SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopelijk dat Klaassen weer eens wat laat zien. Die speelt nog niet geweldig na de winterstop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blindje! HeerlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Om Evert kun je tenminste nog lachen....quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog irritanter dan evert ten napel deze commentaargever![]()
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om Evert kun je tenminste nog lachen....![]()
Kijk geen interlands van het Nederlands Elftal dus zou het niet wetenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?![]()
Ik kan Oldenburger niet meer los zien van die dartscommentator die ten tijde van de Lakeside het rekenen van de darters niet bij kon houden. Ging ongeveer elke leg zo: "Kan met drie pijlen uit. Triple 20...dan zou 'ie naar de 17 moe....kiest voor de 12...dubbel 18 voor de leg. Raak. Met dubbel 16."quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om Evert kun je tenminste nog lachen....![]()
Volgens mij wel ja. Maar echt goede commentatoren zijn sowieso schaars helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doet deze niet altijd de interlands op sbs?Comfortably numb![]()
Leo Oldenburger bij dartsquote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan Oldenburger niet meer los zien van die dartscommentator die ten tijde van de Lakeside het rekenen van de darters niet bij kon houden. Ging ongeveer elke leg zo: "Kan met drie pijlen uit. Triple 20...dan zou 'ie naar de 17 moe....kiest voor de 12...dubbel 18 voor de leg. Raak. Met dubbel 16."![]()
![]()
"Ik vind eigenlijk dat Utrecht met 11 man voetbalt, maar ik vrees ook dat de bal vandaag rond is voor Ajax." - Marc van Hintum![]()
Weer Veltman de fout in. Gaat een gewoonte worden. Goede voetballer, matige verdediger.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gaat het publiek weer opzwepen... zie het al 4-1 worden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef Pedroso het volgende:
Weer Veltman de fout in. Gaat een gewoonte worden. Goede voetballer, matige verdediger.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef MouzurX het volgende:
Gaat het publiek weer opzwepen... zie het al 4-1 worden.![]()
![]()
We gaan gewoon winnen, sowieso in de 2de helft is Utrecht kapot![]()
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef xzaz het volgende:
Bojan stijgt echt weer met kop en schouders boven het niveau uit.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: