jawel frietje metquote:
lekkerquote:
iddquote:
ja omdat ie kanjer vet is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
idd
ik vind mayo bij cafetaria's veel lekkerder dan thuis
vis ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wat eet jij eigenlijk bij ikea sofje
omdat ie super lekker isquote:
Een deel van die hartige taartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
had ook wel honger
wat heb jij geluncht?
ik ga die wel eten op onze meet vind je dat niet ergquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vis ofzo
ik wil weer gehaktballetjes
Ik ben nog aan het twijfelen of ik zin heb om zo verse champignonsoep te makenquote:
dankjequote:
oh nice, vanavond weer?quote:
wat is de andere optiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of ik zin heb om zo verse champignonsoep te maken
Heb je dit soort momenten met vlagen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vis ofzo
ik wil weer gehaktballetjes
nee is niet ergquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga die wel eten op onze meet vind je dat niet erg
Sterkte.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb pijn in mijn onderrug. Hopelijk voelen jullie met mij mee.
sinds een maandje ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dit soort momenten met vlagen?IOf is het alleen typisch iets van de laatste tijd?
Misschien wel. of anders verse champignonsoep. Of misschien boerenkool uit de vriezerquote:
vind het niet erg als andere mensen het etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |