SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 01-02-2014 14:29:02 ]
kkoppervlakkig ben jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Hahaha..sowieso sla ik geen mensen en als ik zou slaan, niet op die manier!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Zieke haymaker. Sowieso had zij streetfighting gekozen in def jam fight for NY. (inside joke voor de ekte)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
ja vriend dat dacht ik dus ook, tot hier die gare alto met dumbells gepost werdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beer
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent bekend met mijn struggles...
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
Zo ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben aan het cutten, heb je ook een light variant toevallig?
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ben ik nou ook weer niet.
Jeez.
Vraag maar aan IrCute.
LAHWFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol wat awesome. Wel nice dat het in plaats van BUM FIGHTS gewoon andersom is.
Wie weet doe ik binnenkort wel eens een bestelling bij je!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
Geen shallow mensen in je intieme omgeving, dan heb je geen problemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 05:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al vleesgordijntjes sinds ik 11 ben
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
heerleck vleesch
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
zeldzame soortquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Als er nou eens een buffe ginger aankomt bij mij.
Ik hou van gingers.
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?![]()
Haha, maar even serieus man; die post die ik quote, dat vlees, ziet er fucking lekker uit. I want dem meat. Kun je dat of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.
Hier in de gym is een soort van buffe ginger, alleen hij traint geen benen en is face-wise een 5/10.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
Precies. Fanta kocht zelfs lunch voor me en ik hoefde daarna niet eens gepenetreerd te worden. Dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.
Knappe gingers zijn best zeldzaam.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
ik had net toch foto gepost wat doe jy moeilijk maatjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Met een stofzuiger?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
Eens met TT, JB net nog wat patsen verkocht.
What's up dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Overigens winkelcentrum kanaleneiland, nooit zo hard moeten cringen, de tyfus
was daar x met jahr00n maar we kregen ruzie toen klapte hij die hele groep en moesten we wegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is wel eens club escape geweest? Is leuk?
sickkuntquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
was daar x met jahr00n maar we kregen ruzie toen klapte hij die hele groep en moesten we weg
Tuig, standaard marokkaantjes met nike petje en lelijke nikes, bontkraagje, stoere praatjes. Nederlandse/turkse/marokkaanse meisjes van 16 die in de winkels werken en Nedermocraans sprekenquote:
waar heb ik zojuist naar gekeken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/(...)79845&type=2&theater
G.R.S met seto deze?
Ah ja. Op station Maastricht hangt dat soort tuig ook rond. Je moet vooral oogcontact vermijden anders denken ze dat je een probleem hebtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tuig, standaard marokkaantjes met nike petje en lelijke nikes, bontkraagje, stoere praatjes. Nederlandse/turkse/marokkaanse meisjes van 16 die in de winkels werken en Nedermocraans spreken![]()
Snap wel waarom ze daar een action plaatsen. Goede keukenweegschaal daar overigens 6 euro.
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intrusive_thoughts
Jullie hier ook last van? Had vandaag sterk de neiging om iemand die tegen me aanliep in de stad neer te steken.
rijbewijs afnemen, zulke gasten mogen niet op de weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik heb soms op 2 baans weg de gedachte laat ik mijn stuur links omgooien frontaal tegen andere auto aan
Of je bent een sletje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah ja. Op station Maastricht hangt dat soort tuig ook rond. Je moet vooral oogcontact vermijden anders denken ze dat je een probleem hebt
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.quote:
quote:
Face>lichaam..unfortunately peanutbutterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier in de gym is een soort van buffe ginger, alleen hij traint geen benen en is face-wise een 5/10.
Je was op bezoek in Nederland! Laat jou dan echt niet betalen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Precies. Fanta kocht zelfs lunch voor me en ik hoefde daarna niet eens gepenetreerd te worden. Dat was echt fantastisch.
Mijn ex woont daar 1 minuut vandaan..lol. Was echt pauperbuurt eerste klas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Overigens winkelcentrum kanaleneiland, nooit zo hard moeten cringen, de tyfus
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de tellerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
leuk vriendje wat voor veren +40mm ofzo lolol
Ja precies, dat soort gekke shit. Of als je over een brug rijdt dat je die halve seconde eraan denkt om je auto er gewoon vanaf te rijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik heb soms op 2 baans weg de gedachte laat ik mijn stuur links omgooien frontaal tegen andere auto aan
Ah, mag je niet teveel aan doen dan zeker. Mooie auto bro.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de teller
Ik heb 'm maar 24 uurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, mag je niet teveel aan doen dan zeker. Mooie auto bro.
Niks, vond hem gewoon grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
watsgebeurt sap? wil je er over praten?
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de teller
Hahahahaha hardop wanneer die moet huilen.quote:ONZ / [DE GYM #325] Huishoudelijk geweld 1 februari 2014 18:24[/url] schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Amen. Er zit verbaal ook zo'n gigantische filter op mijn gedachten. Heb ook altijd wel op een 80weg zonder middenberm, zo'n gedachte van 'ja ik rijd hier nu wel braaf in mijn baan, maar stel dat mijn tegenligger nu suïcidaal is, wat dan?'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intrusive_thoughts
Jullie hier ook last van? Had vandaag sterk de neiging om iemand die tegen me aanliep in de stad neer te steken.
Haha. Fuck. Lees dit net na mijn berichtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
Hahahaha ja, wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Fuck. Lees dit net na mijn bericht
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of je bent een sletje.
[..]
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.
[..].. ik heb bijna geen labia minora.
[..]
Face>lichaam..unfortunately peanutbutter
[..]
Je was op bezoek in Nederland! Laa
je had toch beginnende relatie met manlet ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.
80% van alle statistieken is uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzo
Ben jij latina of mocro? Of turk zoals yuriquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzo
Die 95% verpest het voor die 5%quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de 5%quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja die zie ik nog maar ik vind hem niet zo leuk leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je had toch beginnende relatie met manlet ofzo
hoe is die fbuddy onstaan met die buffe gingerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja die zie ik nog maar ik vind hem niet zo leuk leuk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben dus bang om dima als tegenligger te krijgen die woedend en depressief naar huisrijdt na een avondje stappen.
daar denk ik ook wel eens aan, vooral na het zien van talloze dashcamfilmpjes uit Rusland enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben dus bang om dima als tegenligger te krijgen die woedend en depressief naar huisrijdt na een avondje stappen.
Klopt, maar er zijn wel verdomd veel mocro's die nagenoeg hetzelfde zijn qua gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
80% van alle statistieken is uit de lucht gegrepen.
Marokkaan a sahbi.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben jij latina of mocro? Of turk zoals yuri
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die 95% verpest het voor die 5%
Haha, gelukkig wel jaquote:
Als je in 010 uitgaat heb ik nog wel een bank voor je waar je op kan crashen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maak je voor vanavond maar geen zorgen, ik ga niet uit. Clubs zijn maar tot 05:00 open en moet dan 2 uur wachten op de eerste trein...
Thx bro, maar gaat om 020.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je in 010 uitgaat heb ik nog wel een bank voor je waar je op kan crashen.
nachttrein ofzo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maak je voor vanavond maar geen zorgen, ik ga niet uit. Clubs zijn maar tot 05:00 open en moet dan 2 uur wachten op de eerste trein...
meisje of jongen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb rauwe ui en vis gegeten en heb zometeen een date, what do?[ afbeelding ]
Dan ben ik iets van 2 uur onderweg... Ik ben dan een kwartier eerder thuis dan dat als ik 2 uur zou wachten op de eerste trein.quote:
van waar naar waar moet je danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik iets van 2 uur onderweg... Ik ben dan een kwartier eerder thuis dan dat als ik 2 uur zou wachten op de eerste trein.
Precies. Het feit dat jij niet suïcidaal bent, wil niet zeggen dat een ander dat niet is. Brrr..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
daar denk ik ook wel eens aan, vooral na het zien van talloze dashcamfilmpjes uit Rusland enzo
huilen dan, dat doe ik altijd als ik uitga in NLquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Half jaar geleden tijdens het stappen ontmoet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe is die fbuddy onstaan met die buffe ginger
Jongen, 3e date alweerquote:
Klopt. BJ op nr.3.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:44 schreef seto het volgende:
dan moet je hem wel minstens een bj geven fanta
quote:
quote:To Toss someones salad is to explore the anal cavity (clean or dirty) whatever your fancy, and gyrate your tounge is a circular licking motion in on, and around the anus, rimming with such affection in the "Salad" - hence the term "Toss my Salad" or kissing starfish
Very Work Friendly-
Hey Brian, can you take my shift on Friday? I don't know Darren, Can u Toss my Salad?
- In front of family- I'll do the dishes if you "toss my salad"
kkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey Brian, can you take my shift on Friday? I don't know Darren, Can u Toss my Salad?
nee hoor Fanta, gewoon een net meisje blijven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:44 schreef seto het volgende:
quote:Shit hits the fan
Expression - A derivative of the original: "The excrement made physical contact with a hydro-electric powered oscillating air current distribution device".
waarom?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest vanmiddag kkhard lachen om deze:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moest vanmiddag kkhard lachen om deze:
[..]
zo onschuldig nogquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef G.R.S. het volgende:
Haha wtf man. Vreemd gebruik van de term salad tossing
weet je nog, seto. Toen we nog opgewonden konden raken van het zoenen van een meisje haha?quote:
Dat heb ik nog. Maar jij, als vaste Efukter, hebt jezelf gewoon verpest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
weet je nog, seto. Toen we nog opgewonden konden raken van het zoenen van een meisje haha?
Good times, good times..
Flasks en potions van de AH halen, m'n gear enchanten en dan zorgen dat ik top healer ben in de raid.quote:
Ja mn main is tank deathknight, maar heb als alt resto druid.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:02 schreef seto het volgende:
healer spelen is voor bitches
echte alpha's spelen tank
behalve druids en die panda's dat zijn faggots
Wat een kutsport is dat vriend.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Awesome_ het volgende:
Echte bazen kijken morgen de Super Bowl.
Vannacht vecht Alistair Overeem ook weer. Superbowl is toch morgennacht?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Awesome_ het volgende:
Echte bazen kijken morgen de Super Bowl.
yup,maar jij gaat gewoon braaf slapen voor je testoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vannacht vecht Alistair Overeem ook weer. Superbowl is toch morgennacht?
Jep. Half 1 lokale tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vannacht vecht Alistair Overeem ook weer. Superbowl is toch morgennacht?
Ik ga ze beiden checken. Dinsdag begint het normale rooster weer (elke maandag vrij yeah buddyy) dus dat betekent dat ik het nachtmenselijke in mij helaas moet onderdrukken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yup,maar jij gaat gewoon braaf slapen voor je testo
Wil wel een keer met DMT experimenteren. Dat is ook niet echt drug in termen van schadelijk etc.quote:
DHT, johquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil wel een keer met DMT experimenteren. Dat is ook niet echt drug in termen van schadelijk etc.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit in de trein en heb spacey lounge muziek op. Ik keek net in het raam naar de ogen in mijn weerspiegeling en het voelt alsof ik kijk naar iemand die ik niet ken. "Wie ben jij?", vroeg ik mijzelf af.
We hebben nog niet eens gezoend man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:44 schreef seto het volgende:
Lelquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt. BJ op nr.3.
Saladtossing op nummertje 4. Gewoon dating 101.
Als iemand mijn kont is er verder geen probleem maar ik vind zon harige mannen angus nou niet echt yummy.quote:
Hahahahaha nooooooooquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta_Boyka is de nieuwe leider in het 2014-klassement.
Eerst onder de douche, nu in de trein..Srs dat zijn ook de plekken waar ik me de raarste dingen afvraag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit in de trein en heb spacey lounge muziek op. Ik keek net in het raam naar de ogen in mijn weerspiegeling en het voelt alsof ik kijk naar iemand die ik niet ken. "Wie ben jij?", vroeg ik mijzelf af.
Gayyyy....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wil wel een keer met DMT experimenteren. Dat is ook niet echt drug in termen van schadelijk etc.
Trouw pakken in Amsterdam. Vorige week ook gedaan. Tot 06:30 gefeest 07:00 eerste trein naar huis gepakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Shit man jij bent echt stoerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Trouw pakken in Amsterdam. Vorige week ook gedaan. Tot 06:30 gefeest 07:00 eerste trein naar huis gepakt.
Niet gepulled in trouw, was al te lam. Ik neuk niet in auto's, schiet niet op. Sowieso te weinig ruimte in mn eigen wagen, 2 zitter waar de stoelen niet fatsoenlijk plat kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit man jij bent echt stoer
Nog gepulled??
Ik hoorde een Fokker die laatst in een auto had geneukt, overtref jij dat??
Hangt van de avond af. Afgelopen zondag was James Holden, technolegende. Gister was ROD, ook dikke techno.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Is trouw niet zo'n club vol hipsters en studentes die naar deephouse luisteren?
dit iddquote:
Ah oké. Ga je wel es naar Canvas beetje chille?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet gepulled in trouw, was al te lam. Ik neuk niet in auto's, schiet niet op. Sowieso te weinig ruimte in mn eigen wagen, 2 zitter waar de stoelen niet fatsoenlijk plat kunnen.
heb hetzelfde probleem. Al mijn vrienden vinden het daarintegen geweldig maar snap er de ballen van, het is zo monotoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet hard gaan op techno trouwens. Maybe een Chill zondag middagje in de zon oké, maar meer echt niet. Zelfs niet on drugs.
Woah die politieagentquote:
Nee man. Canvas?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah oké. Ga je wel es naar Canvas beetje chille?
Hangt er vanaf wat voor n techno. Volgens mn maten luister ik alleen bouwvakkerstechno. Speedy J, Chris liebing, karenn dat soort shitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan echt niet hard gaan op techno trouwens. Maybe een Chill zondag middagje in de zon oké, maar meer echt niet. Zelfs niet on drugs.
Chris liebingquote:Op zondag 2 februari 2014 00:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor n techno. Volgens mn maten luister ik alleen bouwvakkerstechno. Speedy J, Chris liebing, karenn dat soort shit
Precies! Lekker binnen, ver weg van al die enge mensen!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:39 schreef dreamerbulk het volgende:
80's, kipsaté met brood en Adwords. Zo horen zaterdagavonden te zijn!
meer dan 10x gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:40 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Precies! Lekker binnen, ver weg van al die enge mensen!
Heeft het je nog op andere vlakken verrijkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
meer dan 10x gedaan
zelf kristallen uit Mimosa wortelen geextraheerd
hele rare ervaringen waren dat, daarna was ik compleet genezen van alcohol en drugs.
Ben nooit zo zweverig dat ik erna allerlei conclusies en verrijkingen eruit haal ... ligt dus denk ik aan de persoon.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heeft het je nog op andere vlakken verrijkt?
misschien blijf ik op voor die matchquote:
legday op zondag is wel heerlijk jaquote:Op zondag 2 februari 2014 00:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik zit versufd op de bank. Morgen legday, heerlijk.
dat je uit je lichaam treed en jezelf ziet in 3e persoon .. je zweeft dan boven jezelf lmao .. dan trip je zo hard dat je voor je gevoel niet meer in je lichaam zit. Schijnt ook met paddo's, lsd of mescaline te kunnen in zeer hoge doseringen.quote:
haha Ego betekent ik ..quote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aah zo. Ik dacht dat je egoisme dan verdwijnt of zo.
Lol, ja sommigen dachten dat het aliens of zo waren las ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha Ego betekent ik ..
dus je innerlijke Ik raak je ff kwijt
je hoort ook dingen tegen je praten tijdens dmt.. onbeschrijfbare rare tonen .. iedereen die het heeft gebruikt hoorde dat, lees je ook veel over op internet. Wtf dat mag zijn weet ik ook niet lol
als je psychische aandoeningen hebt raad ik je dmt wel sterk af lol .. recept voor psychoses
haha ja of Machine elves lmaoquote:Op zondag 2 februari 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ja sommigen dachten dat het aliens of zo waren las ik.
Ja inderdaad, ken een paar gevallen waarbij een psychose is "unlocked" door drugsgebruik. Goede vriend van me heeft ruim een jaar aan de benzo's moeten slikken omdat hij fout ging op acid.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
als je psychische aandoeningen hebt raad ik je dmt wel sterk af lol .. recept voor psychoses
lmao .. hij ja .. dat was sowieso al een verloren zaak om mee te beginnenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ken een paar gevallen waarbij een psychose is "unlocked" door drugsgebruik. Goede vriend van me heeft ruim een jaar aan de benzo's moeten slikken omdat hij fout ging op acid.
[b][b][b][b][b][b][b][b][b]Andere gast (die dreamer waarschijnlijk ook wel kent) heeft lange tijd meerdere keren per week gebruikt en is later opgenomen omdat hij in een psychose oid heeft geprobeerd z'n moeder te wurgen. Maar die gast was sowieso al van het padje af, altijd al.[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]
Zelf trek ik die shit sowieso niet, nog nooit psychedelische drugs gebruikt omdat ik bang ben.
hahah altijd ctrl b gewend van bb.comquote:
Wist niet eens dat het daar op die manier kon, weer wat geleerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahah altijd ctrl b gewend van bb.com
hier ramt ie er gelijk 100 [b]'s in
is pas om 4:45 ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
yow yow net thuis hoe zit het met ufc?
paddo's kan leuk zijn, maar het blijft een gif ... en als dat gif te sterk is krijgt je eerst zieke koorts en shit.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef seto het volgende:
heb ook wel paar keer met paddo's getript
eerste keer was echt super vet, tweede keer hadden we het briljante idee om naar buiten te gaan waar we na een tijdje moeilijk bad gingen lol en de derde keer was niet super interessant
#CEOlifequote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het daar op die manier kon, weer wat geleerd.
Ja en zie het sowieso niet echt als iets met meerwaarde idd. Heb 5-6 jaar geleden wel een paar keer mdma genomen. Een keer op een feest, keertje 's nachts op bussloo en eens gewoon bij iemand thuis. Was wel grappig, maar ik trek het sowieso niet meer om drugs te gebruiken.
Op alcohol na dan, drink nu rustig een glaasje whisky.
Het UFC 169 vindt vannacht (rond 04.00 uur Nederlandse tijd) plaats.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meestal beginnen de prelims toch om 22:00? en de matches om 2:00?
Ik had met paddo's dat ik begon te knuffelen met stoelen, naar buiten rende en het idee had dat ik fucking hard rende maar in feite maar 5 meter was verplaatst omdat een nuchtere mattie nog achter mij aanliep.Ook dacht ik dat 2 polen mij achtervolgdenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef seto het volgende:
eerste keer was echt super vet, tweede keer hadden we het briljante idee om naar buiten te gaan waar we na een tijdje moeilijk bad gingen lol en de derde keer was niet super interessant
maar is inmiddels ook iets van 10 jaar geleden
Misschien ben ik dan nog wel wakkerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het UFC 169 vindt vannacht (rond 04.00 uur Nederlandse tijd) plaats.
prelims om 2 uur ja iddquote:Op zondag 2 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan nog wel wakker.
Ja maar als ik dan toch wakker ben kan ikwel even koekeloeren heb een tijdje geen ufc meer gevolgd vanwege de ongunstige tijden en als ik eht later kijk vind ik het niet zo magisch...want heel mijn fb is al volgespamd met uitslagen. Ben echt van 12 mma gerelateerde atleten en organisaties ''lid '':').quote:Op zondag 2 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
prelims om 2 uur ja idd
heb je toch gelijk lol
maincard is om 4 (alleen die boeit me)
ja toen ik bad ging was ik in een parkje (voor de ingang van drievliet voor de kenners) had ik een tijdje het idee dat ik de tijd kon vertragen en versnellen, jij weet vast ook wel hoe traag de tijd soms kan verlopen als je triptquote:Op zondag 2 februari 2014 01:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
paddo's kan leuk zijn, maar het blijft een gif ... en als dat gif te sterk is krijgt je eerst zieke koorts en shit.
Had toen zo'n eigen kweekje hawaiaanse, lang gedroogd, je moest er 5 van nemen, maar ik met mijn grote bek nam er wel ff 9. Echt zware koorts, misselijk, zweten helemaal naar.
Toen ze insloegen stond ik op een grote bekende weg in ons dorp .. en ik wist 2 uur lang niet welke kant ik op moest gaan om naar het centrum te gaan( kon alleen maar links of rechts lmao)
Maatje van me is wel eens helemaal bad gegaan, die rende toen gewoon weg "want hij moest zijn koffers halen voor schiphol" .. uurtje later weer gevonden ergens op straatbankje
hahaha herkenbaar, tijd is echt iets heel aparts tijdens zo'n trip ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:14 schreef seto het volgende:
[..]
ja toen ik bad ging was ik in een parkje (voor de ingang van drievliet voor de kenners) had ik een tijdje het idee dat ik de tijd kon vertragen en versnellen, jij weet vast ook wel hoe traag de tijd soms kan verlopen als je tript
toen we bad gingen zaten we dus op een bankje en ik flipte hem helemaal, dacht dat ik daar de hele nacht moest zitten en het aan zou voelen alsof ik er 3 dagen zat terwijl het maar iets van 10 minuten lopen naar huis was
Duurt echt heel lang..maar mijn trip ging echt in een wave..Was wel prachtig, maar ik laat het bij 1 keer.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha herkenbaar, tijd is echt iets heel aparts tijdens zo'n trip ja.
UFC is ook saai, grapplers hebben te veel voordeel vergeleken met PRIDEquote:Op zondag 2 februari 2014 01:14 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik keek vroeger fanatiek alle Pride, UFC heeft helaas niet de magie die Pride wel had .. dus ben de laatste tijd beetje afgezwakt met kijken. Kijk alleen nog maar partijen die mijn interessant lijken.
Ik neem aan dat je met grapplers ook de BJJers bedoeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef seto het volgende:
[..]
UFC is ook saai, grapplers hebben te veel voordeel vergeleken met PRIDE
Ditquote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef seto het volgende:
[..]
UFC is ook saai, grapplers hebben te veel voordeel vergeleken met PRIDE
Volgens mij heb jij mij wel eens een paar youtube filmpjes van matches toegestuurd.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dit
Mensen die Pride niet hebben gezien hebben geen besef van hoe MMA eerder was..
veel variatie en veel harder
Hahahquote:Op zondag 2 februari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
kan kloppen ja
enne over je biefstuk
ik eet nu 12 satestokjes met satesaus en een heel stokbrood
daarna eet ik een halve pot nutella leeg
hoezo, is gewoon zachte chocola? Veranderd de smaak als je het ineens los eet lmao?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah
maw gewoon vreten..:P.
Maarre nutella vreten..hoe doe je dat? Ik vind het los echt niet te vreten althans niet hele lepels.
dit is mijn favoriete pride nostalgie filmpjequote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef dreamerbulk het volgende:
af en toe kijk ik nog een shockwave of een final conflict van pride
fedor times
10 jaar geleden lol? Ik dacht dat jij 18 of zo was.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:04 schreef seto het volgende:
maar is inmiddels ook iets van 10 jaar geleden
Fucking Nutella brah. Twee weken terug ook weer eens een potje gehaald, extra nog een kleine. Twee dagen later was het al op.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
kan kloppen ja
enne over je biefstuk
ik eet nu 12 satestokjes met satesaus en een heel stokbrood
daarna eet ik een halve pot nutella leeg
no fucks were given
Sakubara, één van mijn favoriete vechtersquote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef seto het volgende:
[..]
dit is mijn favoriete pride nostalgie filmpje
hahaha nutella pot blijft niet lang vol nee loooolquote:Op zondag 2 februari 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
10 jaar geleden lol? Ik dacht dat jij 18 of zo was.
[..]
Fucking Nutella brah. Twee weken terug ook weer eens een potje gehaald, extra nog een kleine. Twee dagen later was het al op.Van de week een extra grote pot gehaald. Wel easy kcals though.
Nah ik vind het niet hetzelfde als zachte chocola..ik eet het met proteinepancakes.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo, is gewoon zachte chocola? Veranderd de smaak als je het ineens los eet lmao?
waar zou ik het in godsnaam mee moeten eten lol ? Zoetbeleg op brood is echt ranzig...
oja doe het soms tussen pannekoeken.
als ik geen zelfbeheersing zou hebben zou ik zo'n 400 gram pot in 10 min op hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah ik vind het niet hetzelfde als zachte chocola..ik eet het met proteinepancakes.
Het is ook veel te lekker en al die namaakzooi komt er bij lange na niet in de buurt. Ik eet Nutella op brood al sinds een klein ventje en dan altijd met melk erbij. Af en toe een paar lepels zo tussen de middag.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha nutella pot blijft niet lang vol nee looool
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is ook veel te lekker en al die namaakzooi komt er bij lange na niet in de buurt. Ik eet Nutella op brood al sinds een klein ventje en dan altijd met melk erbij. Af en toe een paar lepels zo tussen de middag.
sowieso, die gast is echt een inspiratiequote:Op zondag 2 februari 2014 01:27 schreef dreamerbulk het volgende:
Seto ken je Genki Sudo?? Was beetje freak vechter met freak matches.. maar kerel had zieke skills lol
We hebben hier een kenner!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:33 schreef seto het volgende:
[..]
sowieso, die gast is echt een inspiratie
gaat op zijn 32e terug naar school, haalt zwarte band in BJJ, is manager van een honkbalteam voor 30+ mensen volgens mij, maakt muziek, acteert nu ook volgens mij
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:TIp Of Day (TOD): Have a protein shake on your way out the door to go food shopping. This will prevent you from ending up with a shopping cart full of peanut butter cups, cookies and Ben and Jerry's! You can also apply the same technique to have a shake before you go to a restaurant. This should help you be less of a big fat. fu@k.
Mark bell from supertrainingTV DOT comquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is trouwens wel een legit tip zeg:
[..]
Haha, jijweet. Altijd zo mooi hoe hij dat uitspreekt.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mark bell from supertrainingTV DOT com
Daar hebik echt nooit last van...ja ik koop dan misschien 1 cheatartikel..Maar ben niet gevoelig voor die shit.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha die feels.. Kom altijd met een hele teringzooi aan voedsel thuis als ik met honger naar de winkel ga en als je thuis komt zieke binge.
oja goed dat je t zegt, heb ook nog 4 goulashkroketten in mijn supermarkt frenzy gekochtquote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha die feels.. Kom altijd met een hele teringzooi aan voedsel thuis als ik met honger naar de winkel ga en als je thuis komt zieke binge.
Haha, ik kan mij op zich wel redelijk inhouden met het kopen van die shit puur doordat ik nu mijn eigen shizzle moet bekostigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
je moet jezelf idd ook wel af en toe verwennenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik kan mij op zich wel redelijk inhouden met het kopen van die shit puur doordat ik nu mijn eigen shizzle moet bekostigen.Maar haal wel snacks zoals B&J en van de week jodenkoeken als je af en toe zin in iets anders dan kwark, shakes en warm voer hebt.
Had trouwens van de week ook hagelslag gekocht omdat Etha zei dat het lekker bij de pindakaas was. Die zet ik dus ook gewoon een paar keer per dag aan de mond zoals bij Nutella. Belachelijk.
Ik wel. Maar ik doe sowieso niet aan cheaten. Mijn dieet is 1 grote cheatquote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar hebik echt nooit last van...ja ik koop dan misschien 1 cheatartikel..Maar ben niet gevoelig voor die shit.
Ik vind Karelin altijd eng .. wat een verschrikkelijk beest is dat!!quote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef seto het volgende:
ken je karelin dreamerbulk?
gast was echt een beest, had hem wel voor de lol in pride willen zien, volwassen mannen van 130kg slammen alsof het niks is
Ik cheat me door het hele leven..quote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik doe sowieso niet aan cheaten. Mijn dieet is 1 grote cheat
Meh ik vind soweieso gezond eten lekker van nature. Dus ook niet heel moeilikkl.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik doe sowieso niet aan cheaten. Mijn dieet is 1 grote cheat
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef seto het volgende:
ken je karelin dreamerbulk?
gast was echt een beest, had hem wel voor de lol in pride willen zien, volwassen mannen van 130kg slammen alsof het niks is
gezond is ook maar een stempel en redelijk subjectiefquote:Op zondag 2 februari 2014 01:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meh ik vind soweieso gezond eten lekker van nature. Dus ook niet heel moeilikkl.
heeft denk ik ook meer met je suikerspiegel te maken lol..quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik voelde mij ook wel gezonder toen ik 'clean' at i.t.t. nu tbh.
Ik merk geen verschil eigenlijk. Voel me de laatste tijd zelfs fitter en frisser omdat ik weer een soort van normaal ritme heb en vroeg naar bed ga.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat is het dus..en ja gezond is relatief. Met gezond bedoel ik gewoon basisproducten...die bewerkte koekjes en shit is niet gezond naar mijn idee.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ritme is ook echt alles ja, wanneer ik elke dag braaf om 7 uur opsta, ben ik echt de hele dag zo fit als een God.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil eigenlijk. Voel me de laatste tijd zelfs fitter en frisser omdat ik weer een soort van normaal ritme heb en vroeg naar bed ga.
Yeah, dat sowieso man! Toen ik nog IF deed had ik een zieke focus en fitheid man, abnormaal. Had in die tijd ook twee weekjes rust van het cutten genomen waarin ik veel carbs at en dat was tijdens stage. No work was done those two weeks lol. Gelijk kankerzieke dip en wegzakkend de hele tijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heeft denk ik ook meer met je suikerspiegel te maken lol..
als je die hele tijd spiked met chocola en zoete dingen dan kan je je soms wel wat gaarder voelen ja,
complexere carbs hebben een wat langere verwerkingstijd hehe
moet ik weer teveel gaan rekenen, doet voor mij af aan mijn levenskwaliteit ...quote:Op zondag 2 februari 2014 01:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, dat sowieso man! Toen ik nog IF deed had ik een zieke focus en fitheid man, abnormaal. Had in die tijd ook twee weekjes rust van het cutten genomen waarin ik veel carbs at en dat was tijdens stage. No work was done those two weeks lol. Gelijk kankerzieke dip en wegzakkend de hele tijd.
Fucking carbs. Daarom is dit eigenlijk ook wel chill: http://forum.reactivetrai(...)8-The-Biorhythm-Diet
gewoon GH en insuline spuitenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de hele dag door carbs eten, heb je een constante piek
Nah, het is redelijk simpel: eet overdag vooral protein en vet en 's avonds (voor het slapen) al je carbs. Nog een bijkomend voordeel is een betere slaap.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
moet ik weer teveel gaan rekenen, doet voor mij af aan mijn levenskwaliteit ...
Maar je mag na 8 uur 's avonds geen carbs meer eten toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, het is redelijk simpel: eet overdag vooral protein en vet en 's avonds (voor het slapen) al je carbs. Nog een bijkomend voordeel is een betere slaap.
weeniemanquote:Op zondag 2 februari 2014 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar je mag na 8 uur 's avonds geen carbs meer eten toch?
dat had ik zelf ook wel ja, alleen mijn binges waren tijdens het eetwindow wel echt buitenaards extreemquote:Op zondag 2 februari 2014 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die focus en fitheid die ik in mijn IF-tijden had was onvergelijkbaar met wat dan ook. No Ritalin included lol.
Op zich zou ik het zo weer doen, maar IF is niet echt optimaal i.c.m. een bulk dusja.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat had ik zelf ook wel ja, alleen mijn binges waren tijdens het eetwindow wel echt buitenaards extreem
Het is gewoon gewenning faggot. No limited minds allowed.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
Nee maar serieus, weet niet of ik dat zou kunnen. Mijn ontbijt is al 80gr carbs ofzo
Waar zit je?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:04 schreef dreamerbulk het volgende:
hoerige goedkope kut hosting altijd fucken met die mysql database connectie /rant
Ik deed zelf 18:00 - 00:00; ideaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, ja is zo.
Ga het als ik weer ga cutten wel een kans geven. Maar blijft een heel gedoe. Eetwindow van 15:00 - 21:00 ofzo zou wel ideaal zijn. Rond 3 tot half 4 even pre workout maaltijd naar binnen werken, dan trainen en daarna de rest.
ik heb mijn VPSjes gewoon bij goede aanbiedersquote:
Ging je dan met lege maag trainen? Of deed je dat ergens na 18:00 pas?quote:Op zondag 2 februari 2014 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik deed zelf 18:00 - 00:00; ideaal.
Klopt als een bus.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar je mag na 8 uur 's avonds geen carbs meer eten toch?
lol, waarom die editquote:Op zondag 2 februari 2014 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb mijn VPSjes gewoon bij goede aanbieders
maar ik heb daarnaast nog een kleine 30 kleine hostings(shared servers) bij versio en neostrada.
bagger bagger bagger
Yeah man. Op een lege maag. Ging prima.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ging je dan met lege maag trainen? Of deed je dat ergens na 18:00 pas?
haha ik ben bang dat die aanbieder ook vergiftigd raakt door teveel nieuwe klantenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol, waarom die edit
[..]
Yeah man. Op een lege maag. Ging prima.
Eén van de grootste, zo niet misschien wel de grootste van NL lol. Denk dat er al genoeg zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ik ben bang dat die aanbieder ook vergiftigd raakt door teveel nieuwe klanten
Moet je wel erg aan wennen lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah man. Op een lege maag. Ging prima.
true lolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eén van de grootste, zo niet misschien wel de grootste van NL lol. Denk dat er al genoeg zitten.
ik had op gegeven moment een eetwindow van 2 uurtjes lmaoquote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je wel erg aan wennen lijkt me.
Nu is het bij mij te erg. Had laatst om 14:30 mijn portie pinda's gegeten. Daarna had ik geen eten meer en toen ik om 17:30 naar huis reed voelde ik alsof ik stierf. Helemaal slap, bijna hoofdpijn van de hongerdacht straks ga ik nog out achter het stuur en rij ik tegen een boom.
Lol, dat is gewoon gewenning. Ik moet nu ook na het opstaan gewoon mijn kommetje met oats, wat mineola's en een banaan opeten want anders voel ik me fucked up. En dat terwijl ik jaren niet kon ontbijten.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je wel erg aan wennen lijkt me.
Nu is het bij mij te erg. Had laatst om 14:30 mijn portie pinda's gegeten. Daarna had ik geen eten meer en toen ik om 17:30 naar huis reed voelde ik alsof ik stierf. Helemaal slap, bijna hoofdpijn van de hongerdacht straks ga ik nog out achter het stuur en rij ik tegen een boom.
Haha die foto's kan ik me nog wel herinneren. Wat was het ook alweer, een hele berg kip, 2 pakken met bacon en ham, 10 eieren etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had op gegeven moment een eetwindow van 2 uurtjes lmao
hahahah ja .. ging nergens over lolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die foto's kan ik me nog wel herinneren. Wat was het ook alweer, een hele berg kip, 2 pakken met bacon en ham, 10 eieren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |