Oh.quote:
Dan is het niet leuk nee. Het weer ziet er vandaag daarentegen wel enigszins belovend uit vandaagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee aan de lijn
doordat ie ziek is wilt hij niet lopen dus moet hem mee trekken. hij heeft een plekje waar hij altijd zijn behoefte doet dus daar móét ie wel heen
Wat? Nee ik heb hier mijn eigen Ikeaquote:
lr ga eens voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het niet leuk nee. Het weer ziet er vandaag daarentegen wel enigszins belovend uit vandaag![]()
Ik ben bij thuiskomst geeneens naar bed gegaan gisternacht, zo koud
jij gaat sjoelen met fokkersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch. Moet wel gezond blijven
Ben er nog nooit geweestquote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch. Moet wel gezond blijven
Ik moest opwarmen. Ik dacht dat ik dat wel kon aan de hand van jouw posts gezien het record, maar nee hoor!quote:
goed zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest opwarmen. Ik dacht dat ik dat wel kon aan de hand van jouw posts gezien het record, maar nee hoor!
En vanaf volgende week ga ik weer aan een slaapritme beginnen. Vannacht ga ik weer leren, dat beviel mij zo goed donderdag.
quote:
ik wel 1 keerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
ben nog nooit op een festival geweest
welk festival? in engeland zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel 1 keer
maar het is niet mijn ding
reading festivalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
welk festival? in engeland zeker?
Ik alleen op een kleintje bij mij thuis ind ebuurtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
ken ik nietquote:
Is wel leuk. Al is het wel erg afhankelijk van met wie je gaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |