Daar is toen ook behoorlijk gedronkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloft waar ik was was een groot zuipfestijn.
dat was wel leuk
nou ik ben twee weken geleden begonnen met kijken en begin nu weer ergens op de helft ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het leuk?
inb4 nee, horrible
Het antwoord staat BOVEN je vraagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het leuk?
inb4 nee, horrible
Zet hem op je blacklistquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, was al een paar weken niet geweest, viel nu weer tegen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik ook kunnen hebben als ik niet om 12 uur opstond
4 seconden eerder. Doe eens normaal, lambalquote:
Hoe lang heb je nodig om te lezen ouwequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4 seconden eerder. Doe eens normaal, lambal
Dat heb ik nu ook altidjquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef Stuart het volgende:
Als ik de juiste nummers had ingevuld voor de Lotto was ik nu miljonair
Inclusief quoten, typen en het feit dat ik dan nog moest doorscrollen om te controleren op antwoorden. Daarbij de vertraging van het refreshen van FOK! wat 1 keer in de 5 seconden gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nodig om te lezen ouwe
Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit onderwerp ondermijnde mijn vrolijkheid. Ik ga maar eens eten klaarmaken.
Oud wijfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Inclusief quoten, typen en het feit dat ik dan nog moest doorscrollen om te controleren op antwoorden. Daarbij de vertraging van het refreshen van FOK! wat 1 keer in de 5 seconden gebeurt.
Dat blijktquote:
Sounds like a plan!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijkt
Misschien moeten we maar eerst een nachtje doorhalen en dan lotto tickets kopen
papzakquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:43 schreef Stuart het volgende:
Ik heb de nare Chinese nasmaak weggespoeld met 7up en Maltesers teasers
Oké. De volgende keer als er een hunt isquote:
Moet wel in het weekend zijn danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. De volgende keer als er een hunt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |