SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
zeker wel, door mens gemaakt toch ?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Fucking bazig lekker gewoon man. Beter dan welke vrucht dan ook imo. Lekker zuur & sappig.
echt he in vlakbij utrecht, daarna nog ff vrouwtje helemaal uiteten bij kanaleneiland.. past mooi in het window dan nog!quote:Op zondag 2 februari 2014 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dan moet je ff naar zo'n all you can eat buffet gaan. Is toch altijd 2 uur onbeperkt ofzo, past mooi in je window.
Als ik het mij goed herinner wel. Een kruising tussen een citroen en een sinaasappel was het of zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker wel, door mens gemaakt toch ?
quote:Op zondag 2 februari 2014 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer..waarom laat jij je niet betalen om mensen jou te zien eten.
Die zin klopt van geen kanten..fucking moe.
haha wel een goed channel idee ja.. net zoals die asian chickquote:Op zondag 2 februari 2014 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer..waarom laat jij je niet betalen om mensen jou te zien eten.
Die zin klopt van geen kanten..fucking moe.
puntjes? wie wat waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is trouwens omhoog met die puntjes overal. Ik dacht alleen dat vrouwen daar overmatig gebruik van maakten, maar dreamer doet het ook zie ik.
let's lift together broquote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Levolution het volgende:
Ik zou betalen om dreamer te zien liften.
Ja mooie reactie van Flexish ookquote:Op zondag 2 februari 2014 02:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahah sappie ik zie net dat jij ook in die vagijnendraad hebt gepost.
hahaha, dat is omdat ik vaak te lui ben om fatsoenlijke interpuncties te gebruiken(hoofdletters,komma's,punten) .... dus "..." is gewoon een onderbreking van mijn zin ofzo ..quote:
Je bedoelt dit...?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is trouwens omhoog met die puntjes overal. Ik dacht alleen dat vrouwen daar overmatig gebruik van maakten, maar dreamer doet het ook zie ik.
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broederquote:
Precies..jij kan daar sowieso wel money mee maken. Beetje chickies opgeilen met het nuttigen van marsepeinen bolletjes en ossenhaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha wel een goed channel idee ja.. net zoals die asian chick
Je moet jezelf altijd omringen met personen aan wie je je kan optrekken, heb je die niet dan helpen idd die youtube filmpjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broeder
die max is een doorlopend proces, ook voor mij .. ik pak mijn momenten elke dag om mezelf weak te voelen(kijken naar gasten die veel sterker zijn) om zo weer gemotiveerd door te kunnen rammen.
mmm 3kg marsepein naar binnen schuiven voor de webcam klinkt echt als een droombaanquote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies..jij kan daar sowieso wel money mee maken. Beetje chickies opgeilen met het nuttigen van marsepeinen bolletjes en ossenhaas.
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie wegquote:
Hahaha.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha, dat is omdat ik vaak te lui ben om fatsoenlijke interpuncties te gebruiken(hoofdletters,komma's,punten) .... dus "..." is gewoon een onderbreking van mijn zin ofzo ..
lolol wtf ... nooit over nagedacht waarom ik dat doe, ik haat je dude
Zoals ik al zei: vooral vrouwen die daar overmatig gebruik van maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt dit...?
Fucking irritant van mezelf. Ik maak er soms echt teveel gebruik van.
Ik was een keer in zon nougatfabriek voor een rondleiding en daar zaten mensen die elke batch moesten testen. Ook een goede baan.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mmm 3kg marsepein naar binnen schuiven voor de webcam klinkt echt als een droombaan
ben echt benieuwd hoe zijn bloedwaardes eruit zien..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie weg
Jouw struggle is gwn dat je niemand kan vinden die meer lift dan jijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de max, het gaat mij erom dat je lift, dan ben je voor mij al een broeder
die max is een doorlopend proces, ook voor mij .. ik pak mijn momenten elke dag om mezelf weak te voelen(kijken naar gasten die veel sterker zijn) om zo weer gemotiveerd door te kunnen rammen.
ik wou dat ik met iemand kon trainen die echt veel meer dan mij deed, dan zou ik eerst zeggen oh vet koel man .. daarna thuis in hoekje huilen, maar dan de volgende dag met volle moed mee doen en progressie maken.
attamottamottaquote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol jk. Keal drinkt ook gwn een fles olijfolie weg
Cholesterol/voedsel associatie neem ik sws niet heel serieus. Genoeg artikels die dat weerleggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ben echt benieuwd hoe zijn bloedwaardes eruit zien..
als die van hem goed zijn, dan kan je het hele cholestrol/voedsel verhaal helemaal uit de boeken schrappen
hahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 02:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jouw struggle is gwn dat je niemand kan vinden die meer lift dan jij
ja precies, dat dus idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Cholesterol/voedsel associatie neem ik sws niet heel serieus. Genoeg artikels die dat weerleggen.
Overgewicht/cholesterol daarentegen. Indirect dus wel voedsel maar alleen een teveel eraan.
Shit...ik ben een vrouw volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Zoals ik al zei: vooral vrouwen die daar overmatig gebruik van maken.
das wel een hele oude copypasta.. stamt echt uit 2009 .. oorspronkelijk gebruikten ze Rosy O'donnel ipv oprahquote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Shit...ik ben een vrouw volgens mij!!
Trouwens ik kreeg dit berichtje op bb.com:
I would swim up the Amazon river with 50 lbs dumbbells tied to my dick and Oprah Winfrey’s queef as my air supply if it meant I could eat a nice sea food dinner with you.
Niet voor in je cut.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was een keer in zon nougatfabriek voor een rondleiding en daar zaten mensen die elke batch moesten testen. Ook een goede baan.
pff dan zou ik echt stuiteren van adrenaline als ik dat zou zien, en ik zou me echt weak voelen !!! heerlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sterkste deadlift in onze gym is 340 kg lol. Fucking sick is dat.
Zag hier eergisteren ofzo een gast 210kg x 2 deadliften. Hoogste wat ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sterkste deadlift in onze gym is 340 kg lol. Fucking sick is dat.
Hahah zeker fatties..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die mensen daar nog nooit in hun leven gecut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |