Niet kunnen winnen van een middelmatige ploegquote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
Tevreden zijn met een gelijkspel is wel triest overigens, maar dat krijg je als je een middelmatig ploegje support.
Je kan niet alles winnenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van een middelmatige ploeg
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is ook triest inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus? We zijn telkens kampioen geworden dus ik zie het probleem verder niet zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Troost je, dit was pas het zoveelste jaar op rij.
En voor het hoeveelste jaar op rij gaan we kampioen worden?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Troost je, dit was pas het zoveelste jaar op rij.
Ik ook niet, jullie zijn geen concurrent van ons dus je doet maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus? We zijn telkens kampioen geworden dus ik zie het probleem verder niet zo.
Fietstas gaat het dit jaar doenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En voor het hoeveelste jaar op rij gaan we kampioen worden?
Dan nog eerder Twente. Vitesse haakt wel weer af als het er echt om gaat.quote:
Haha nee.quote:
Amen. Maar de laatste wedstrijden waren ook niet fantastisch, dan is dit misschien ook wel even goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
Las net nog de VI van afgelopen woensdag, daar werd al gesproken over het goede middenveld Blind, Klaassen en Serero dat sinds ze daar samen spelen elk duel hebben gewonnen. Mede omdat ze bijna geen duels hoeven uit te vechten, alleen daar zou ook het zwakke punt liggen. Van Utrecht wist je dat je vechtvoetbal kon verwachten en dat het daarom moeilijk wordt, maar het jammere was dat ze zich precies voor deze wedstrijd hadden versterkt met goede spelers die als debutant zich ook compleet leeg liepen. Samen met wat pech en gewoon een vrij goede wedstrijd van utrecht verlies je helaas punten.
volgens Koeman niet. Maar inderdaad, zij, Twente of Ajax. Al geef ik Ajax nog steeds de meeste kans.quote:
Vitesse ook nog uit hé. Zeker niet makkelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha nee.
En waar baseer je dat op? Ajax blijft gewoon wedstrijden winnen en moet alleen nog naar de kuip als lastige wedstrijd de rest krijgen we thuis. We gaan nog eerder last krijgen van Twente
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
Las net nog de VI van afgelopen woensdag, daar werd al gesproken over het goede middenveld Blind, Klaassen en Serero dat sinds ze daar samen spelen elk duel hebben gewonnen. Mede omdat ze bijna geen duels hoeven uit te vechten, alleen daar zou ook het zwakke punt liggen. Van Utrecht wist je dat je vechtvoetbal kon verwachten en dat het daarom moeilijk wordt, maar het jammere was dat ze zich precies voor deze wedstrijd hadden versterkt met goede spelers die als debutant zich ook compleet leeg liepen. Samen met wat pech en gewoon een vrij goede wedstrijd van utrecht verlies je helaas punten.
Duarte linksbackquote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Tegen groningen duarte maar op linksbuiten en ligeon er in. Al was t alleen maar om een signaal af te geven.
Ben ik het mee eens, De Jong maakte het misschien niet af maar dat hij meteen zo gevaarlijk was zegt ook wel iets natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.
Dat wel ja, Bojan had je weinig aan met deze verdediging. Fischer speelde absurd veel slechte ballen op cruciale posities.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het lag ook aan de voorhoede natuurlijk. Met de Jong werd het al gelijk veel gevaarlijker. Fischer en Bojan waren weer vrij dramatisch.
En je zag ook gelijk dat hij anderen de gelegenheid gaf om een goede doelpoging te wagen. Fischer en Bojan lopen beiden als een blind paard op het doel af.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, De Jong maakte het misschien niet af maar dat hij meteen zo gevaarlijk was zegt ook wel iets natuurlijk.
Je kan je beter onoverwinnelijk blijven voelen en daarbovenop twee punten meer hebben, lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Amen. Maar de laatste wedstrijden waren ook niet fantastisch, dan is dit misschien ook wel even goed.
Misschien kan Ajax Berry van Aerle halen of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik vandaag nog meer op Van Rhijn heb gelet dan normaal. Dat hij vandaag voor het eerst verdedigt zonder de bal in te leveren of een ingooi/hoekschop weggeeft wil niet zeggen dat hij ineens minder slecht gespeeld heeft ofzo. Natuurlijk waren Veltman en Moisander ook niet op hun best, veel ballen ingeleverd, verdedigende foutjes, maar vergeleken met Van Rhijn stonden Jaap Stam en Maldini daar in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |