ja misschien welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je stoppen met vega sof
ik doe ook kip bij subawyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet erg als andere mensen het eten
Een stuk van mijn hartige taart. Of boerenkool uit de vriezer.quote:
doe boerenkoolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel. of anders verse champignonsoep. Of misschien boerenkool uit de vriezer
boerenkoolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een stuk van mijn hartige taart. Of boerenkool uit de vriezer.
ja hequote:
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk weer zomaar vlees gaan eten
aankomende oktober 5 jaarquote:
Ohquote:
quote:
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk weer zomaar vlees gaan eten
Je zal het wel moeten opbouwen en met bepaalde soorten beginnen ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee volgens mij niet
ff googlen hoor
ja soms is het best vervelendquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien moet je je dieet toch wat aanpassen toch als je lichaam zo duidelijk aangeeft dat je vlees wilt.. Je hoeft niet per se vlees te gaan eten maar wel dingen om de ontbrekende voedingsstoffen te vervangen.
ik zit eerder te denken aan de pizza salami die mijn broertjes eten vanavondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ontbrekende rookworst brengt je hoofd op hol he?
lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit eerder te denken aan de pizza salami die mijn broertjes eten vanavond
Ja ik ga dat maar eens overwegen. wel alleen biologisch danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zal het wel moeten opbouwen en met bepaalde soorten beginnen ofzo
ja vind ik ookquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja soms is het best vervelend
in restaurants lust ik bijna niks.
kiloknallersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga dat maar eens overwegen. wel alleen biologisch dan
Dat doe ik ook veel jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga dat maar eens overwegen. wel alleen biologisch dan
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit eerder te denken aan de pizza salami die mijn broertjes eten vanavond
Ja gewoon een keertje per week eerst iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Misschien toch eens over na gaan denken
Of andere dingen leren eten of bijvoorbeeld weer 1x per week vlees gaan etenDan kun je ook in restaurants wat meer kiezen, krijg je genoeg voedingsstoffen binnen en ben je evengoed nog goed bezig met relatief zo weinig vlees
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Misschien toch eens over na gaan denken
Of andere dingen leren eten of bijvoorbeeld weer 1x per week vlees gaan etenDan kun je ook in restaurants wat meer kiezen, krijg je genoeg voedingsstoffen binnen en ben je evengoed nog goed bezig met relatief zo weinig vlees
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook veel jaMaar als je het echt goed wilt doen zou ik dan wel goed gaan kijken naar welke labels wel en niet te vertrouwen zijn
![]()
En dan bijvoorbeeld 1 of 2 keer per week ofzoDat is al ruim voldoende
Ja is misschien wel beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook veel jaMaar als je het echt goed wilt doen zou ik dan wel goed gaan kijken naar welke labels wel en niet te vertrouwen zijn
![]()
En dan bijvoorbeeld 1 of 2 keer per week ofzoDat is al ruim voldoende
Nope, is er nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Is daar geen goede vegetarische vervanger voor dan? Het is al op zichzelf erg bij gekruid/gemaakt zou je zeggen
quote:Ik begon met kip eten. Natuurlijk helemaal biologisch verantwoord en zo diervriendelijk mogelijk – hoewel ik het nog steeds eens ben met de slogan ‘diervriendelijk vlees bestaat niet’. Voor mij was het eten van kip alleen acceptabel als ik de kip ook bedankte voor haar leven. Dat leek me wel het minste wat ik kon doen. Respect voor het leven, respect voor het dier dat gestorven is zodat ik kan eten. Het bedanken van de kip voor haar leven, is voor mij ook onderdeel van bewust vlees eten. - See more at: http://www.vivonline.nl/v(...)sthash.JgMX2Rx1.dpuf
Maar ik zou er nog wel even goed over na denken voordat je weer begint met vlees eten hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon een keertje per week eerst idd
Sstquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]Je probeert ons gewoon te brainwashen met al die jaknikkers.
Heel de bioindustrie is walgelijk maar bijna niet meer terug te draaien. Het nog een stapje verder op willen voeren is treurig en niet goed te praten. Als je het krap hebt begrijp ik heel goed dat je het koopt, maar als ik wat over heb laat ik het 100% links liggen.quote:
jij met je niet minachtenquote:
ik nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel de bioindustrie is walgelijk maar bijna niet meer terug te draaien. Het nog een stapje verder op willen voeren is treurig en niet goed te praten. Als je het krap hebt begrijp ik heel goed dat je het koopt, maar als ik wat over heb laat ik het 100% links liggen.
Het voelt wel een beetje als opgeven en dat doe ik de laatste twee jaar al te veelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik zou er nog wel even goed over na denken voordat je weer begint met vlees eten hoor
En er ook rekening mee houden dat je er eerst heel erg aan moet wennen
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. is dit serieus je tegenargument?
ja wat heeft een kip als iemand een kip bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschiend an ook eens op zoek naar biologische boerderijen in de omgeving en daar biologisch vlees vandaan halen en dat in porties in de vriezerquote:
Zie edit. Al is "ik niet" nou ook niet echt een gewenst antwoord op mijn antwoord op jou "waarom"quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat heeft een kip als iemand een kip bedankt
ik heb geen tegenargumenten omdat ik gewoon niet zoveel met slachtdieren hebquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dit was op Sof en niet de kiloknallers laat maar
Kennelijk wel, sterker nog je kunt niet zonder stel je net.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb geen tegenargumenten omdat ik gewoon niet zoveel met slachtdieren heb
ja om op te eten maar jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk wel, sterker nog je kunt niet zonder stel je net.
Een weloverwogen beslissing om beter naar je lichaamsbehoeften te luisteren en evengoed rekening houden met je omgeving en dierenwelzijn door 1x per week biologisch vlees te gaan eten is niet opgeven maar gewoon het heroverwegen van je keuzesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Het voelt wel een beetje als opgeven en dat doe ik de laatste twee jaar al te veel
Je moet er een mening overhebben, of het je nou niet uitmaakt of niet. Maar oké.quote:
mijn mening is dat ik geen fuck geef hoe het vlees wordt geslacht als het maar goedkoop isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moet er een mening overhebben, of het je nou niet uitmaakt of niet.
Je hebt gelijk essquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weloverwogen beslissing om beter naar je lichaamsbehoeften te luisteren en evengoed rekening houden met je omgeving en dierenwelzijn door 1x per week biologisch vlees te gaan eten is niet opgeven maar gewoon het heroverwegen van je keuzes![]()
Maar zoals ik al zei, slaap er nog een paar nachtjes over
gaat welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
ik denk niet dat we het redden op deze manier
quote:
ohhhh oké komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
560e dit sof lukt wel hebben nog kei lang
I give it a yearquote:
mooi hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik pak er nu een boek bij.
[ afbeelding ]
weet ik nog niet.quote:
is dat erg?quote:
Ik keek net ook uit m'n raam en het is inderdaad wel een mooie luchtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik pak er nu een boek bij.
[ afbeelding ]
oh okequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet ik nog niet.
ligt aan geld en wat factoren hoezo
welk boek?quote:
Boeken moet je niet downloadenquote:
jaquote:
ik kan het niet betalen om al mijn boeken te kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boeken moet je niet downloaden
Boeken![]()
Tweedehands boekenwinkeltjes
ja toggquote:
oh ken ik nietquote:
jawel, jij?quote:
is russischquote:
denk nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
gaat je vriendin ook mee naar nederland?
leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is russisch
nou orgineel is russisch
het gaat over de sfeer in rusland
heygheyegheyeghyhhhyeeeh hey mutoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |