Wie wordt er afgebrand dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Ah alle spelers worden tot de grond aan afgemaakt hier. Zullen we even rustig aan doen. We winnen toch wel
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijkquote:
Ik ben een Bojan fan, vind hem technisch het beste van heel de eredivisie gezien zijn leeftijd / kwaliteit. Helaas is hij niet van Ajax dus als ik Cruijff was had ik hem sowieso niet laten spelen, niet wetende wat de contracten zijn met Barca.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk
In een uitwedstrijd sowieso niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Hele aanval echt matig. Ajax moet eens 2-0 de rust in gaan maar dat schijnt nooit ten lukken.
Omdat 1 iemand zegt dat Bojan slecht isquote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk
Bojan is dit duel de beste voorhoedespeler. Fischer laat werkelijk helemaal niets zien. Schone kan zijn stempel ook nog niet op de wedstrijd drukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Vind Bojan weer onzichtbaar. Breng Siem maar, die heeft body en kopkracht, kan combineren en kansen afronden. Die Bojan valt al als hij een iets te harde scheet laat.
Veltman doet aardig mee, jammer zeg. Fischer 3 keer niksquote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is ook behoorlijk uit vorm.
Dit puntverlies is nu 100% de schuld van De Boer. Echt onbegrijpelijk weer, heel apart.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En schrijf de punten maar alvast op voor Utrecht
Wat is er zo onbegrijpelijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit puntverlies is nu 100% de schuld van De Boer. Echt onbegrijpelijk weer, heel apart.
Snao niet waarom blind naar dr linksback gaat en breng dan Duarte in ipv Poulsen. Lekker alles terug spelenquote:
Maar hij steekt met kop en schouders boven iedereen uit en heeft een fantastische techniek.quote:
Ach dit topic staat vol met onzin en mensen praten elkaar na.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hij steekt met kop en schouders boven iedereen uit en heeft een fantastische techniek.
Groetjes het Ajax topic op FOK!
omdat hij weerstand kan bieden aan de ridderquote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef davyleiden het volgende:
Waarom Poulsen in hemelsnaam en niet Duarte ofzo?
Ook een kwestie van stabiliteit. Zo hebben ze regelmatig gespeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snao niet waarom blind naar dr linksback gaat en breng dan Duarte in ipv Poulsen. Lekker alles terug spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |