SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 01-02-2014 14:29:02 ]
kkoppervlakkig ben jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Hahaha..sowieso sla ik geen mensen en als ik zou slaan, niet op die manier!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Zieke haymaker. Sowieso had zij streetfighting gekozen in def jam fight for NY. (inside joke voor de ekte)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
ja vriend dat dacht ik dus ook, tot hier die gare alto met dumbells gepost werdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beer
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent bekend met mijn struggles...
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
Zo ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben aan het cutten, heb je ook een light variant toevallig?
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ben ik nou ook weer niet.
Jeez.
Vraag maar aan IrCute.
LAHWFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol wat awesome. Wel nice dat het in plaats van BUM FIGHTS gewoon andersom is.
Wie weet doe ik binnenkort wel eens een bestelling bij je!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
Geen shallow mensen in je intieme omgeving, dan heb je geen problemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 05:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al vleesgordijntjes sinds ik 11 ben
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
heerleck vleesch
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
zeldzame soortquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Als er nou eens een buffe ginger aankomt bij mij.
Ik hou van gingers.
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?![]()
Haha, maar even serieus man; die post die ik quote, dat vlees, ziet er fucking lekker uit. I want dem meat. Kun je dat of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.
Hier in de gym is een soort van buffe ginger, alleen hij traint geen benen en is face-wise een 5/10.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
Precies. Fanta kocht zelfs lunch voor me en ik hoefde daarna niet eens gepenetreerd te worden. Dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.
Knappe gingers zijn best zeldzaam.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
ik had net toch foto gepost wat doe jy moeilijk maatjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Met een stofzuiger?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
Eens met TT, JB net nog wat patsen verkocht.
What's up dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Overigens winkelcentrum kanaleneiland, nooit zo hard moeten cringen, de tyfus
was daar x met jahr00n maar we kregen ruzie toen klapte hij die hele groep en moesten we wegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is wel eens club escape geweest? Is leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |