SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopelijk dat Klaassen weer eens wat laat zien. Die speelt nog niet geweldig na de winterstop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blindje! HeerlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Om Evert kun je tenminste nog lachen....quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog irritanter dan evert ten napel deze commentaargever![]()
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om Evert kun je tenminste nog lachen....![]()
Kijk geen interlands van het Nederlands Elftal dus zou het niet wetenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?![]()
Ik kan Oldenburger niet meer los zien van die dartscommentator die ten tijde van de Lakeside het rekenen van de darters niet bij kon houden. Ging ongeveer elke leg zo: "Kan met drie pijlen uit. Triple 20...dan zou 'ie naar de 17 moe....kiest voor de 12...dubbel 18 voor de leg. Raak. Met dubbel 16."quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om Evert kun je tenminste nog lachen....![]()
Volgens mij wel ja. Maar echt goede commentatoren zijn sowieso schaars helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?Comfortably numb![]()
Leo Oldenburger bij dartsquote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan Oldenburger niet meer los zien van die dartscommentator die ten tijde van de Lakeside het rekenen van de darters niet bij kon houden. Ging ongeveer elke leg zo: "Kan met drie pijlen uit. Triple 20...dan zou 'ie naar de 17 moe....kiest voor de 12...dubbel 18 voor de leg. Raak. Met dubbel 16."![]()
![]()
"Ik vind eigenlijk dat Utrecht met 11 man voetbalt, maar ik vrees ook dat de bal vandaag rond is voor Ajax." - Marc van Hintum![]()
Weer Veltman de fout in. Gaat een gewoonte worden. Goede voetballer, matige verdediger.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat het publiek weer opzwepen... zie het al 4-1 worden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Weer Veltman de fout in. Gaat een gewoonte worden. Goede voetballer, matige verdediger.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Gaat het publiek weer opzwepen... zie het al 4-1 worden.![]()
![]()
We gaan gewoon winnen, sowieso in de 2de helft is Utrecht kapot![]()
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Bojan stijgt echt weer met kop en schouders boven het niveau uit.![]()
![]()
Zeg ook niet dat we niet gaan winnen, zeg alleen dat Veltman geen geweldige verdediger is.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
We gaan gewoon winnen, sowieso in de 2de helft is Utrecht kapotAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
![]()
In de aanval is trouwens vrijwel alles een steekbal voor de man.. ziet er geweldig uit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hij speelt niet slecht maar als dit al met kop en schouders boven het niveau uitstijgen is dan ben ik benieuwd welke wedstrijd jij dan zit te kijken op dit moment.quote:![]()
Echt he, hele aanval niet echt he. Ze komen er nog niet echt langs.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Kunnen ze die zgn deskundige co-commentators niet afschaffen ? Wat een onzin kramen ze uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze snappen het echt totaal niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die zgn deskundige co-commentators niet afschaffen ? Wat een onzin kramen ze uit.![]()
Dat is Messi ook, als er geen brood zit in de aanval.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan is nog te lam om een voetje uit te steken![]()
Als hij zijn voet 10 cm uitsteekt staat hij 1 op 1 met de keeper maar oke nu weet ik zeker dat jij een andere wedstrijd zit te kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is Messi ook, als er geen brood zit in de aanval.![]()
OhJa, lekker makkelijk, al draait die zich dan nog om wipt de bal omhoog maakt een omhaal en knikt de bal in de linkerbovenhoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij zijn voet 10 cm uitsteekt staat hij 1 op 1 met de keeper maar oke nu weet ik zeker dat jij een andere wedstrijd zit te kijken![]()
Moest lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef xzaz het volgende:
Oh
[..]
Ja, lekker makkelijk, al draait die zich dan nog om wipt de bal omhoog maakt een omhaal en knikt de bal in de linkerbovenhoek.![]()
Is altijd zo tegen Utrechtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel zorgwekkend hoe weinig kansen er worden gecreëerd.![]()
Ah alle spelers worden tot de grond aan afgemaakt hier. Zullen we even rustig aan doen. We winnen toch wel"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel zorgwekkend hoe weinig kansen er worden gecreëerd.Dit dus, Utrecht uit is altijd een leuke test voor Ajax. Winnen ze dit zijn ze zeker kampioen.quote:![]()
Zoveel meer kansen creeert ajax niet tegen andere tegenstanders in de eerste helft.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wie wordt er afgebrand dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Ah alle spelers worden tot de grond aan afgemaakt hier. Zullen we even rustig aan doen. We winnen toch wel![]()
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijkquote:"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik ben een Bojan fan, vind hem technisch het beste van heel de eredivisie gezien zijn leeftijd / kwaliteit. Helaas is hij niet van Ajax dus als ik Cruijff was had ik hem sowieso niet laten spelen, niet wetende wat de contracten zijn met Barca.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk![]()
Van Rhijn had in het laatste gedeelte van de eerste helft een paar goede loopacties, maar werd niet aangespeeld door Veltman.
Daar liggen de tweede helft wel mogelijkheden, alleen het blijft Van Rhijn![]()
![]()
Drie goede kansen gecreëerd en dan gaat alleen een zondagsschot erin van uitgerekend Blind![]()
Matige eerste helft, maar dat is vaker het geval geweest dit jaar.
![]()
Vind Bojan weer onzichtbaar. Breng Siem maar, die heeft body en kopkracht, kan combineren en kansen afronden. Die Bojan valt al als hij een iets te harde scheet laat.![]()
In een uitwedstrijd sowieso niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Hele aanval echt matig. Ajax moet eens 2-0 de rust in gaan maar dat schijnt nooit ten lukken.![]()
Omdat 1 iemand zegt dat Bojan slecht isquote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk![]()
![]()
Bojan is dit duel de beste voorhoedespeler. Fischer laat werkelijk helemaal niets zien. Schone kan zijn stempel ook nog niet op de wedstrijd drukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Vind Bojan weer onzichtbaar. Breng Siem maar, die heeft body en kopkracht, kan combineren en kansen afronden. Die Bojan valt al als hij een iets te harde scheet laat.![]()
Fischer hoef je ook eigenlijk helemaal niet te verdedigen, hij loopt zichzelf toch wel een keer vastDie jongen is zo ongecontroleerd echt niet normaal
![]()
Ik vind Ajax niet eens zo slecht spelen.Combineren wel redelijk, vind vooral Serero goed positie kiezen de hele tijd.![]()
Fischer is iig geen schim meer van vorig jaar. Hij is zo wild
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Veltman doet aardig mee, jammer zeg. Fischer 3 keer niksquote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is ook behoorlijk uit vorm.![]()
Dit puntverlies is nu 100% de schuld van De Boer. Echt onbegrijpelijk weer, heel apart.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En schrijf de punten maar alvast op voor Utrecht![]()
Wat is er zo onbegrijpelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit puntverlies is nu 100% de schuld van De Boer. Echt onbegrijpelijk weer, heel apart.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Snao niet waarom blind naar dr linksback gaat en breng dan Duarte in ipv Poulsen. Lekker alles terug spelenquote:![]()
Maar hij steekt met kop en schouders boven iedereen uit en heeft een fantastische techniek.quote:
Groetjes het Ajax topic op FOK!![]()
Ach dit topic staat vol met onzin en mensen praten elkaar na.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hij steekt met kop en schouders boven iedereen uit en heeft een fantastische techniek.
Groetjes het Ajax topic op FOK!
In de pauze zeggen ze bij Fox dat Fischer wild en ongecontroleerd doet. Vervoglens komen er hier een paar melden dat 'Fischer zo wild is'.
Flikker toch op![]()
omdat hij weerstand kan bieden aan de ridderquote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef davyleiden het volgende:
Waarom Poulsen in hemelsnaam en niet Duarte ofzo?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook een kwestie van stabiliteit. Zo hebben ze regelmatig gespeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snao niet waarom blind naar dr linksback gaat en breng dan Duarte in ipv Poulsen. Lekker alles terug spelen
Duarte op linksback is m.i. ook een offensieve wissel die je niet in de 47e minuut maakt bij 1-1.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: