Daarom ook tweedehands.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan het niet betalen om al mijn boeken te kopen
bij de subway, dat is makkelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
waar spreken we dan af sof bij arnhem
hoe heet ie in het nederlandsquote:
Weet ik nog niet. Of over Effectief Lesgeven of De nieuwste geschiedenis. Weet alleen niet wat. Ik heb geen cursushandleiding omdat ik mij weer vergeten was om in te schrijvenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Novel_with_Cocainequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe heet ie in het nederlands
welke schrijver?
oh kom kijkshopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar dat is
De enige nieuwe boeken die ik heb zijn of studieboeken, boeken die ik cadeau heb gekregen of boeken die ik van een boekenbon heb gekochtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ik koop alleen klassiekers en dan nieuw
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Of over Effectief Lesgeven of De nieuwste geschiedenis. Weet alleen niet wat. Ik heb geen cursushandleiding omdat ik mij weer vergeten was om in te schrijven![]()
Ik ben overigens uitgeloot voor Russisch
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Of over Effectief Lesgeven of De nieuwste geschiedenis. Weet alleen niet wat. Ik heb geen cursushandleiding omdat ik mij weer vergeten was om in te schrijven![]()
Ik ben overigens uitgeloot voor Russisch
Zal het eens aan een vriend vragen. Die gozer is er zo verslaafd aan dat hij zelfs boekenreeksen heeft over de Sovjet uniformen per jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Novel_with_Cocaine
dankjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Novel_with_Cocaine
Nee. Ook geen Scandinavische talen.quote:
Valt wel mee. Zelfs al dagen vrolijk tot het vervelende aan toe.quote:
18 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/roman-met-cocaine/9200000010167479/
lees dit lr en sof
tuurlijk welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je moet me geen insomnia noemen dan oke
Arabisch dan? Chinees?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ook geen Scandinavische talen.
[..]
Valt wel mee. Zelfs al dagen vrolijk tot het vervelende aan toe.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem hem wel voor je mee oke
quote:
primaquote:
als ik je zie zeg ikquote:
hahahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik je zie zeg ik
ey inso
hier de sof
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
dit gaat enigzins autistisch lijken voor de buitenwereld
naar de subway, naar de ikea en naar de bioscoopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat gaan jullie nou eigenlijk precies doen?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahah
als er stilte valt zeg ik wel
ben je er nog
jaquote:
Ze pakken het groots aan Ess. Dan ben ik toch blijer met onze verstandhouding buiten FOK!.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat gaan jullie nou eigenlijk precies doen?
leuk tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
ik moet zo de hond uitlaten
geen zin in
ja beetjequote:
nee aan de lijnquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
naar de subway, naar de ikea en naar de bioscoop
Ja. Wij houden het veiligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze pakken het groots aan Ess. Dan ben ik toch blijer met onze verstandhouding buiten FOK!.
Oh.quote:
Dan is het niet leuk nee. Het weer ziet er vandaag daarentegen wel enigszins belovend uit vandaagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee aan de lijn
doordat ie ziek is wilt hij niet lopen dus moet hem mee trekken. hij heeft een plekje waar hij altijd zijn behoefte doet dus daar móét ie wel heen
Wat? Nee ik heb hier mijn eigen Ikeaquote:
lr ga eens voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het niet leuk nee. Het weer ziet er vandaag daarentegen wel enigszins belovend uit vandaag![]()
Ik ben bij thuiskomst geeneens naar bed gegaan gisternacht, zo koud
jij gaat sjoelen met fokkersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch. Moet wel gezond blijven
Ben er nog nooit geweestquote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch. Moet wel gezond blijven
Ik moest opwarmen. Ik dacht dat ik dat wel kon aan de hand van jouw posts gezien het record, maar nee hoor!quote:
goed zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest opwarmen. Ik dacht dat ik dat wel kon aan de hand van jouw posts gezien het record, maar nee hoor!
En vanaf volgende week ga ik weer aan een slaapritme beginnen. Vannacht ga ik weer leren, dat beviel mij zo goed donderdag.
quote:
ik wel 1 keerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
ben nog nooit op een festival geweest
welk festival? in engeland zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel 1 keer
maar het is niet mijn ding
reading festivalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
welk festival? in engeland zeker?
Ik alleen op een kleintje bij mij thuis ind ebuurtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
ken ik nietquote:
Is wel leuk. Al is het wel erg afhankelijk van met wie je gaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
Met de juiste mensen is zoiets altijd leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel leuk. Al is het wel erg afhankelijk van met wie je gaat natuurlijk.
Je een weekje geoorloofd misdragen met vrienden en nog goede bands zien is toch wel iets waar ik mij jaarlijks op verheug.
Ja oké maar op een festival is het toch anders. Beetje rondlopen op het terrein tussen tentjes met mensen die veelal tenminste je muzieksmaak delen. Praatje hier en daar maken, wat drinken wat eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met de juiste mensen is zoiets altijd leuk natuurlijk.
Net zoals op een camping staan waar niks te doen is ook heel leuk kan worden met de juiste mensen
Truequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké maar op een festival is het toch anders. Beetje rondlopen op het terrein tussen tentjes met mensen die veelal tenminste je muzieksmaak delen. Praatje hier en daar maken, wat drinken wat eten.
nog wat drinken.
Je begint een beetje achter te lopenquote:
ja hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je begint een beetje achter te lopen
jaquote:
Oké dat is wel tofquote:
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké dat is wel tof
Dus als jullie om 11 uur 980 posts hebben wordt het een rustig laatste uurtje?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, wat. Goede vriend is ineens verloofd, wat is dit nou weer.
Tot zover deze melding.
Ja hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot zover deze melding.
Heb je I Give It A Year al gezien?quote:
Nee, aanrader?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je I Give It A Year al gezien?
23, maar toch bijzonder dat ik het via een FB melding moet zienquote:
Ja best welquote:
Ohja dat is wel raar.. Als ik verloofd zou zijn zou ik goede vrienden en familie persoonlijk opd e hoogte stellen en daarna pas op facebook meldenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
23, maar toch bijzonder dat ik het via een FB melding moet zien
Al begrijp ik ineens wel waarom hij mij donderdag bijna nog had overhaalt bier te gaan drinken in de stad.
en dat heb je niet gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
23, maar toch bijzonder dat ik het via een FB melding moet zien
Al begrijp ik ineens wel waarom hij mij donderdag bijna nog had overhaalt bier te gaan drinken in de stad.
Hahah oké ik schrijf hem opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel
al is het de tweede keer dat ik er aan begin
Hoiquote:
Nee. Ik heb die hele nacht doorgehaald voor mijn tentamen vrijdagquote:
Soort van, maar laat ik zijn privé leven niet direct op het internet gooienquote:
Hoe gaat het?quote:
ahahhaha das kut man ik had laatst trouwerij in de zomer maar was er niet bij was toen in nederlandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot zover deze melding.
naja ziet er wel als een leuk meisje uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb die hele nacht doorgehaald voor mijn tentamen vrijdag
[..]
Soort van, maar laat ik zijn privé leven niet direct op het internet gooien
Oh ja. Ik was even weer vergeten dat jij het natuurlijk kunt inzienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
naja ziet er wel als een leuk meisje uit![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was even weer vergeten dat jij het natuurlijk kunt inzien
ik 1 bruiloft maar daar herinner ik me bijzonder weinig vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
ben nog nooit op een begrafenis of bruiloft geweest
Ik enkel mijn opa vorig jaar. Dit draait overigens om een begrafenis.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel mijn opa vorig jaar. Dit draait overigens om een begrafenis.
want bij jou in de omgeving trouwt er niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
omgquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wel vaker begrafenissen
ook in polen
was wel leuk altijd als kind zo'n onverwachts tripje
wtf debielquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
want bij jou in de omgeving trouwt er niemand?
ja wat.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
Ach ja... dat mag na een jaar. Was wel wat minder dat mijn hond ook diezelfde week overleed alleen.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
ja wat is daarmee?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet?
Ik op 3 bruiloften, 2 begrafenissen en nog 2 wakes/condoleances
Ess moet je eens naar buiten kijken. De lucht wordt zowaar blauwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet?
Ik op 3 bruiloften, 2 begrafenissen en nog 2 wakes/condoleances
Oom tante?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
Wie zou er dan moeten trouwen? Mijn oudste nicht is 23 ofzo. toevallig gaat die dit voorjaar wel trouwen
Ook nog een crematie bedenk ik me nu.quote:
ja warom dan die emogif dat e rniemad bij mij trouwrtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zei dat je nog nooit op een begrafenis of bruiloft bent geweest, vandaar mijn vraag
die izjn al getrouwdquote:
Ik zat eerder ook al te kijken jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess moet je eens naar buiten kijken. De lucht wordt zowaar blauw
mooi tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nog een crematie bedenk ik me nu.
Maar er gebeurt gewoon helemaal niks in jouw omgeving
Je vat die emo.gif dus verkeerd opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja warom dan die emogif dat e rniemad bij mij trouwrt
Is een vrij normale reactie eigenlijk. Niemand houdt van begrafenissenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik probeer begravenissen altijd te ontwijken erg he.
hoe moe tik hem opvatten danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vat die emo.gif dus verkeerd op
Naja, bruiloften zijnw el leukquote:
mwahquote:
nice moet nog meer dan 300 posts zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben kapot. En vanavond lijkt iedereen wat anders te doen hebben, waaronder hun vriend/vriendin, dus ik ben vanavond gezellig bij jullie
JAAAAAAquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben kapot. En vanavond lijkt iedereen wat anders te doen hebben, waaronder hun vriend/vriendin, dus ik ben vanavond gezellig bij jullie
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een vrij normale reactie eigenlijk. Niemand houdt van begrafenissen
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit op 1 geweest bent?quote:
gewoon bij het oud vuil zetten die lichaamquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandien
Plechtigheid kun je ook net zo uitgebreid maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen de feest, ik vond die plechtigheid erg saai
lijkt me saaiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit op 1 geweest bent?
Leuke feestjes enzo ook hoor![]()
Ook op werk een paar van gehad. Leuk werken meestal
Al vond ik 1tje niet erg dt ik toen vrij wasDie waren nogal ehh 'saai' en de liefde spatte er niet echt enthousiast vanaf
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
JAAAAAA
VA
LEVEN
we moeten nog 400 posts ofzo
waarvoor?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nice moet nog meer dan 300 posts zetten
we gaan 1000 posts makenquote:
Is dit sarcasme op mijn post, of werkelijk hoe jij er overdenkt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon bij het oud vuil zetten die lichaam
jaquote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandien
nou, ik snap dat het niet zo leuk is voor de nabestaande.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit sarcasme op mijn post, of werkelijk hoe jij er overdenkt?
Ik had al 200 posts om 2 uur forumtijd, ha.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me al kansloos bezig als ik zie dat ik 200 posts heb.
Maar succes.
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar succes.
jij haalt wel vaak eten dat niet lekker blijkt te zijnquote:
Deze welquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell als ze 45 is.
[ afbeelding ]
Zou geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell als ze 45 is.
[ afbeelding ]
Teringquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had al 200 posts om 2 uur forumtijd, ha.
Klopt, maar dan moet je mensen niet dwingen precies mee te doen met de gebeurtenis zoals uitgeschreven staat. Ik heb er in ieder geval helemaal niks mee. Laat mij mijn eigen gang maar gaan, dat doe ik sowieso wel bij vrijwel alles.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook zo.Maar het is wel 1 van de weinige manier waarop veel mensen afscheid kunnen nemen van iemand
Spammerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toen
Ja, dat is helaas waarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij haalt wel vaak eten dat niet lekker blijkt te zijn
Nee man, 1 van die bruiloftfeesten op werk was zo tof, heel restaurant omgebouwd, loungebanken, verlichte tegeldansvloer. Toffe muziek. Iedereen lekker aan het dansen enzo, op het terras lekker aan het drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik post louter kwaliteit en waarheden. Ik ben een erg toffe en lieve userquote:
200 posts zijn heul niet zo veel toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar succes.
Ja, besef ik nu ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je was er toen al het was mijn lege TT
Ohquote:
Ware woorden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik post louter kwaliteit en waarheden. Ik ben een erg toffe en lieve user
Nee?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
200 posts zijn heul niet zo veel toch?
Mijn record is precies 100 meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toen
Tjacka vind zichzelf vooral erg grappigquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, 1 van die bruiloftfeesten op werk was zo tof, heel restaurant omgebouwd, loungebanken, verlichte tegeldansvloer. Toffe muziek. Iedereen lekker aan het dansen enzo, op het terras lekker aan het drinken.
Echt een tof feest die keerOok heel leuk om te werken, iedereen heel leuk enzo
bruiloft waar ik was was een groot zuipfestijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was wel leukAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Nee, was al een paar weken niet geweest, viel nu weer tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhNietm eer naar die chinees gaan dus..
Hier zit wel een lekkere vlakbij
Oh, 2 uurtjes en dat heb je makkelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
[..]
Nee?
Daar ben ik echt een dag mee bezig
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn record is precies 100 meer
ja beetjequote:
Is het leuk?quote:
Ja, als als alsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstond
Daar is toen ook behoorlijk gedronkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloft waar ik was was een groot zuipfestijn.
dat was wel leuk
nou ik ben twee weken geleden begonnen met kijken en begin nu weer ergens op de helft ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het leuk?
inb4 nee, horrible
Het antwoord staat BOVEN je vraagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het leuk?
inb4 nee, horrible
Zet hem op je blacklistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, was al een paar weken niet geweest, viel nu weer tegen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstond
4 seconden eerder. Doe eens normaal, lambalquote:
Hoe lang heb je nodig om te lezen ouwequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 seconden eerder. Doe eens normaal, lambal
Dat heb ik nu ook altidjquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef Stuart het volgende:
Als ik de juiste nummers had ingevuld voor de Lotto was ik nu miljonair
Inclusief quoten, typen en het feit dat ik dan nog moest doorscrollen om te controleren op antwoorden. Daarbij de vertraging van het refreshen van FOK! wat 1 keer in de 5 seconden gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nodig om te lezen ouwe
Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit onderwerp ondermijnde mijn vrolijkheid. Ik ga maar eens eten klaarmaken.
Oud wijfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inclusief quoten, typen en het feit dat ik dan nog moest doorscrollen om te controleren op antwoorden. Daarbij de vertraging van het refreshen van FOK! wat 1 keer in de 5 seconden gebeurt.
Dat blijktquote:
Sounds like a plan!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijkt
Misschien moeten we maar eerst een nachtje doorhalen en dan lotto tickets kopen
papzakquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Stuart het volgende:
Ik heb de nare Chinese nasmaak weggespoeld met 7up en Maltesers teasers
Oké. De volgende keer als er een hunt isquote:
Moet wel in het weekend zijn danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. De volgende keer als er een hunt is
Eetsmakelijk!quote:
Dat is het nooitquote:
Dan doe ik het wel alleenquote:
doei insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben even een tijdje weg jongens.
Tot straks
Tot later Insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben even een tijdje weg jongens.
Tot straks
Stuur de winnende getallen maar door thoughquote:
ja erg hequote:
Ja en dan jij met mijn monnies er vandoor zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuur de winnende getallen maar door though
ja kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:48 schreef Muto het volgende:
Ik mis veel toffe users vandaag. Typ en jimbo bijv.
Even eten regelen daarna steun ik je weer in je doel, maar dan niet meer over begrafenissen beginnen hoor.quote:
oke is goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even eten regelen daarna steun ik je weer in je doel, maar dan niet meer over begrafenissen beginnen hoor.
Ik ben er welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:48 schreef Muto het volgende:
Dus ik ben niet tofquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:48 schreef Muto het volgende:
Gelukkig ben jij er wel.quote:
En jijquote:
Wie is dat nou weer?quote:
quote:
Neequote:
Ik ben woestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is hard ja. Ik werd ook al met de grond gelijk gemaakt, maar ik hield mij groot.
Oh die. Ja die is wel irritantquote:
Heb net een filmpje van 1 minuut gezien hoe die slet zich over Theo Maassen heen werptquote:
Je moet die hele aflevering kijken, vraag maar aan sofquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb net een filmpje van 1 minuut gezien hoe die slet zich over Theo Maassen heen werpt
Niets is Ultraquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het gaat halenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Muto het volgende:
Supersof moet het tempo wel wat gaan verhogen wil ze de 1000 halen
Moet je een tik op je bekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niets is Ultra
Behalve Ultravox
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Muto het volgende:
Supersof moet het tempo wel wat gaan verhogen wil ze de 1000 halen
Niet mijn typequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom dat dan niet? Kijkend naar d'r uiterlijk heeft ze alles wat een man wil.
JAquote:
Durf je toch nietquote:
Daaromquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
en vaak begin ik nu pas met posten omdat ik dan pas uit school kom
Zo weinig nog maar? Moet makkelijk lukkenquote:
zoek het zel fuitquote:
ja hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo weinig nog maar? Moet makkelijk lukken
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|