Rijke stinkerdquote:
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Buiten is het vijf graden onder nul, maar als ik naar jou kijk krijg ik een stijve lul.
Deze stuurde ik naar iemand
"Zij heeft je bericht nog niet gelezen"quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?
Op Badooquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
Buiten is het vijf graden onder nul, maar als ik naar jou kijk krijg ik een stijve lul.
Deze stuurde ik naar iemand
Rijk zijn en dan nog bedelen in je sigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat voor leluk wijf stuurt daar nou een reactie op?
Kijk eens goed naar die screenshotquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Rijk zijn en dan nog bedelen in je sig....!
Godverquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die screenshot
Testnet?quote:
En gisteravond vond je nog dat ik een risicovol bod had geplaatst op 22quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk tikt ie mn buyorder op 22 aan en kan ik weer verkopen op 26 of zo
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En gisteravond vond je nog dat ik een risicovol bod had geplaatst op 22
Wat danquote:
30 euroquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:44 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nog ~0,05 BTC heb staan op Sealswithclubs
Toch leuk als je dat vindt.quote:
Ik zal je vanavond mijn walletadres wel sturen. Kun je daar een donatie kwijtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ook open voor donaties natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |