Geloof het of niet maar zelfs ik heb daar last vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef MAHL het volgende:
Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl- liet om een of andere reden een pica van haar DM-box zien. Waarom precies weet ik niet. Doet er ook niet toe. Had al verwacht dat er redelijk wat wanhopige jonge (én oude) Fok!kers zich er zouden inlikken, maar besefte niet hoe erg het zou zijn
Heel veel users met de meest wanhopige vragen uit 'interesse'. Dingen als 'hoe was je werkdag' etc. Stapelgek word je er toch van! Dat is toch niet vol te houden. Vind het wel jammer dat het maar eens te meer het stereotype van de gemiddelde Fok!ker beschrijftEn dat het er voor zorgt dat de meeste vrouwelijke users zich maar beter voor kunnen doen als man...
Waarom kunnen we hier niet gewoon normaal doen met zijn allen
Geef de schuld maar aan ons lieve meisjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ondertussen profileren ze zich zo dat het aantal dm's maximaal is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan ons lieve meisjes
Nou als je in dat seksdatingtopic post vraag je er wel een beetje om. Ik hoorde dit van een vriendquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan ons lieve meisjes
Neehoor, tis echt zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:59 schreef Basxt het volgende:
En gelijk alle andere vrouwen hier zeggen dat ze ook DM's krijgen maar dat is gewoon JALOEZIE! ik zeg het je!
Ik hoorde van een vriend dat jij een oogje hebt op mijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als je in dat seksdatingtopic post vraag je er wel een beetje om. Ik hoorde dit van een vriend
can actually confirmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:00 schreef nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, tis echt zoMaak maar een vrouwtjesicoontje dan zul je t merken
1 dag gedaan, was vrijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Neehoor, tis echt zoMaak maar een vrouwtjesicoontje dan zul je t merken
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
Inderdaad
Ik heb hier ook veel last van sinds ik wat foto's in mijn fobo heb gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |