SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
zeker wel, door mens gemaakt toch ?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Fucking bazig lekker gewoon man. Beter dan welke vrucht dan ook imo. Lekker zuur & sappig.
echt he in vlakbij utrecht, daarna nog ff vrouwtje helemaal uiteten bij kanaleneiland.. past mooi in het window dan nog!quote:Op zondag 2 februari 2014 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dan moet je ff naar zo'n all you can eat buffet gaan. Is toch altijd 2 uur onbeperkt ofzo, past mooi in je window.
Als ik het mij goed herinner wel. Een kruising tussen een citroen en een sinaasappel was het of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker wel, door mens gemaakt toch ?
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer..waarom laat jij je niet betalen om mensen jou te zien eten.
Die zin klopt van geen kanten..fucking moe.
haha wel een goed channel idee ja.. net zoals die asian chickquote:Op zondag 2 februari 2014 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer..waarom laat jij je niet betalen om mensen jou te zien eten.
Die zin klopt van geen kanten..fucking moe.
puntjes? wie wat waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is trouwens omhoog met die puntjes overal. Ik dacht alleen dat vrouwen daar overmatig gebruik van maakten, maar dreamer doet het ook zie ik.
let's lift together broquote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Levolution het volgende:
Ik zou betalen om dreamer te zien liften.
Ja mooie reactie van Flexish ookquote:Op zondag 2 februari 2014 02:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahah sappie ik zie net dat jij ook in die vagijnendraad hebt gepost.
hahaha, dat is omdat ik vaak te lui ben om fatsoenlijke interpuncties te gebruiken(hoofdletters,komma's,punten) .... dus "..." is gewoon een onderbreking van mijn zin ofzo ..quote:
Je bedoelt dit...?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is trouwens omhoog met die puntjes overal. Ik dacht alleen dat vrouwen daar overmatig gebruik van maakten, maar dreamer doet het ook zie ik.
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broederquote:
Precies..jij kan daar sowieso wel money mee maken. Beetje chickies opgeilen met het nuttigen van marsepeinen bolletjes en ossenhaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha wel een goed channel idee ja.. net zoals die asian chick
Je moet jezelf altijd omringen met personen aan wie je je kan optrekken, heb je die niet dan helpen idd die youtube filmpjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broeder
die max is een doorlopend proces, ook voor mij .. ik pak mijn momenten elke dag om mezelf weak te voelen(kijken naar gasten die veel sterker zijn) om zo weer gemotiveerd door te kunnen rammen.
mmm 3kg marsepein naar binnen schuiven voor de webcam klinkt echt als een droombaanquote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies..jij kan daar sowieso wel money mee maken. Beetje chickies opgeilen met het nuttigen van marsepeinen bolletjes en ossenhaas.
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie wegquote:
Hahaha.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha, dat is omdat ik vaak te lui ben om fatsoenlijke interpuncties te gebruiken(hoofdletters,komma's,punten) .... dus "..." is gewoon een onderbreking van mijn zin ofzo ..
lolol wtf ... nooit over nagedacht waarom ik dat doe, ik haat je dude
Zoals ik al zei: vooral vrouwen die daar overmatig gebruik van maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt dit...?
Fucking irritant van mezelf. Ik maak er soms echt teveel gebruik van.
Ik was een keer in zon nougatfabriek voor een rondleiding en daar zaten mensen die elke batch moesten testen. Ook een goede baan.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mmm 3kg marsepein naar binnen schuiven voor de webcam klinkt echt als een droombaan
ben echt benieuwd hoe zijn bloedwaardes eruit zien..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie weg
Jouw struggle is gwn dat je niemand kan vinden die meer lift dan jijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broeder
die max is een doorlopend proces, ook voor mij .. ik pak mijn momenten elke dag om mezelf weak te voelen(kijken naar gasten die veel sterker zijn) om zo weer gemotiveerd door te kunnen rammen.
ik wou dat ik met iemand kon trainen die echt veel meer dan mij deed, dan zou ik eerst zeggen oh vet koel man .. daarna thuis in hoekje huilen, maar dan de volgende dag met volle moed mee doen en progressie maken.
attamottamottaquote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie weg
Cholesterol/voedsel associatie neem ik sws niet heel serieus. Genoeg artikels die dat weerleggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben echt benieuwd hoe zijn bloedwaardes eruit zien..
als die van hem goed zijn, dan kan je het hele cholestrol/voedsel verhaal helemaal uit de boeken schrappen
hahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw struggle is gwn dat je niemand kan vinden die meer lift dan jij
ja precies, dat dus idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Cholesterol/voedsel associatie neem ik sws niet heel serieus. Genoeg artikels die dat weerleggen.
Overgewicht/cholesterol daarentegen. Indirect dus wel voedsel maar alleen een teveel eraan.
Shit...ik ben een vrouw volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Zoals ik al zei: vooral vrouwen die daar overmatig gebruik van maken.
das wel een hele oude copypasta.. stamt echt uit 2009 .. oorspronkelijk gebruikten ze Rosy O'donnel ipv oprahquote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Shit...ik ben een vrouw volgens mij!!
Trouwens ik kreeg dit berichtje op bb.com:
I would swim up the Amazon river with 50 lbs dumbbells tied to my dick and Oprah Winfrey’s queef as my air supply if it meant I could eat a nice sea food dinner with you.
Niet voor in je cut.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was een keer in zon nougatfabriek voor een rondleiding en daar zaten mensen die elke batch moesten testen. Ook een goede baan.
pff dan zou ik echt stuiteren van adrenaline als ik dat zou zien, en ik zou me echt weak voelen !!! heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sterkste deadlift in onze gym is 340 kg lol. Fucking sick is dat.
Zag hier eergisteren ofzo een gast 210kg x 2 deadliften. Hoogste wat ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sterkste deadlift in onze gym is 340 kg lol. Fucking sick is dat.
Hahah zeker fatties..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die mensen daar nog nooit in hun leven gecut.
Die dude ziet er ook niet uit alsof die lift, fucking baas is het. Hij is nu smolov aan het runnen 280 kg squat aim.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pff dan zou ik echt stuiteren van adrenaline als ik dat zou zien, en ik zou me echt weak voelen !!! heerlijk
Heb bij mijn oude gym eens iemand 3x 220kg zien squatten. Hele gym viel opeens stil om hem te aanschouwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag hier eergisteren ofzo een gast 210kg x 2 deadliften. Hoogste wat ik ooit heb gezien.
Ik kan je ook wel weak laten voelen hoor..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pff dan zou ik echt stuiteren van adrenaline als ik dat zou zien, en ik zou me echt weak voelen !!! heerlijk
wtf, strong fucker indeed, ik hoop over 2-3 jaar ook zulke dingen te kunnen roepen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die dude ziet er ook niet uit alsof die lift, fucking baas is het. Hij is nu smolov aan het runnen 280 kg squat aim.
ik heb gisteren mijn eigen testikels vermalen tot sap en in mijn reet gespoten voor test gain ..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel weak laten voelen hoor..
Eigenlijk moet je een keer zo'n typische basic fit oid binnenvallen en even 250kg deadliften als je een goede ego boost nodig hebt of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb bij mijn oude gym eens iemand 3x 220kg zien squatten. Hele gym viel opeens stil om hem te aanschouwen.
hier bij f4f zitten ze je beetje schaapachtig aan te kijken.. aangezien ze zelf niet deadliften weten ze ook echt niet wat voor een effort het isquote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een keer zo'n typische basic fit oid binnenvallen en even 250kg deadliften als je een goede ego boost nodig hebt of zo.
quote:Breakfast: 6 x eggs scrambled, cooked in butter 468 cals. 1/2 pound bacon 1,168 cals, 4 x potatoes as hash browns 672 cals, 6 x pieces toast with butter 600 cals, 32 ounce cream shake 1,160 cals. Snacking 1 x bag of animal cookies 1,950 cals, 2litre bottle of soft drink 800 cals, 1 x 10.5 ounce bag of barbecue flavour crisps 1,650 cals, 3 x ham and cheese sandwiches 1,576 cals.
Lunch: 3 x beef, bean and green chilli burritos with 1 x cup of sour cream 1,453 cals. Salad (1 head lettuce, 1 cup cherry tomatoes, 1 cup carrots, 1 cucumber, 1/2 cup ranch dressing, bacon bits, 1 cup crumbled cheese, 1 cup chicken 1,479 cals.
Dinner: 12 x filled tacos + 1 x cup sour cream 4,906 cals, 2litre bottle of soda 800 cals, Dessert 8 x scoops vanilla ice cream 2,080 cals, 1 x small pan of brownies 1,200 cals.
Total: 21,962 calories
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL. Ik ging eens in mijn jeans bij een f4f deadliften. 120kg light weight was al genoeg om mirende blikken te trekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een keer zo'n typische basic fit oid binnenvallen en even 250kg deadliften als je een goede ego boost nodig hebt of zo.
Ik zou je peggen. Lolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn eigen testikels vermalen tot sap en in mijn reet gespoten voor test gain ..
dus daar kan je me niet in trappen, of bedoelde je dat niet?
Hahah lol. Gisteren kwam er zon man naast mij staan, hij checkte mijn form, zomaar zonder dat ik er om vroeg en daarna gaf hij mij zijn belt.. Ja want 70 kg is wel erg zwaar hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL. Ik ging eens in mijn jeans bij een f4f deadliften. 120kg light weight was al genoeg om mirende blikken te trekken.
haha dat lijkt me echt dopequote:Op zondag 2 februari 2014 02:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL. Ik ging eens in mijn jeans bij een f4f deadliften. 120kg light weight was al genoeg om mirende blikken te trekken.
Hier deadlift men 90kg met een dip belt omquote:Op zondag 2 februari 2014 02:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah lol. Gisteren kwam er zon man naast mij staan, hij checkte mijn form, zomaar zonder dat ik er om vroeg en daarna gaf hij mij zijn belt.. Ja want 70 kg is wel erg zwaar hoor.
GTFO!!!
jouw poverty dildos zijn niet opgewassen tegen de enorme drollen die ik uit mijn anus persquote:
Lol, ik hoor vaker verhalen van vrouwen die ongevraagd en verkeerd advies krijgen van mannen in de gym. Zijn gewoon mannen die proberen boven de vrouw te staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah lol. Gisteren kwam er zon man naast mij staan, hij checkte mijn form, zomaar zonder dat ik er om vroeg en daarna gaf hij mij zijn belt.. Ja want 70 kg is wel erg zwaar hoor.
GTFO!!!
Hahah fucking lol..Trouwens we moeten echt weer een keer gaan liften man. En dan ook echt.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier deadlift men 90kg met een dip belt omOh en die gebruiken ze ook voor smith machine squats.
Hahah oke man. Oke.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jouw poverty dildos zijn niet opgewassen tegen de enorme drollen die ik uit mijn anus pers![]()
Ja of ze gaan echt staren en zeggen dan ''wow jij bent echt sterk dit dat zus zo''..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, ik hoor vaker verhalen van vrouwen die ongevraagd en verkeerd advies krijgen van mannen in de gym. Zijn gewoon mannen die proberen boven de vrouw te staan.
Ja hier is ook zo'n gast, opzich wel chille gast (manlet turk, Fanta weet wie ik bedoel). Maar hij gaat echt altijd als een chick ook maar iets met krachttraining doet er naartoe om tips te gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, ik hoor vaker verhalen van vrouwen die ongevraagd en verkeerd advies krijgen van mannen in de gym. Zijn gewoon mannen die proberen boven de vrouw te staan.
Jawel echt sideshow materiaal jij.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja of ze gaan echt staren en zeggen dan ''wow jij bent echt sterk dit dat zus zo''..
Ik train daar al een fucking jaar, je ziet me vaker zo liften, laat me met rust ik ben geen fucking attractie.
Ik zocht die video van Kavensky waarbij die Planet Fitness ging trollen, maar hij is weg zie ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hier bij f4f zitten ze je beetje schaapachtig aan te kijken.. aangezien ze zelf niet deadliften weten ze ook echt niet wat voor een effort het is
Mirin'quote:Op zondag 2 februari 2014 02:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel echt sideshow materiaal jij.
do u even lift?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..].. nee maar echt in het begin is het normaal dat ze een beetje staren..maar nu al die nieuwe hippies komen en dit niet gewend zijn...best vervelend..gelukkig heb ik mijn abbo opgezegd.
Waarom heb je gepland op te blijven dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen of ik zal opblijven - zoals gepland - of zal gaan slapen.
Ow ja die manlet turkquote:Op zondag 2 februari 2014 02:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hier is ook zo'n gast, opzich wel chille gast (manlet turk, Fanta weet wie ik bedoel). Maar hij gaat echt altijd als een chick ook maar iets met krachttraining doet er naartoe om tips te geven
Overeem checken. Ik kijk alleen grote gevechten.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je gepland op te blijven dan?
Trusten Sap
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]Ik vind het echt oprecht zielig voor die kids dat ze zon moeder hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter man. Van die doetjes die elke dag voetbal kijken maar zelf niet van hun reet afkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Overeem checken. Ik kijk alleen grote gevechten.Net zoals dat ik alleen WK en EK kijk, maar er voor de rest weinig mee heb. Oja, en fifa speel.
Hoe gaat het met jou kardes? Weer een beetje in je ritme qua trainen?quote:Op zondag 2 februari 2014 03:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter man. Van die doetjes die elke dag voetbal kijken maar zelf niet van hun reet afkomen.
Ja man gaat weer goed. Deed voorheen madcow ben terug gegaan naar SL. Deload enzo dus moet wel weer opbouwen maar gaat lekker. Zit over ruim een maand weer op mijn hoogste niveau dat ik heb gehad met madcow en hoop eroverheen te gaan. Ben benieuwd of dat lukt met SL gezien dat toch meer worksets zijn dan bij madcow.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou kardes? Weer een beetje in je ritme qua trainen?
zou mooi zijn als je er overheen gaat dan iddquote:Op zondag 2 februari 2014 03:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja man gaat weer goed. Deed voorheen madcow ben terug gegaan naar SL. Deload enzo dus moet wel weer opbouwen maar gaat lekker. Zit over ruim een maand weer op mijn hoogste niveau dat ik heb gehad met madcow en hoop eroverheen te gaan. Ben benieuwd of dat lukt met SL gezien dat toch meer worksets zijn dan bij madcow.
Moet goed komen man.quote:Op zondag 2 februari 2014 03:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja man gaat weer goed. Deed voorheen madcow ben terug gegaan naar SL. Deload enzo dus moet wel weer opbouwen maar gaat lekker. Zit over ruim een maand weer op mijn hoogste niveau dat ik heb gehad met madcow en hoop eroverheen te gaan. Ben benieuwd of dat lukt met SL gezien dat toch meer worksets zijn dan bij madcow.
ik heb al paar streams gevonden, ali is nog niet bezig neequote:
hahahah harde bois dusquote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef no1uknow het volgende:
wie van jullie liep er vanavond bij Dirty Dutch rond?
wel een paar anabolen-kankermongolen gezien zeg, stonden ze zichzelf te 'miren in de spiegel, tanktoppie en dan omhoog trekken om naar je eigen abs te kijken dafuq
Dat dima feelquote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
voelde ik alsof ik stierf. Helemaal slap, bijna hoofdpijn van de hongerdacht straks ga ik nog out achter het stuur en rij ik tegen een boom.
Dat is wel te verwachten bij dat feestquote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef no1uknow het volgende:
wel een paar anabolen-kankermongolen gezien zeg, stonden ze zichzelf te 'miren in de spiegel, tanktoppie en dan omhoog trekken om naar je eigen abs te kijken dafuq
Paar dagen geleden hoorde ik in de kleedkamers van mijn gym een paar gasten stoer praten over dirty dutch. Dat ze lekker gingen shinen enzoquote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef no1uknow het volgende:
heb je een blonde jongen met blauwe trui achter beveiligers aan zien hobbelen?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten bij dat feestsjonnies en bitchfaces.
Ik was er ook in mn spacelegging, roze met grijze sneaks en zwart tanktopje. Tijdje out in een hoekje gelegen maar daarna ging ik wel lekker op zich
Lol dat deden ik en een paar matenquote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef no1uknow het volgende:
die gasten die liepen te flexen waren geen manlets en te breed voor jouw kunnen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol dat deden ik en een paar maten
Wat deed Dima daar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je een blonde jongen met blauwe trui achter beveiligers aan zien hobbelen?
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die gasten die liepen te flexen waren geen manlets en te breed voor jouw kunnen dus
Lol zo onwetend.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die gasten die liepen te flexen waren geen manlets en te breed voor jouw kunnen dus
Nope. Waarom doe je dat eigenlijk? Wil je in de beveiliging gaan werken? Of is het een soort maatschappelijke stage ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je een blonde jongen met blauwe trui achter beveiligers aan zien hobbelen?
Nee is maar goed ook. Na 3 rondes zit ik meestal al vol.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zo onbeperkt is dat dus eigenlijk niet
Geen idee waar je het over hebt seto 0quote:Op zondag 2 februari 2014 11:31 schreef seto het volgende:
zit je nou in het open te flirten met andere mannen JB??
De susi is onbeperkt, de tijd niet. OPLETTEN NOU VRIENDJE.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zo onbeperkt is dat dus eigenlijk niet
Haha godver..nog geraped?quote:Op zondag 2 februari 2014 09:12 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, dit was geen no-homo-parkeerplaats.
Ik ben er achter gekomen dat 1.78 toch nog 10 cm groter is dan dat ik ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hij heeft al lang en breed een keer vertelt over zijn scriptie, zijn werkveld en wat hij nu doet. En nu kom jij hier met dit soort accusaties? Nooit ben je hier Jackie. Geen enkele DAG ben je hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
Nou echt hoor wat is dit ik toon oprechte interesse, probeer een beleefd gesprek op te starten met no1. Vind ik belangrijk want onze verstandhouding heeft wat ups en downs gehad.
Word ik hier een beetje beticht van open flirten en sneren.
I fuckin cant met jullie
Ik ga mn pilates downloadje opzetten, swelt getten, fuck jullie fuck dit topic
Ik werk voor een onderzoeksbureau, werk aan een onderzoek naar particuliere beveiliging waarvoor ik interviews houd met beveiligers en vervolgens ook een dienst meeloop. Krijg er dus ook gewoon voor betaald 😏quote:Op zondag 2 februari 2014 11:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope. Waarom doe je dat eigenlijk? Wil je in de beveiliging gaan werken? Of is het een soort maatschappelijke stage ofzo?
quote:Op zondag 2 februari 2014 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
Nou echt hoor wat is dit ik toon oprechte interesse, probeer een beleefd gesprek op te starten met no1. Vind ik belangrijk want onze verstandhouding heeft wat ups en downs gehad.
Word ik hier een beetje beticht van open flirten en sneren.
I fuckin cant met jullie
Ik ga mn pilates downloadje opzetten, swelt getten, fuck jullie fuck dit topic
Je kent mn leven niet vms, je weet niet wat ik doormaak, denk je dat ik ervoor kies om hier zo weinig te zijn? Denk je dat? Dat ik voor m'n lol gebukt ga onder de zware lasten van deze maatschappij? He?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij heeft al lang en breed een keer vertelt over zijn scriptie, zijn werkveld en wat hij nu doet. En nu kom jij hier met dit soort accusaties? Nooit ben je hier Jackie. Geen enkele DAG ben je hier.
Ik ben er even helemaal flauw van, Jackie Sweet Elvira Brown.
Dit gaat alle perken te buiten.
Aah okequote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik werk voor een onderzoeksbureau, werk aan een onderzoek naar particuliere beveiliging waarvoor ik interviews houd met beveiligers en vervolgens ook een dienst meeloop. Krijg er dus ook gewoon voor betaald 😏
lol maar dacht je dat echt thoquote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan het dat deze topic meer reacties op zaterdagnacht krijgt dan de meeste andere topics?? Ik dacht dat hier juist de echte bazen zaten?
nee, waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
De susi is onbeperkt, de tijd niet. OPLETTEN NOU VRIENDJE.
Zie je niet hoe JB je net een sneer geeft?
Slaapgebrek, alcohol, drugs, cardio (dansen) allemaal slecht voor gains... serieuze BB'ers zitten gewoon thuis met een bordje rijstquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja niet dan? Ik kom van de koude kermis thuis hier
Ik kies ervoor om deze discussie met jou niet aan te gaan. We hebben het hier over gehad en je weet hoe ik hierin sta. Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je kent mn leven niet vms, je weet niet wat ik doormaak, denk je dat ik ervoor kies om hier zo weinig te zijn? Denk je dat? Dat ik voor m'n lol gebukt ga onder de zware lasten van deze maatschappij? He?
[ afbeelding ]
En wederom stuit ik op een muur van onbegrip bij jou. Onvoorstelbaar. Je bent een slimme jongen VMS maar je EQ laat wat te wensen over.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om deze discussie met jou niet aan te gaan. We hebben het hier over gehad en je weet hoe ik hierin sta. Denk daar maar eens over na.
Je was daar voor je werk hoop ik?quote:Op zondag 2 februari 2014 04:03 schreef no1uknow het volgende:
nou, ik heb gister 25km in totaal moeten fietsen voor een of ander bagger feest. Volgende keer blijf ik ook gewoon liever thuis, pre-party was veel chiller en de chicks op het feest waren echt niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan het dat deze topic meer reacties op zaterdagnacht krijgt dan de meeste andere topics?? Ik dacht dat hier juist de echte bazen zaten?
Balen man, die tijd haal je niet meer in. Relax, en ga zo lekker gymmen. We're all gonna make it brah!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Gvd pas om 13:15 wakker geworden. Ergens half slapend wekker uit gezet. Ik wilde nu al ongeveer in de gym zijn
Dat is om het gepeupel buiten te houden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Drinky het volgende:
Vriendjes, wat is er overigens loos met het bier hier? 23cl voor ¤2,50 en dan de helft schuim lol wat
Niks van gemerktquote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is om het gepeupel buiten te houden.
idd man, feels. Dat moment wanneer je voor 18 jarige chicks gaat omdat de rest al is al gaan uitdijen, full on pedo-modequote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Uitgaan is sowieso gaar, helemaal in Nederland ja. Overal kutvolk en schrale 6.5/10 wijven, bier is te duur, muziek is te kut, alles gaat te vroeg dicht etc.
Wish I was at home on the misc.
18 is dikke prima vriendjequote:Op zondag 2 februari 2014 14:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks van gemerkt
[..]
idd man, feels. Dat moment wanneer je voor 18 jarige chicks gaat omdat de rest al is al gaan uitdijen, full on pedo-mode![]()
Vrijdag een rondje tequila besteld @ Leidse, ¤ 25,-, gewoon fucking ¤ 5,- per shot. Kreeg bijna een hartaanval lol. 'Club' was ook bepakt as fuck. Doe mij maar gewoon exclusive lounge/club Miami-achtige setting man.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Uitgaan is sowieso gaar, helemaal in Nederland ja. Overal kutvolk en schrale 6.5/10 wijven, bier is te duur, muziek is te kut, alles gaat te vroeg dicht etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Geef mij maar een volle club en goede muziek. Als ik uitga wil ik dansen, dat is eigenlijk de enige reden dat ik ga, de rest is bijzaak. Nu ook weer al een uurtje dansen in m'n pikachu pak, echt de leven mattie ik zweer je, beetje cardio om de durum en lahmacun weg te werken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrijdag een rondje tequila besteld @ Leidse, ¤ 25,-, gewoon fucking ¤ 5,- per shot. Kreeg bijna een hartaanval lol. 'Club' was ook bepakt as fuck. Doe mij maar gewoon exclusive lounge/club Miami-achtige setting man.
Ja ik ga hier niet meer drinken, veels te duur. In budapest kreeg je in goede clubs halve liters voor 1,50 ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bier was ook iets van 2.80 of zo. u wot m8
Pareltje dit weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
Dirty Dutch lol
Dan spring ik liever headfirst van de euromast dan dat ik daar moet rondlopen
gewoon air maxjes rocken heb je dat probleem niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso alleen maar vip, anders moet ik weer van me af rammen omdat er proleten op mijn louboutins staan
Uiteraard brah. Maar ik voel langzaam de roid rage opkomen wanneer ik mij amper kan voortbewegen in een club. Dan is het gewoon niet chill meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geef mij maar een volle club en goede muziek. Als ik uitga wil ik dansen, dat is eigenlijk de enige reden dat ik ga, de rest is bijzaak. Nu ook weer al een uurtje dansen in m'n pikachu pak, echt de leven mattie ik zweer je, beetje cardio om de durum en lahmacun weg te werken.
In lounges gebeurt er m.i. veels te weinig, beetje saai. Zelfde als dat je naar clubs gaat waar een paar mensen staan te dansen en de rest als een pannenkoek staat te kijken.
swekkebooiiiiquote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso alleen maar vip, anders moet ik weer van me af rammen omdat er proleten op mijn louboutins staan
Dem struggles. Gewoon lekker avondje Just Dance organiserenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geef mij maar een volle club en goede muziek. Als ik uitga wil ik dansen, dat is eigenlijk de enige reden dat ik ga, de rest is bijzaak. Nu ook weer al een uurtje dansen in m'n pikachu pak, echt de leven mattie ik zweer je, beetje cardio om de durum en lahmacun weg te werken.
In lounges gebeurt er m.i. veels te weinig, beetje saai. Zelfde als dat je naar clubs gaat waar een paar mensen staan te dansen en de rest als een pannenkoek staat te kijken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem struggles. Gewoon lekker avondje Just Dance organiseren
Ik kan niks organiseren ik volg de yolo lifestyle snap je als er iets gebeurt, gebeurt het.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet haten op Just Dancequote:
Ik snap je, a mattie. Ik geef je alleen maar een tip.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik kan niks organiseren ik volg de yolo lifestyle snap je als er iets gebeurt, gebeurt het.
Haha ja ik snap je ik geef soms ook alleen de tip not the full thing nomsayin' ?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet haten op Just Dance
[..]
Ik snap je, a mattie. Ik geef je alleen maar een tip.
Pure poëzie waar Herman Brusselmans nog wat van kan leren.quote:
I know what you're saying.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha ja ik snap je ik geef soms ook alleen de tip not the full thing nomsayin' ?
Is dat van Lady Gaga?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
F1978 aan het werk zien is alsof je de stille getuige bent van een kunstwerk in wording. Met zijn kwast toucheert hij het maagdelijke doek (in dit geval de commentbox) en degene aan wie hij zijn zoetgevooisde woorden richt geven zich volkomen ontdaan van eigen wil aan zijn onweerstaanbare charmes over.
Je durft je er ook helemaal niet mee te bemoeien, uit angst om de delicate balans te verstoren van deze geboren hosselaar in zijn natuurlijke habitat. Alsof je een zeldzame vogel aan het spotten bent vanuit het riet. Bang je te bewegen en dat er een takje onder je schoen kraakt.![]()
Jammer van die rare Weissman die er tussendoor kwam. Anders had F1978 haar nummer al gehad.
kwam op een of andere manier in deze terecht waar zijn naam veel werd genoemdquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.
Wat doe je in dat topic mi mang?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Eerst kreeg ik de hele tijd die Roka trouwpakken neger en nu steeds deze ad
[ afbeelding ]
Ze weten niet met welke feels ze spelen... Tfw no gf
Wel zo waar dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deed ik in het begin wel maar kwam omdat ze nog niet aan de pil was.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]met vriendin gebruik je toch geen rubber, g.
Laatste 3-4 keer dat ik uitging stond ik legit zo daar als in die memequote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deed ik in het begin wel maar kwam omdat ze nog niet aan de pil was.
Werd altijd wel para daarvanbabynames.com enzo.
Precies dat. Helemaal in gare plaatsenquote:[..]
Laatste 3-4 keer dat ik uitging stond ik legit zo daar als in die memevanaf toen heb ik het afgezworen.
was in hollywood zoquote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Drinky het volgende:
Zelfde als dat je naar clubs gaat waar een paar mensen staan te dansen en de rest als een pannenkoek staat te kijken.
zij kan je ook meenemen hequote:Op zondag 2 februari 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Chicks mee naar huis nemenwat heb je daar aan.
Lol, sick. Ook zo mooi die comment: "The loudest one in the room, is the weakest one in the room." - Frank Lucas (American Gangster)quote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]nice
[..]
Precies dat. Helemaal in gare plaatsenAf en toe een avond Amsterdam moet kunnen, maar dat zal denk ik niet meer dan 4 keer per jaar zijn. Ga vooral naar feesten.
Wellicht al gepost, oud filmpje ook volgens mij, maar wtf nice
https://www.facebook.com/(...)57474&type=2&theater
Niet als je op je 24e nog maagd bentquote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dan nog steeds, seks met random one night stand sletjes heb je niks aan.
Je moet toch ergens beginnen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dan nog steeds, seks met random one night stand sletjes heb je niks aan.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet als je op je 24e nog maagd bent
lol srs sapquote:Op zondag 2 februari 2014 17:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was op mn 23e nog maagd, nooit om gestressed of de neiging gehad tot een ONS. Komt allemaal vanzelf wel.
Haha ja srs. Kan wel normaal met vrouwen omgaan, weet niet of je dan al een playboy bentquote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol srs sap
cmon man
ik dacht dat jij echt een playboy was
hoe oud was de rest hier???
Ik vond het ook niks. Wel meteen gevierd met een creampie als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Nee, dit snap ik niet. Vertel eens!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks. Wel meteen gevierd met een creampie als je begrijpt wat ik bedoel.
hahahaha taarten zijn kk slecht voor je gains broeder, zit vol sucruloses en andere slegte dingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks. Wel meteen gevierd met een creampie als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hahahaha taarten zijn kk slecht voor je gains broeder, zit vol sucruloses en andere slegte dingen.
Ik heb mijn sperma direct in haar vagina gedeponeerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, dit snap ik niet. Vertel eens!!!
Maar mijn testlevels zijn vanaf dat zelfde moment ongeëvenaard geweest. Je kunt niet eens serieus gainen als maagd zijnde.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hahahaha taarten zijn kk slecht voor je gains broeder, zit vol sucruloses en andere slegte dingen.
Link?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:32 schreef seto het volgende:
gvd net even die ontknaapservice bekeken
[..]
Wel classy chicks denk ik, voor zover dat mogelijk is bij een hoer.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:33 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Whehehhehehquote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ben je al ingeschreven voor een aanleunwoning
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Link?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Damn die pepsi reclame met beyonce hnnngnggg
andrew is my internet brother crewquote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamer vind je ook niet dat Andrew een sickening psycho look heeft.
aandachtshoerquote:
Vind die met shakira en beyonce beter. Maar wel goede clip ja.quote:
tijdens het aftrekken? Nee die voelt dan alleen je handquote:Op zondag 2 februari 2014 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ach, daar voelt je penis niks van.
Jezus Christus neem mij weg naar een plek ver van hier.quote:
Starten, zou je niet zo'n beste chick voor krijgen denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 17:32 schreef seto het volgende:
gvd net even die ontknaapservice bekeken
[..]
Hahaha srs? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jezus Christus neem mij weg naar een plek ver van hier.
Ik weet precies welke foto het over gaat.
S&G voor mannen had 'ie een keer een foto gepost die precies aan die beschrijving voldoet. Zo hard loopt dat topic niet dus moet te vinden zijn.quote:
Dima?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
S&G voor mannen had 'ie een keer een foto gepost die precies aan die beschrijving voldoet. Zo hard loopt dat topic niet dus moet te vinden zijn.
Ja of die gast met die dumbbells van gisteren.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het kan Panzer ook kunnen zijn. U nevvea now
Er zijn ook mensen die de eerste keer er kaololang over doen om klaar te komenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
Je betaalt dus 700 euro voor twee uur, wetende dat zo'n knaapje na vijf minuten al klaar is.
Voor 140 euro de minuut zou ik even stevig doorstoten dan.
noem er 31.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de eerste keer er kaololang over doen om klaar te komen
Tijger is de enige die aan de beschrijving voldoetquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
S&G voor mannen had 'ie een keer een foto gepost die precies aan die beschrijving voldoet. Zo hard loopt dat topic niet dus moet te vinden zijn.
quote:Wetbreasts gonna make it crew
Wat, nee... nooit.quote:
Wtf.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb de moed al op gegeven bij grsquote:Op zondag 2 februari 2014 18:25 schreef Klokov het volgende:
Awesome_ je verpest nu wel je kansen bij G.R.S he
[..]
Moet altijd lachen om dezequote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef seto het volgende:
super grappig al die crews van misc hah =D
Je gaat uit op de verkeerde plek, 050 geen eindtijd, redelijke chicks, bier 13 voor 10 euro en geen eindtijd vastgelegd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is 050?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je gaat uit op de verkeerde plek, 050 geen eindtijd, redelijke chicks, bier 13 voor 10 euro en geen eindtijd vastgelegd.
Ik ook, maar heb mijn tijd prima vertoefdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is 050?
Uitgaan blijft niet echt mijn ding tho. Vroeger wel lol gehad met vrienden, beetje drinken en ouwehoeren. Maar heb die tijd wel gehad.
Dat doe ik ook nog wel af en toe ja. Even naar de kroeg voor een paar speciaalbiertjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:41 schreef seto het volgende:
ik ga nog steeds wel graag naar een kroeg
"clubs" in NL heb ik het wel mee gehad ja
Zon app waar wijven (vrouwen doen dat niet) hun scharrels kunnen raten en erover gaan roddelen.quote:
Ja volgens mij word die Lulu app alleen gebruikt door types die denken dat ze in sex and the city leven.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:11 schreef Klokov het volgende:
Wel ernstig trouwens maar ik denk dat het maar voor een bepaalde doelgroep is.
Ja ik ben een sculptor, I sculpt my body.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef seto het volgende:
mooi die roze comic sans er zo bij dima
ben je kunstenaar?
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is 050?
[..]
Niet weten wat 050 is
[/quote]quote:Op zondag 2 februari 2014 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Niet weten hoe je moet quoten
[quote]
Valt me van je tegen, dacht altijd dat jij de beste quoter in deze reeks was maar sinds je niet meer zo groot als je UI bent ga je achteruit oldtimerquote:
godverdommequote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Jongens, zeg het maar:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Ik heb een gokje gewaagdquote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Jongens, zeg het maar:
US / Hoe oud schat jij je de mede fokkers? (foto's)
Stuur maar alvast op!!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wie wint krijgt een mini shakebeker van B&F.
kanki viesquote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Klokov het volgende:
Dope, heb er altijd al 1 willen hebben. Mijn oude ding heeft allemaal schimmel binnen maar ik heb geen andere
dm maar even, wellicht dat ik dan beter kan schattenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef VMSDKR het volgende:
Hij heeft ook een pic in KPD. DM maar voor link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |