Sociedad kan dit Ajax vernederenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik zeg het al sinds hij hier tekende dat hij weinig ging toevoegen en toen werd ik al uitgelachen . Die moet gewoon lekker terug gaan naar Spanje en bij Valladolid of Sociedad gaan spelen al is dat misschien al te hoog gegrepen voor hem
Griezmann lacht zich een ongeluk als hij even gaat bekijken wie de rechtsback is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sociedad kan dit Ajax vernederen
Zonder Siem in de ploeg kunnen alleen Moisander en Poulsen een heel klein beetje koppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
EN DIE KORTE CORNERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die bedoeld om Cillessen ook even de bal te geven ofzo
Dus doe je dat..? Als je die bal er goed voor slingert kan er altijd iemand koppen, of kan iemand op de rand van de zestien schieten als de bal met een gelukje daar terecht komt. Dit slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Zonder Siem in de ploeg kunnen alleen Moisander en Poulsen een heel klein beetje koppen.
Met een korte corner kan je uit balbezit nog tot een kans komen. Dat heeft waarschijnlijk net zoveel kans op succes als een corner, maar het is allebei eigenlijk niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus doe je dat..? Als je die bal er goed voor slingert kan er altijd iemand koppen, of kan iemand op de rand van de zestien schieten als de bal met een gelukje daar terecht komt. Dit slaat gewoon nergens op
Dan heb ik toch liever dat ze voor iets kiezen wat minder ergernis oproept.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef BobW het volgende:
[..]
Met een korte corner kan je uit balbezit nog tot een kans komen. Dat heeft waarschijnlijk net zoveel kans op succes als een corner, maar het is allebei eigenlijk niks.
Irriteer ik me ook aan.. snap dat nietquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Heeinz het volgende:
EN DIE KORTE CORNERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die bedoeld om Cillessen ook even de bal te geven ofzo
Als je ook naar andere clubs kijkt zie je toch wel dat huurlingen weinig zin hebben, tenzij je Vitesse bent met alleen maarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Ruiz is geblesseerd, wat boffen wij toch met Bojan
Piazonquote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ook naar andere clubs kijkt zie je toch wel dat huurlingen weinig zin hebben, tenzij je Vitesse bent met alleen maar
Hoe goed Ajax ook is, je hebt er altijd wel mindere dagen tussen zitten, vandaag vond ik het eerlijk gezegd wel meevallen, was geen off day maar net niet op de beslissende momenten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Piazon![]()
Bij Feyenoord zijn ze ook wel succesvol. We moeten gewoon wachten tot er goede aanvallers uit de jeugdopleiding komen. Dan winnen we wedstrijden als vandaag met alle gemak van de wereld.
was niet echt verzaken, er werd wel gewerkt, meer net niet de vorm/scherpte hebben, vind ik toch wat andersquote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ajax was dramatisch, als je een matige ploeg hebt en er verzaken 4 of 5 basisspelers dan zie je gewoon dat ze door het ijs zakken.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Quesda
Stop maar weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delpierre![]()
En dat is?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Quesda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |