quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. is dit serieus je tegenargument?
ja wat heeft een kip als iemand een kip bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschiend an ook eens op zoek naar biologische boerderijen in de omgeving en daar biologisch vlees vandaan halen en dat in porties in de vriezerquote:
Zie edit. Al is "ik niet" nou ook niet echt een gewenst antwoord op mijn antwoord op jou "waarom"quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat heeft een kip als iemand een kip bedankt
ik heb geen tegenargumenten omdat ik gewoon niet zoveel met slachtdieren hebquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dit was op Sof en niet de kiloknallers laat maar
Kennelijk wel, sterker nog je kunt niet zonder stel je net.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb geen tegenargumenten omdat ik gewoon niet zoveel met slachtdieren heb
ja om op te eten maar jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk wel, sterker nog je kunt niet zonder stel je net.
Een weloverwogen beslissing om beter naar je lichaamsbehoeften te luisteren en evengoed rekening houden met je omgeving en dierenwelzijn door 1x per week biologisch vlees te gaan eten is niet opgeven maar gewoon het heroverwegen van je keuzesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Het voelt wel een beetje als opgeven en dat doe ik de laatste twee jaar al te veel
Je moet er een mening overhebben, of het je nou niet uitmaakt of niet. Maar oké.quote:
mijn mening is dat ik geen fuck geef hoe het vlees wordt geslacht als het maar goedkoop isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moet er een mening overhebben, of het je nou niet uitmaakt of niet.
Je hebt gelijk essquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een weloverwogen beslissing om beter naar je lichaamsbehoeften te luisteren en evengoed rekening houden met je omgeving en dierenwelzijn door 1x per week biologisch vlees te gaan eten is niet opgeven maar gewoon het heroverwegen van je keuzes![]()
Maar zoals ik al zei, slaap er nog een paar nachtjes over
gaat welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
ik denk niet dat we het redden op deze manier
quote:
ohhhh oké komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
560e dit sof lukt wel hebben nog kei lang
I give it a yearquote:
mooi hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik pak er nu een boek bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |