Dan snap ik het echt niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik tweemaal vanuit BTC-e en éénmaal vanuit Cryptsy. Driemaal zonder problemen, maar misschien speelt er ook een factor geluk mee
Dat is dan weer aardig triest; 50% van de blokken duren langer dan 10 minutenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
Bitonic geeft je 10 minuten om de transactie te voltooien, als er in die tijd geen block wordt gevonden, kan ik me voorstellen dat de transactie niet (op tijd) wordt gezien.
Geschatte bevestigingstijd 10 uur (wachtrijpositie 943)quote:
Ja, ik snap er echt niets meer vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geschatte bevestigingstijd 10 uur (wachtrijpositie 943)
Dan moet je hier dus voor altijd blijven posten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik snap er echt niets meer vanWat een onzin dit, ik kom dus nooit van mijn bitcoins af
Ik heb het geld nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan moet je hier dus voor altijd blijven posten.
15 minuten toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik heb destijds 2x vanuit BTC-e direct naar bitonic overgemaakt, dat werkt gewoon. (zonder fee zelfs)
Als de transactie faalt, sturen ze terug wat je naar hun hebt gestuurd, dus je raakt dan niks kwijt.
Bitonic geeft je 10 minuten om de transactie te voltooien, als er in die tijd geen block wordt gevonden, kan ik me voorstellen dat de transactie niet (op tijd) wordt gezien.
Is er binnen die tijdstippen nog een nieuw block gevonden? Dan kan het zijn dat je die gemist hebt.quote:
Ik snap hier compleet niets vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er binnen die tijdstippen nog een nieuw block gevonden? Dan kan het zijn dat je die gemist hebt.
Hoeft ook niet, daar ligt het volgens mij niet aan. Tenzij jouw klok verkeerd loopt. (16:40:48)quote:
Klok loopt goed, computerklok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daar ligt het volgens mij niet aan. Tenzij jouw klok verkeerd loopt.
BTC is geldquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klok loopt goed, computerklok.
Ik wil gewoon m'n btc naar gled omzettenmaar das dus onmogelijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:
'Het is de schuld van de Rabobank' in 3...2...1...
Kan ie gelijk een maand van levenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef MichaelScott het volgende:
Als je het nodig hebt voor boodschappen kan je ook gewoon eten bestellen via thuisbezorgd
Ik krijg mn geld dus echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:24 schreef Maxbet het volgende:
Wel raar trouwens dat Bitonic ineens minder dan 1 block de tijd geeft voor een confirmation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |