Nope.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet?
Ik op 3 bruiloften, 2 begrafenissen en nog 2 wakes/condoleances
Ess moet je eens naar buiten kijken. De lucht wordt zowaar blauwquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet?
Ik op 3 bruiloften, 2 begrafenissen en nog 2 wakes/condoleances
Oom tante?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
Wie zou er dan moeten trouwen? Mijn oudste nicht is 23 ofzo. toevallig gaat die dit voorjaar wel trouwen
Ook nog een crematie bedenk ik me nu.quote:
ja warom dan die emogif dat e rniemad bij mij trouwrtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zei dat je nog nooit op een begrafenis of bruiloft bent geweest, vandaar mijn vraag
die izjn al getrouwdquote:
Ik zat eerder ook al te kijken jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess moet je eens naar buiten kijken. De lucht wordt zowaar blauw
mooi tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook nog een crematie bedenk ik me nu.
Maar er gebeurt gewoon helemaal niks in jouw omgeving
Je vat die emo.gif dus verkeerd opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja warom dan die emogif dat e rniemad bij mij trouwrt
Is een vrij normale reactie eigenlijk. Niemand houdt van begrafenissenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik probeer begravenissen altijd te ontwijken erg he.
hoe moe tik hem opvatten danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je vat die emo.gif dus verkeerd op
Naja, bruiloften zijnw el leukquote:
mwahquote:
nice moet nog meer dan 300 posts zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben kapot. En vanavond lijkt iedereen wat anders te doen hebben, waaronder hun vriend/vriendin, dus ik ben vanavond gezellig bij jullie
JAAAAAAquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben kapot. En vanavond lijkt iedereen wat anders te doen hebben, waaronder hun vriend/vriendin, dus ik ben vanavond gezellig bij jullie
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is een vrij normale reactie eigenlijk. Niemand houdt van begrafenissen
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit op 1 geweest bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |