Wie wordt er afgebrand dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Ah alle spelers worden tot de grond aan afgemaakt hier. Zullen we even rustig aan doen. We winnen toch wel
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijkquote:
Ik ben een Bojan fan, vind hem technisch het beste van heel de eredivisie gezien zijn leeftijd / kwaliteit. Helaas is hij niet van Ajax dus als ik Cruijff was had ik hem sowieso niet laten spelen, niet wetende wat de contracten zijn met Barca.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk
In een uitwedstrijd sowieso niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
Hele aanval echt matig. Ajax moet eens 2-0 de rust in gaan maar dat schijnt nooit ten lukken.
Omdat 1 iemand zegt dat Bojan slecht isquote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Veltman / Bojan als ik even 10sec kijk
Bojan is dit duel de beste voorhoedespeler. Fischer laat werkelijk helemaal niets zien. Schone kan zijn stempel ook nog niet op de wedstrijd drukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Vind Bojan weer onzichtbaar. Breng Siem maar, die heeft body en kopkracht, kan combineren en kansen afronden. Die Bojan valt al als hij een iets te harde scheet laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |