gewoon bij het oud vuil zetten die lichaamquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandien
Plechtigheid kun je ook net zo uitgebreid maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen de feest, ik vond die plechtigheid erg saai
lijkt me saaiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je er nog nooit op 1 geweest bent?
Leuke feestjes enzo ook hoor![]()
Ook op werk een paar van gehad. Leuk werken meestal
Al vond ik 1tje niet erg dt ik toen vrij wasDie waren nogal ehh 'saai' en de liefde spatte er niet echt enthousiast vanaf
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
JAAAAAA
VA
LEVEN
we moeten nog 400 posts ofzo
waarvoor?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nice moet nog meer dan 300 posts zetten
we gaan 1000 posts makenquote:
Is dit sarcasme op mijn post, of werkelijk hoe jij er overdenkt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon bij het oud vuil zetten die lichaam
jaquote:
Is ook zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp begrafenissen niet. Waarom dwing je mensen tot een manier van rouwen. Iedereen rouwt anders, donder dus op met dat volledig uitgeschreven draaiboek met alle clichés vandien
nou, ik snap dat het niet zo leuk is voor de nabestaande.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit sarcasme op mijn post, of werkelijk hoe jij er overdenkt?
Ik had al 200 posts om 2 uur forumtijd, ha.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me al kansloos bezig als ik zie dat ik 200 posts heb.
Maar succes.
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar succes.
jij haalt wel vaak eten dat niet lekker blijkt te zijnquote:
Deze welquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell als ze 45 is.
[ afbeelding ]
Zou geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell als ze 45 is.
[ afbeelding ]
Teringquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had al 200 posts om 2 uur forumtijd, ha.
Klopt, maar dan moet je mensen niet dwingen precies mee te doen met de gebeurtenis zoals uitgeschreven staat. Ik heb er in ieder geval helemaal niks mee. Laat mij mijn eigen gang maar gaan, dat doe ik sowieso wel bij vrijwel alles.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook zo.Maar het is wel 1 van de weinige manier waarop veel mensen afscheid kunnen nemen van iemand
Spammerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toen
Ja, dat is helaas waarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij haalt wel vaak eten dat niet lekker blijkt te zijn
Nee man, 1 van die bruiloftfeesten op werk was zo tof, heel restaurant omgebouwd, loungebanken, verlichte tegeldansvloer. Toffe muziek. Iedereen lekker aan het dansen enzo, op het terras lekker aan het drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik post louter kwaliteit en waarheden. Ik ben een erg toffe en lieve userquote:
200 posts zijn heul niet zo veel toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar succes.
Ja, besef ik nu ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je was er toen al het was mijn lege TT
Ohquote:
Ware woorden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik post louter kwaliteit en waarheden. Ik ben een erg toffe en lieve user
Nee?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
200 posts zijn heul niet zo veel toch?
Mijn record is precies 100 meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een keer 1093 gehad, was een beetje een kutdag toen
Tjacka vind zichzelf vooral erg grappigquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, 1 van die bruiloftfeesten op werk was zo tof, heel restaurant omgebouwd, loungebanken, verlichte tegeldansvloer. Toffe muziek. Iedereen lekker aan het dansen enzo, op het terras lekker aan het drinken.
Echt een tof feest die keerOok heel leuk om te werken, iedereen heel leuk enzo
bruiloft waar ik was was een groot zuipfestijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was wel leukAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Nee, was al een paar weken niet geweest, viel nu weer tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhNietm eer naar die chinees gaan dus..
Hier zit wel een lekkere vlakbij
Oh, 2 uurtjes en dat heb je makkelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ware woorden.
[..]
Nee?
Daar ben ik echt een dag mee bezig
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn record is precies 100 meer
ja beetjequote:
Is het leuk?quote:
Ja, als als alsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |