https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Doe eens UI uploadenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef A321456 het volgende:
Snap wel dat jullie aan 100'den posts per dag komen
Gewoon hodlen tochquote:
Gewoon meedoen, zodra Toto weg is komt er weer een plaatsje vrij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef A321456 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik pleit ervoor dat IEDEREEN in deze SC een Probleemwijken UI (net als ik) neemt
Misschien zijn deze UI's wat voor je:quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:22 schreef A321456 het volgende:
Wordt dat ook al bijgehouden? Waar kan ik het vinden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, zodra Toto weg is komt er weer een plaatsje vrij.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Misschien zijn deze UI's wat voor je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik pleit ervoor dat IEDEREEN in deze SC cryptocoins heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik pleit ervoor dat IEDEREEN in deze SC een Probleemwijken UI (net als ik) neemt
Nou ja, het is niet meer dan logisch dat er een maximum op het aantal posts per dag zit. Als Toto zijn BTC heeft verkocht komen er weer +- 400 posts per dag vrij dus dat is genoeg voor 4 normale users.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt dat ook al bijgehouden? Waar kan ik het vinden?
En een screenshot als bewijs!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat IEDEREEN in deze SC cryptocoins heeft
Angelique, Michael, Annabel en trolletje zijn de juryleden die bepalen wie er naar de volgende ronde mogenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet meer dan logisch dat er een maximum op het aantal posts per dag zit. Als Toto zijn BTC heeft verkocht komen er weer +- 400 posts per dag vrij dus dat is genoeg voor 4 normale users.
Rijke stinkerdquote:
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Buiten is het vijf graden onder nul, maar als ik naar jou kijk krijg ik een stijve lul.
Deze stuurde ik naar iemand
"Zij heeft je bericht nog niet gelezen"quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?
Op Badooquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Buiten is het vijf graden onder nul, maar als ik naar jou kijk krijg ik een stijve lul.
Deze stuurde ik naar iemand
Rijk zijn en dan nog bedelen in je sigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?
Kijk eens goed naar die screenshotquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Rijk zijn en dan nog bedelen in je sig....!
Godverquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die screenshot
Testnet?quote:
En gisteravond vond je nog dat ik een risicovol bod had geplaatst op 22quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk tikt ie mn buyorder op 22 aan en kan ik weer verkopen op 26 of zo
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En gisteravond vond je nog dat ik een risicovol bod had geplaatst op 22
Wat danquote:
30 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:44 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog ~0,05 BTC heb staan op Sealswithclubs
Toch leuk als je dat vindt.quote:
Ik zal je vanavond mijn walletadres wel sturen. Kun je daar een donatie kwijtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ook open voor donaties natuurlijk
Nog gelepeldquote:
Maar MagneT is uniek. Die gast is rijk geworden met al die crapcoins.quote:
Hij is de held van BITquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar MagneT is uniek. Die gast is rijk geworden met al die crapcoins.
I don't even...wut?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond mijn walletadres wel sturen. Kun je daar een donatie kwijt.
Ik zag zijn auto laatst rijden. Ik ben hem gevolgd en heb toen op zijn auto gepoept. Toen ben ik giechelend weggehuppeldquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zag zijn auto laatst rijden. Ik ben hem gevolgd en heb toen op zijn auto gepoept. Toen ben ik giechelend weggehuppeld.
Deed je dat eerst niet via je wallet? Er staat duidelijk op Bitonic dat je dat via je wallet moet doen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Ok, laatste poging, ik stuur m'n BTC naar m'n Multibit, wacht tot ze aankomen, en dan?
Dan Bitonic, maar hoe doe ik die miners fee
Stuur maar naar mij toe, dan komt alles goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Ok, laatste poging, ik stuur m'n BTC naar m'n Multibit, wacht tot ze aankomen, en dan?
Dan Bitonic, maar hoe doe ik die miners fee
BIT-hooligan4lifequote:
btc-e deed ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deed je dat eerst niet via je wallet? Er staat duidelijk op Bitonic dat je dat via je wallet moet doen!
En minersfee gaat automatisch op multibit.
Ja maar hoe veel BTC vul ik dan in bij verkoop bitonic?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deed je dat eerst niet via je wallet? Er staat duidelijk op Bitonic dat je dat via je wallet moet doen!
En minersfee gaat automatisch op multibit.
Dat moet een hoogtepunt in je leven zijn geweest he?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zag zijn auto laatst rijden. Ik ben hem gevolgd en heb toen op zijn auto gepoept. Toen ben ik giechelend weggehuppeld.
zoveel mogelijk en dan staat er dat het niet kan omdat je niet genoeg hebt voor de minersfee en dan kun je dat bedrag er af halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar hoe veel BTC vul ik dan in bij verkoop bitonic?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zoveel mogelijk en dan staat er dat het niet kan omdat je niet genoeg hebt voor de minersfee en dan kun je dat bedrag er af halen.
Nu kan ik eindelijk zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat moet een hoogtepunt in je leven zijn geweest he?
Eventjes wachten? De prijs zit nu in de liftquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
0,18927329BTC in m'n multibit, hoe veel kan ik dan invoeren op bitonic?
Ja, maar hoe veel kan ik precies sturen incl miners fee etc?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Eventjes wachten? De prijs zit nu in de lift
0,18917329BTCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe veel kan ik precies sturen incl miners fee etc?
En dan kom je nooit meer terug?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik verkoop mijn cryptocoins pas als btc de 1000 weer haalt, en dan stap ik ook echt overal uit...
Oh oke dat kanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna begin ik weer bij 0 en altcoins minen
quote:
Welkom, heb ik je al verteld dat het hier béregezellig is?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Spoenkerman het volgende:
En hier nog een lurker die toch maar eens besluit een account aan te maken!
Die indruk kreeg ik al welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welkom, heb ik je al verteld dat het hier béregezellig is?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:17 schreef A321456 het volgende:
Hey!
Pics van je zusje/moeder/vriendin/hond?
We hebben een blijvertje mensen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Spoenkerman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou vooruit dan, hier heb je er eentje van m'n zus..
Kwaliteit wordt niet altijd erkend tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond mij niet zo lief bleek.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond mij niet zo lief bleek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ze heeft hem al gelezen, vond het dus niet zo leuk
edit: antwoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 16:30:31 ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Om deze moet ik gvd zelf lachenDBZ kenners weten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ze heeft hem al gelezen, vond het dus niet zo leuk
edit: antwoord!Als je een grap moet gaan uitleggen, stop er maar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je een grap moet gaan uitleggen, stop er maar mee
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd
Faeeza 16:31
ahahha glad my named nt that ahha
wow
such bad grammar
wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolf
Vandaar dat hij nu bij de garage staatquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolf
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jongens, ik word een weerwolfquote:
Toto![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"bud has that ever worked for you?"
BUD?!
En dat zijn Britten
quote:Je antwoord:
Nee, net als het traden met bitcoins
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Om deze moet ik gvd zelf lachenDBZ kenners weten:
edit: antwoord!Dragonball Z is echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
AdrianVanOyenquote:
Ik hoop dat zequote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Beth 16:36
bud has that ever worked for you? xD
(((((( 16:36
Did I seem serious? XD
((((( 16:36
I'm one big joker, not a pervert
Beth 16:37
haha I know I know!
(((( 16:38
Hehe, might say it wasn't the worst attempt ever right?
zegt, anders liegt zequote:Yes, yes it was
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze
[..]
zegt, anders liegt ze
quote:Beth — 16:40
oh I've had creepier!x
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ow ze heeft ook al een gesprek met leafeon gehad?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:41 schreef MichaelScott het volgende:
Moet je eigenlijk betalen voor Badoo?
#durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
In het kader van paalliften:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
In het kader van paalliften:Strandwandelingen en romcomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil gewoon keihard gepaallift wordenOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Je doet iets niet goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Oké, nu ben ik het eigenlijk wel zat. Ik stuur dus die BTC vanaf MULTIBIT naar bitonic, komen ze gewoon weer (te laat) of (niet) aan. Wat is dit voor onzin
Ik volg gewoon alle stappen. Miners fee etc. en ik stuur het gewoon netjes naar bitonic, maar het wil gewoon nietquote:
Je vult ook de juiste gegevens in?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik volg gewoon alle stappen. Miners fee etc. en ik stuur het gewoon netjes naar bitonic, maar het wil gewoon niet
Ik doe altijd alles vanuit m'n eigen Windows wallet, nooit een probleem gehad bij Bitonic.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Oké, nu ben ik het eigenlijk wel zat. Ik stuur dus die BTC vanaf MULTIBIT naar bitonic, komen ze gewoon weer (te laat) of (niet) aan. Wat is dit voor onzin
Je bent klaar met Bitcoin?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
En ja, saldo is nu 0 omdat het al verstuurd is natuurlijk
En dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Post eens normale kwaliteit screenshots
Heb je een transactie-id voor me?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
En ja, saldo is nu 0 omdat het al verstuurd is natuurlijk
Onder tabblad "transacties" staat vermoedelijk de ID van je transactie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Adres van mijn wallet, of van wallet bitonic?
http://blockchain.info/tx(...)0f5938cae668f0bc9f11quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Onder tabblad "transacties" staat vermoedelijk de ID van je transactie.
BTC-e 2x geprobeerd, 2x mislukt + fees kwijt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik heb destijds 2x vanuit BTC-e direct naar bitonic overgemaakt, dat werkt gewoon. (zonder fee zelfs)
Als de transactie faalt, sturen ze terug wat je naar hun hebt gestuurd, dus je raakt dan niks kwijt.
Bitonic geeft je 10 minuten om de transactie te voltooien, als er in die tijd geen block wordt gevonden, kan ik me voorstellen dat de transactie niet wordt gezien.
Dan snap ik het echt niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik tweemaal vanuit BTC-e en éénmaal vanuit Cryptsy. Driemaal zonder problemen, maar misschien speelt er ook een factor geluk mee
Dat is dan weer aardig triest; 50% van de blokken duren langer dan 10 minutenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
Bitonic geeft je 10 minuten om de transactie te voltooien, als er in die tijd geen block wordt gevonden, kan ik me voorstellen dat de transactie niet (op tijd) wordt gezien.
Geschatte bevestigingstijd 10 uur (wachtrijpositie 943)quote:
Ja, ik snap er echt niets meer vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geschatte bevestigingstijd 10 uur (wachtrijpositie 943)
Dan moet je hier dus voor altijd blijven posten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik snap er echt niets meer vanWat een onzin dit, ik kom dus nooit van mijn bitcoins af
Ik heb het geld nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan moet je hier dus voor altijd blijven posten.
15 minuten toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik heb destijds 2x vanuit BTC-e direct naar bitonic overgemaakt, dat werkt gewoon. (zonder fee zelfs)
Als de transactie faalt, sturen ze terug wat je naar hun hebt gestuurd, dus je raakt dan niks kwijt.
Bitonic geeft je 10 minuten om de transactie te voltooien, als er in die tijd geen block wordt gevonden, kan ik me voorstellen dat de transactie niet (op tijd) wordt gezien.
Is er binnen die tijdstippen nog een nieuw block gevonden? Dan kan het zijn dat je die gemist hebt.quote:
Ik snap hier compleet niets vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er binnen die tijdstippen nog een nieuw block gevonden? Dan kan het zijn dat je die gemist hebt.
Hoeft ook niet, daar ligt het volgens mij niet aan. Tenzij jouw klok verkeerd loopt. (16:40:48)quote:
Klok loopt goed, computerklok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daar ligt het volgens mij niet aan. Tenzij jouw klok verkeerd loopt.
BTC is geldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klok loopt goed, computerklok.
Ik wil gewoon m'n btc naar gled omzettenmaar das dus onmogelijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:
'Het is de schuld van de Rabobank' in 3...2...1...
Kan ie gelijk een maand van levenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Als je het nodig hebt voor boodschappen kan je ook gewoon eten bestellen via thuisbezorgd
Ik krijg mn geld dus echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:24 schreef Maxbet het volgende:
Wel raar trouwens dat Bitonic ineens minder dan 1 block de tijd geeft voor een confirmation
IRC?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat zei Bitonic toen je het op IRC vroeg?
Ah.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://bitonic.nl/chat
Jouke let daar meestal wel op vragen enzo
Wachten ze dan wel op een confirmation? Lijkt me eerder dat ze dan genoegen nemen met 0 confirms.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Gelieve het bedrag te voldoen voor 18:05.
dit is dus het fucking probleem6 minuten!
Ja, 1 confirmation.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wachten ze dan wel op een confirmation? Lijkt me eerder dat ze dan genoegen nemen met 0 confirms.
Dat geloof ik niet...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, 1 confirmation.
En dat lukt dus niet binnen 6 minuten.
Tis echt zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet...
Weet je het zeker?
kreeg geen antwoord op IRCquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou echt eens Bitonic zelf vragen, bij mij heeft het altijd perfect gewerkt.
quote:
LEAFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:13 schreef MichaelScott het volgende:
Wow, Leaf staat op 26
much rise
such profit
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu opzouten jij, je bent blut
Dat is meer dan je aan rente zou hebben ontvangen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Je weet dat je een goede trader bent als je na 2.5 maanden 12 euro winst hebt
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is meer dan je aan rente zou hebben ontvangen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef MichaelScott het volgende:
Serieus, 12% rendement in 2,5 maand er zijn beleggers die daar een moord voor zouden doen.
Wie het kleine niet eert, is Toto niet weerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:
Mooiste is nog dat het na een week of zo 200 euro was.
Gelukkig is Toto een grote jongen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is Toto niet weerd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig is Toto een grote jongen.
Heb je je Doge nog?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig is Toto een grote jongen.
Zo goed is je rendement dus helemaal nietquote:
Bovenstaande is je vergevenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Daarnaast, wie houdt anders het BIT meet topic bij?
Maxbet, die heeft toch niets te doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Daarnaast, wie houdt anders het BIT meet topic bij?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo goed is je rendement dus helemaal niet
[..]
Bovenstaande is je vergeven
Hoe kom je daar nou bij? Maxbet is druk met trolletje bezwangerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maxbet, die heeft toch niets te doen.
Dat is maar 2 minuten op 24 uur.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Maxbet is druk met trolletje bezwangeren
Wie zegt dat Max zo potent is?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zijn maar 2 minuten op 24 uur.
Ik ging uit van 4 keer per dag.quote:
450 keer is toch veel beterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik ging uit van 4 keer per dag.
Niet echt, daar wordt hij zo schraal van.quote:
Gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet echt, daar wordt hij zo schraal van.
Mijn ouders gaan huilen denk ik als ze de stroomrekening krijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:01 schreef mike-amersfoort het volgende:
net ff na een maandje minen mijn stroommeter bekeken... ouch, haha.
van 70 kwh / maand naar 220 kwh / maand gegaan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:02 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan huilen denk ik als ze de stroomrekening krijgen
Weten ze dat je minet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:02 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan huilen denk ik als ze de stroomrekening krijgen
Dan geef je hun gewoon de schuldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ze minen zelf ook sinds deze week
Ik ben de liefste dochter van de wereld dus ik betaal ze toch maar terugquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan geef je hun gewoon de schuld
Vraag je zakgeld in KWhquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:08 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ik ben de liefste dochter van de wereld dus ik betaal ze toch maar terug
Als ik durf misschienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
P.S. kom je ook?
BIT / [Animo check] BIT meet
Utrechtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eindhovenno way josé!
Utrecht is prima.
Eindhoven beste stadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eindhovenno way josé!
Utrecht is prima.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eindhoven, de stad van Kees Kachel.
Prachtigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eindhoven, de stad van Kees Kachel.
Ben nog nooit in Eindhoven geweest.quote:
Komen danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Eindhoven geweest.behalve luchthaven één keer.
Maar ben ook nog nooit in Groningen geweest. Friesland ook pas voor 't eerst vorig jaar.
Twee weken geleden heeft hij me al m'n zonden vergevenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:29 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Komen dan
[..]
Twee weken geleden heeft hij me al m'n zonden vergeven
Je wilt dat ik jou laat komenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:29 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Komen dan
[..]
Twee weken geleden heeft hij me al m'n zonden vergeven
Ja, daar krijg ik een stijve passer van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik een stijve passer van.Grapje meisjes kunnen geen scheten latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe meisjes poepen niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Grapje meisjes kunnen geen scheten laten
Jij mag wel blijven.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:42 schreef mike-amersfoort het volgende:
volgende TT: mooie meisjes poepen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |