quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Weer Veltman de fout in. Gaat een gewoonte worden. Goede voetballer, matige verdediger.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Gaat het publiek weer opzwepen... zie het al 4-1 worden.
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Bojan stijgt echt weer met kop en schouders boven het niveau uit.
Zeg ook niet dat we niet gaan winnen, zeg alleen dat Veltman geen geweldige verdediger is.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Burrito het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
We gaan gewoon winnen, sowieso in de 2de helft is Utrecht kapot
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Hij speelt niet slecht maar als dit al met kop en schouders boven het niveau uitstijgen is dan ben ik benieuwd welke wedstrijd jij dan zit te kijken op dit moment.quote:
Echt he, hele aanval niet echt he. Ze komen er nog niet echt langs.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Ze snappen het echt totaal niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die zgn deskundige co-commentators niet afschaffen ? Wat een onzin kramen ze uit.
Dat is Messi ook, als er geen brood zit in de aanval.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan is nog te lam om een voetje uit te steken
Als hij zijn voet 10 cm uitsteekt staat hij 1 op 1 met de keeper maar oke nu weet ik zeker dat jij een andere wedstrijd zit te kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is Messi ook, als er geen brood zit in de aanval.
Ja, lekker makkelijk, al draait die zich dan nog om wipt de bal omhoog maakt een omhaal en knikt de bal in de linkerbovenhoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij zijn voet 10 cm uitsteekt staat hij 1 op 1 met de keeper maar oke nu weet ik zeker dat jij een andere wedstrijd zit te kijken
Moest lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef xzaz het volgende:
Oh
[..]
Ja, lekker makkelijk, al draait die zich dan nog om wipt de bal omhoog maakt een omhaal en knikt de bal in de linkerbovenhoek.
Is altijd zo tegen Utrechtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel zorgwekkend hoe weinig kansen er worden gecreëerd.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het wel zorgwekkend hoe weinig kansen er worden gecreëerd.
Dit dus, Utrecht uit is altijd een leuke test voor Ajax. Winnen ze dit zijn ze zeker kampioen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |