ja misschien welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet je stoppen met vega sof
ik doe ook kip bij subawyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet erg als andere mensen het eten
Een stuk van mijn hartige taart. Of boerenkool uit de vriezer.quote:
doe boerenkoolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wel. of anders verse champignonsoep. Of misschien boerenkool uit de vriezer
boerenkoolquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een stuk van mijn hartige taart. Of boerenkool uit de vriezer.
ja hequote:
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk weer zomaar vlees gaan eten
aankomende oktober 5 jaarquote:
Ohquote:
quote:
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je eigenlijk weer zomaar vlees gaan eten
Je zal het wel moeten opbouwen en met bepaalde soorten beginnen ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee volgens mij niet
ff googlen hoor
ja soms is het best vervelendquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien moet je je dieet toch wat aanpassen toch als je lichaam zo duidelijk aangeeft dat je vlees wilt.. Je hoeft niet per se vlees te gaan eten maar wel dingen om de ontbrekende voedingsstoffen te vervangen.
ik zit eerder te denken aan de pizza salami die mijn broertjes eten vanavondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De ontbrekende rookworst brengt je hoofd op hol he?
lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit eerder te denken aan de pizza salami die mijn broertjes eten vanavond
Ja ik ga dat maar eens overwegen. wel alleen biologisch danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zal het wel moeten opbouwen en met bepaalde soorten beginnen ofzo
ja vind ik ookquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja soms is het best vervelend
in restaurants lust ik bijna niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |