Wel een beetje blessure gevoelig maar wel een prima speler. Past ook wel in het Ajax systeem. Een verbeterde versie van Boerrigter (Die 10 wedstrijden dat Derk in vorm was dan) eigenlijk.quote:
ietsjes technischer ookquote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel een beetje blessure gevoelig maar wel een prima speler. Past ook wel in het Ajax systeem. Een verbeterde versie van Boerrigter (Die 10 wedstrijden dat Derk in vorm was dan) eigenlijk.
Dat had misschien voor de deadline nog gekund, maar die zal na dit seizoen niet in willen leveren omdat het WK dan geen reden meer is.quote:
Nu ik er over nadenk is het een kut vergelijking. Chadli is goed.quote:
Met de voorhoede is het een kwestie van de minst slechtsten kiezen. En. Dat. Is. Triest.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer moet gewoon een paar wedstrijden met Jong Ajax meedoen. Want dit lijkt helemaal nergens op.
Ik stel voor een middenveld met Blind, Serero, Klaassen en een aanval met Schöne, De Jong en Bojan.
Muah, op rechtsvoor na dan want schöne doet het daar goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met de voorhoede is het een kwestie van de minst slechtsten kiezen. En. Dat. Is. Triest.
Aub nooit meer Bojanquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer moet gewoon een paar wedstrijden met Jong Ajax meedoen. Want dit lijkt helemaal nergens op.
Ik stel voor een middenveld met Blind, Serero, Klaassen en een aanval met Schöne, De Jong en Bojan.
Misschien heel misschien als linksbuiten zodat Fischer even kan rusten op rechtsbuiten en in de spits hoef ik hem iig nooit meer te zienquote:
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha nee.
En waar baseer je dat op? Ajax blijft gewoon wedstrijden winnen en moet alleen nog naar de kuip als lastige wedstrijd de rest krijgen we thuis. We gaan nog eerder last krijgen van Twente
Laat Frank het maar beslissen al zou ik nu voor De Jong gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien heel misschien als linksbuiten zodat Fischer even kan rusten op rechtsbuiten en in de spits hoef ik hem iig nooit meer te zien
Meer kwaliteit en drang om zich te bewijzen? Je hebt teveel mee gerookt op de tribune denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.
Denk het niet, titeldruk is ook nieuw voor hunquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meer kwaliteit, meer geld en meer drang om te bewijzen.
bojan gaat het wel goed maken bij julliequote:Op zondag 2 februari 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer kwaliteit en drang om zich te bewijzen? Je hebt teveel mee gerookt op de tribune denk ik
Ja want het lukt niet zonder hemquote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
bojan gaat het wel goed maken bij jullie
Nu weet ik zeker dat je te veel rook binnen hebt gekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
bojan gaat het wel goed maken bij jullie
Fisher, stond die erin vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef MouzurX het volgende:
De jong er gewoon in, schone op rechts, fisher links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |