]()
Ajax was dramatisch, als je een matige ploeg hebt en er verzaken 4 of 5 basisspelers dan zie je gewoon dat ze door het ijs zakken.![]()
was niet echt verzaken, er werd wel gewerkt, meer net niet de vorm/scherpte hebben, vind ik toch wat andersquote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ajax was dramatisch, als je een matige ploeg hebt en er verzaken 4 of 5 basisspelers dan zie je gewoon dat ze door het ijs zakken.![]()
Wie is dat dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Quesda
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stop maar weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delpierre![]()
![]()
![]()
En dat is?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Quesda
Volgens mij is iedereen hier al een beetje klaar met Bojan dus post die plaatjes maar zo lang als je wil![]()
Maar goed effe O.T: Het klopt wel eginszins dat Utrecht moe was 2de helft maar jullie speelden toch echt tegen een tegenstander die vechte voor de punten.
Vast gezet worden, er goed uitkomen met getik maar dan niet veel kansen creeren.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed effe O.T: Het klopt wel eginszins dat Utrecht moe was 2de helft maar jullie speelden toch echt tegen een tegenstander die vechte voor de punten.
Vast gezet worden, er goed uitkomen met getik maar dan niet veel kansen creeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo 02 feb 2014, 15:47quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef wickedmen het volgende:
Vast gezet worden, er goed uitkomen met getik maar dan niet veel kansen creeren.
Wouters: 'Punt gepakt op mentaliteit'
UTRECHT -
FC Utrecht sloot een hectische week vol in- en uitgaande transfers zondag af met een knap gelijkspel tegen Ajax (1-1), uiteraard tot grote tevredenheid van coach Jan Wouters. „Dit punt hebben we op mentaliteit gepakt”, zei de zichtbaar trotse oefenmeester.
„Ik denk dat dit vandaag het maximaal haalbare was tegen Ajax. Dat was toch de beter voetballende ploeg vandaag.” Helemaal uit de zorgen is Utrecht, dat de vorige vier duels allemaal verloor, niet. De concurrentie blijft onderin de stand ook de nodige punten bij elkaar spelen. „Maar als je tegen de landskampioen een punt pakt, dan geeft dat de burger absoluut moed.”![]()
Klopt want je hebt ook gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beargumenteren waarom het niet zo is, is idd moeilijker.![]()
Ach aan het begin van het seizoen teken je voor een 1-1 bij utrecht uit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hiervoor verwijs ik je door naar Syntix. Je moet gewoon winnen van Utrecht manquote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Ach aan het begin van het seizoen teken je voor een 1-1 bij utrecht uit.![]()
![]()
Je overschat Ajax schromelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hiervoor verwijs ik je door naar Syntix. Je moet gewoon winnen van Utrecht manAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit.quote:
De vorige 4-5 wedstrijden had ajax ook kunnen gelijk spelen/verliezen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Alsof Bojan goed genoeg is voor Sociedadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik zeg het al sinds hij hier tekende dat hij weinig ging toevoegen en toen werd ik al uitgelachen . Die moet gewoon lekker terug gaan naar Spanje en bij Valladolid of Sociedad gaan spelen al is dat misschien al te hoog gegrepen voor hemGriezmann en Vela
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat vermeer en vd hoorn er niet inkwamen, dan was het 4-1 geworden door 3 eigen doelpunten![]()
![]()
En nu?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Jammer dat vermeer en vd hoorn er niet inkwamen, dan was het 4-1 geworden door 3 eigen doelpunten![]()
Tevreden zijn met een gelijkspel is wel triest overigens, maar dat krijg je als je een middelmatig ploegje support.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
Tevreden zijn met een gelijkspel is wel triest overigens, maar dat krijg je als je een middelmatig ploegje support.![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van de wedstrijd van vandaag heeft hij gewoon gelijk![]()
![]()
Niet kunnen winnen van een middelmatige ploegquote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
![]()
Je kan niet alles winnenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van een middelmatige ploeg![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van een middelmatige ploeginkoppertje
![]()
Dat is ook triest inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van een middelmatige ploeg
Maar daar is iedereen het hier wel mee eens.![]()
Dus? We zijn telkens kampioen geworden dus ik zie het probleem verder niet zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Troost je, dit was pas het zoveelste jaar op rij.![]()
En voor het hoeveelste jaar op rij gaan we kampioen worden?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Troost je, dit was pas het zoveelste jaar op rij.![]()
Ik ook niet, jullie zijn geen concurrent van ons dus je doet maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus? We zijn telkens kampioen geworden dus ik zie het probleem verder niet zo.![]()
Las net nog de VI van afgelopen woensdag, daar werd al gesproken over het goede middenveld Blind, Klaassen en Serero dat sinds ze daar samen spelen elk duel hebben gewonnen. Mede omdat ze bijna geen duels hoeven uit te vechten, alleen daar zou ook het zwakke punt liggen. Van Utrecht wist je dat je vechtvoetbal kon verwachten en dat het daarom moeilijk wordt, maar het jammere was dat ze zich precies voor deze wedstrijd hadden versterkt met goede spelers die als debutant zich ook compleet leeg liepen. Samen met wat pech en gewoon een vrij goede wedstrijd van utrecht verlies je helaas punten.![]()
Fietstas gaat het dit jaar doenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En voor het hoeveelste jaar op rij gaan we kampioen worden?![]()
![]()
Dan nog eerder Twente. Vitesse haakt wel weer af als het er echt om gaat.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha nee.quote:
En waar baseer je dat op? Ajax blijft gewoon wedstrijden winnen en moet alleen nog naar de kuip als lastige wedstrijd de rest krijgen we thuis. We gaan nog eerder last krijgen van Twente![]()
Amen. Maar de laatste wedstrijden waren ook niet fantastisch, dan is dit misschien ook wel even goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
Las net nog de VI van afgelopen woensdag, daar werd al gesproken over het goede middenveld Blind, Klaassen en Serero dat sinds ze daar samen spelen elk duel hebben gewonnen. Mede omdat ze bijna geen duels hoeven uit te vechten, alleen daar zou ook het zwakke punt liggen. Van Utrecht wist je dat je vechtvoetbal kon verwachten en dat het daarom moeilijk wordt, maar het jammere was dat ze zich precies voor deze wedstrijd hadden versterkt met goede spelers die als debutant zich ook compleet leeg liepen. Samen met wat pech en gewoon een vrij goede wedstrijd van utrecht verlies je helaas punten.![]()
volgens Koeman niet. Maar inderdaad, zij, Twente of Ajax. Al geef ik Ajax nog steeds de meeste kans.quote:![]()
Vitesse ook nog uit hé. Zeker niet makkelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha nee.
En waar baseer je dat op? Ajax blijft gewoon wedstrijden winnen en moet alleen nog naar de kuip als lastige wedstrijd de rest krijgen we thuis. We gaan nog eerder last krijgen van Twente![]()
Tegen groningen duarte maar op linksbuiten en ligeon er in. Al was t alleen maar om een signaal af te geven.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
Las net nog de VI van afgelopen woensdag, daar werd al gesproken over het goede middenveld Blind, Klaassen en Serero dat sinds ze daar samen spelen elk duel hebben gewonnen. Mede omdat ze bijna geen duels hoeven uit te vechten, alleen daar zou ook het zwakke punt liggen. Van Utrecht wist je dat je vechtvoetbal kon verwachten en dat het daarom moeilijk wordt, maar het jammere was dat ze zich precies voor deze wedstrijd hadden versterkt met goede spelers die als debutant zich ook compleet leeg liepen. Samen met wat pech en gewoon een vrij goede wedstrijd van utrecht verlies je helaas punten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Duarte linksbackquote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Tegen groningen duarte maar op linksbuiten en ligeon er in. Al was t alleen maar om een signaal af te geven.![]()
Ben ik het mee eens, De Jong maakte het misschien niet af maar dat hij meteen zo gevaarlijk was zegt ook wel iets natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.![]()
Dat wel ja, Bojan had je weinig aan met deze verdediging. Fischer speelde absurd veel slechte ballen op cruciale posities.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.![]()
En je zag ook gelijk dat hij anderen de gelegenheid gaf om een goede doelpoging te wagen. Fischer en Bojan lopen beiden als een blind paard op het doel af.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, De Jong maakte het misschien niet af maar dat hij meteen zo gevaarlijk was zegt ook wel iets natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je kan je beter onoverwinnelijk blijven voelen en daarbovenop twee punten meer hebben, lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Amen. Maar de laatste wedstrijden waren ook niet fantastisch, dan is dit misschien ook wel even goed.![]()
Misschien kan Ajax Berry van Aerle halen of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik vandaag nog meer op Van Rhijn heb gelet dan normaal. Dat hij vandaag voor het eerst verdedigt zonder de bal in te leveren of een ingooi/hoekschop weggeeft wil niet zeggen dat hij ineens minder slecht gespeeld heeft ofzo. Natuurlijk waren Veltman en Moisander ook niet op hun best, veel ballen ingeleverd, verdedigende foutjes, maar vergeleken met Van Rhijn stonden Jaap Stam en Maldini daar in het centrum.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Niet makkelijk nee maar daar speelde we vorig jaar ook ontzettend sterk tot de laatste 20 minutenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vitesse ook nog uit hé. Zeker niet makkelijk.![]()
Mwah, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Stel nou dat we zo door bleven spelen en steeds wonnen van de kleine clubs, en dan tegen Salzburg/Feyenoord op onze bek gaan. Dan heb ik liever dat er een knop omgezet wordt na een wedstrijd als vandaag en er keihard gewerkt wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan je beter onoverwinnelijk blijven voelen en daarbovenop twee punten meer hebben, lijkt me.![]()
Dom gelul ook altijd zo achterafquote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
Tevreden zijn met een gelijkspel is wel triest overigens, maar dat krijg je als je een middelmatig ploegje support.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dom gelul ook altijd zo achteraf![]()
Hopelijk morgen/volgende week dat gezeik uit het topic.
En hoe je het ook wendt of keert, vitesse én twente hebben gewoon goede kansen op de titel. Zelfs feyenoord nog een kans.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tja, wie weet. Misschien beland je juist nu in een dip en was je na weer een overwinning steeds beter gaan spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Stel nou dat we zo door bleven spelen en steeds wonnen van de kleine clubs, en dan tegen Salzburg/Feyenoord op onze bek gaan. Dan heb ik liever dat er een knop omgezet wordt na een wedstrijd als vandaag en er keihard gewerkt wordt.![]()
Blijft gissen, maar goed in afgelopen wedstrijden een paar keer niet ongelukkig geweest, dat ontbrak vandaagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, wie weet. Misschien beland je juist nu in een dip en was je na weer een overwinning steeds beter gaan spelen.![]()
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar het is wel een speler die een actie kan maken en een lekker schot heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie wel een leuke linksbuiten lopen bij PSV![]()
Lekker doel gericht ook. Waarom heb je een hekel aan hem eigenlijk? Lijkt me een heel aardig ventjequote:Op zondag 2 februari 2014 17:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar het is wel een speler die een actie kan maken en een lekker schot heeft.![]()
![]()
Is ook niet belangrijk, is een leuke speler al lijkt hij niet meer "normaal" op het doel te kunnen schietenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker doel gericht ook. Waarom heb je een hekel aan hem eigenlijk? Lijkt me een heel aardig ventje![]()
Hoe hij uit zijn ogen kijkt kan ik echt totaal niet tegen. Pure arrogantie. Maar dat is dan wel heel erg persoonlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker doel gericht ook. Waarom heb je een hekel aan hem eigenlijk? Lijkt me een heel aardig ventje![]()
![]()
ik geloof niet dat mentaliteit over overschatting een probleem is bij ajax, beter gewoon de drie punten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik niet eerlijk gezegd. Stel nou dat we zo door bleven spelen en steeds wonnen van de kleine clubs, en dan tegen Salzburg/Feyenoord op onze bek gaan. Dan heb ik liever dat er een knop omgezet wordt na een wedstrijd als vandaag en er keihard gewerkt wordt.![]()
Hoe bedoel je normaal op doel schieten? Ik vind dat hij goed afwisselt tussen harde schoten en meer subtiele balletjesquote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk, is een leuke speler al lijkt hij niet meer "normaal" op het doel te kunnen schieten![]()
Hij doet te vaak die Ronaldo trap die 99 van de 100 keer mislukt, een normaal wreefschot of geplaatst met binnenkant doet hij bijna nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe bedoel je normaal op doel schieten? Ik vind dat hij goed afwisselt tussen harde schoten en meer subtiele balletjes![]()
Fischerquote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe hij uit zijn ogen kijkt kan ik echt totaal niet tegen. Pure arrogantie. Maar dat is dan wel heel erg persoonlijk![]()
Op papier misschien maar Ajax heeft (nog) niet het niveau dat ze een uitwedstrijd makkelijk naar zijn hand zet, geen enkele club in de Eredivisie trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van de wedstrijd van vandaag heeft hij gewoon gelijk
Dat is tegen Utrecht niet anders, ook al heb je meer kwaliteit. Er komt meer kijken om resultaat te halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens vond ik Fischer het eerste uur wel dreiging hebben, dat is ook wel eens anders geweest.
Gaat wel iets beter maar nog niet goed genoeg natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dreiging met balverlies..quote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vond ik Fischer het eerste uur wel dreiging hebben, dat is ook wel eens anders geweest.
Gaat wel iets beter maar nog niet goed genoeg natuurlijk.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Fischer moet gewoon een paar wedstrijden met Jong Ajax meedoen. Want dit lijkt helemaal nergens op.
Ik stel voor een middenveld met Blind, Serero, Klaassen en een aanval met Schöne, De Jong en Bojan.![]()
Wel een beetje blessure gevoelig maar wel een prima speler. Past ook wel in het Ajax systeem. Een verbeterde versie van Boerrigter (Die 10 wedstrijden dat Derk in vorm was dan) eigenlijk.quote:So confused when you're lost in the groove![]()
ietsjes technischer ookquote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel een beetje blessure gevoelig maar wel een prima speler. Past ook wel in het Ajax systeem. Een verbeterde versie van Boerrigter (Die 10 wedstrijden dat Derk in vorm was dan) eigenlijk.![]()
Dat had misschien voor de deadline nog gekund, maar die zal na dit seizoen niet in willen leveren omdat het WK dan geen reden meer is.quote:![]()
Nu ik er over nadenk is het een kut vergelijking. Chadli is goed.quote:
Zit ook een goeie kop op. Heb een docu over hem gezien op Canvas 'De Chadli's',So confused when you're lost in the groove![]()
Met de voorhoede is het een kwestie van de minst slechtsten kiezen. En. Dat. Is. Triest.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer moet gewoon een paar wedstrijden met Jong Ajax meedoen. Want dit lijkt helemaal nergens op.
Ik stel voor een middenveld met Blind, Serero, Klaassen en een aanval met Schöne, De Jong en Bojan.![]()
Muah, op rechtsvoor na dan want schöne doet het daar goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met de voorhoede is het een kwestie van de minst slechtsten kiezen. En. Dat. Is. Triest.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Aub nooit meer Bojanquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien heel misschien als linksbuiten zodat Fischer even kan rusten op rechtsbuiten en in de spits hoef ik hem iig nooit meer te zienquote:![]()
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha nee.
Laat Frank het maar beslissen al zou ik nu voor De Jong gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien heel misschien als linksbuiten zodat Fischer even kan rusten op rechtsbuiten en in de spits hoef ik hem iig nooit meer te zien![]()
Meer kwaliteit en drang om zich te bewijzen? Je hebt teveel mee gerookt op de tribune denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.![]()
Denk het niet, titeldruk is ook nieuw voor hunquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.![]()
bojan gaat het wel goed maken bij julliequote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer kwaliteit en drang om zich te bewijzen? Je hebt teveel mee gerookt op de tribune denk ik![]()
![]()
Ja want het lukt niet zonder hemquote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
bojan gaat het wel goed maken bij jullie![]()
Nu weet ik zeker dat je te veel rook binnen hebt gekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
bojan gaat het wel goed maken bij jullie![]()
De jong er gewoon in, schone op rechts, fisher links.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Fisher, stond die erin vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef MouzurX het volgende:
De jong er gewoon in, schone op rechts, fisher links.![]()
Denk dat De Boer donderdag gaat beginnen met in ieder geval Duarte.
De zware periode komt er aan met doordeweekse wedstrijden (ook Europees) en hij zal zoveel mogelijk willen rouleren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boilesen is geblesseerd dus kan hij Duarte op zijn plek zettenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat De Boer donderdag gaat beginnen met in ieder geval Duarte.
De zware periode komt er aan met doordeweekse wedstrijden (ook Europees) en hij zal zoveel mogelijk willen rouleren.![]()
Bepalen we zelf wel pik, fijne zondag nog verder he hey.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje triest dat je dat op fok! doet.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Gelukkig wel, ik zou geen gehandicaptebegeleider van jullie willen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bepalen we zelf wel pik, fijne zondag nog verder he hey.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik zou geen gehandicaptebegeleider van jullie willen zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Voorzorg he maar daar moet hij wel wat op verzinnen ja. Heereenveen, Salzburg, AZ, Salzburg en Feyenoord kan Boilesen gewoon niet aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boilesen is geblesseerd dus kan hij Duarte op zijn plek zetten![]()
Riedewald en Duarte die er kunnen spelen. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voorzorg he maar daar moet hij wel wat op verzinnen ja. Heereenveen, Salzburg, AZ, Salzburg en Feyenoord kan Boilesen gewoon niet aan.Oh.![]()
Sneijdertje heeft een hattrick gemaakt + assist![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik zou geen gehandicaptebegeleider van jullie willen zijn.
Veel beter kon je echt niet bedenken he?
Niveaujte heurLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hartstikke leuk voor die ouwe geldwolf.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Stiggie het volgende:
Sneijdertje heeft een hattrick gemaakt + assist![]()
![]()
![]()
Hoger niveau is toch niet aan jou besteed.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veel beter kon je echt niet bedenken he?
Niveaujte heur![]()
Al was Schone ook helemaal niks vandaag op één heerlijke aanname na.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef MouzurX het volgende:
De jong er gewoon in, schone op rechts, fisher links.
Eigenlijk was iedereen wel matig vandaag, kan gebeuren.![]()
Schöne heeft niet zo'n lage ondergrens als anderen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was Schone ook helemaal niks vandaag op één heerlijke aanname na.
Het blijft een probleem dat er geen spelers zijn die vandaag boven de rest uit kunnen steken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was Schone ook helemaal niks vandaag op één heerlijke aanname na.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC mist Lachman, Mokotjo & van der Werff volgende week![]()
Al moet je daar, net als vandaag dus, altijd winnen.![]()
quote:Curieus moment tijdens de eerste helft van FC Utrecht - Ajax. Daley Blind maakte een overtreding, maar de gele kaart werd getoond aan Ricardo van Rhijn. Een foutje van scheidsrechter Richard Liesveld. Een foutje met toch wel wat gevolgen.
Blind verzamelde dit seizoen namelijk al vier gele kaarten en een vijfde bekeuring levert dan automatisch een wedstrijd schorsing op. Die had de verdedigende middenvelder dus in feite te pakken, vanwege een overtreding op Utrechtspeler Jordy van der Winden.
Ware het niet dat Van Rhijn geel kreeg omdat hij toevallig in de buurt stond van de overtreding. Blind speelde de wedstrijd uit zonder gele kaart en hoeft niet te vrezen voor een schorsing. Hij is tegen Groningen gewoon van de partij.
Het gebeurt wel vaker dat scheidsrechters dit soort foutjes maken en daarom weten we ook al wat er met de gele kaart voor Van Rhijn gaat gebeuren. Die wordt normaal gesproken kwijtgescholden.
Tenzij Liesveld het dan weer juist in zijn boekje heeft opgeschreven, maar die kans lijkt ons niet zo groot.![]()
![]()
Begin alsjeblieft ook meteen over half 1.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens speelt Ajax altijd een kut/baggerpot in de uitshirts.![]()
Dat doet Shreyas maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Begin alsjeblieft ook meteen over half 1.
Ik zie de vervloeking in de uitshirts.![]()
Ik zie de vervloeking in de spelers zonder vorm/kwaliteit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet Shreyas maar.
Ik zie de vervloeking in de uitshirts.Oh.![]()
Donderdag die Groningers oprollen.
Roda - Fey.
Chelsea - AZ
Heerenveen - Twente
Ideaal om het gaatje groter te slaan.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Feyenoord wint, want Tomassonquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef Planga het volgende:
Roda - Fey.
Chelsea - AZ
Heerenveen - Twente
Ideaal om het gaatje groter te slaan.
Vitesse wint, want AZ is matig in uitwedstrijden
Heerenveen-FC Twente is wel interessant inderdaadOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En PS... oh neequote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef Planga het volgende:
Roda - Fey.
Chelsea - AZ
Heerenveen - Twente
Ideaal om het gaatje groter te slaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: