SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 01-02-2014 14:29:02 ]
kkoppervlakkig ben jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Hahaha..sowieso sla ik geen mensen en als ik zou slaan, niet op die manier!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Zieke haymaker. Sowieso had zij streetfighting gekozen in def jam fight for NY. (inside joke voor de ekte)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
ja vriend dat dacht ik dus ook, tot hier die gare alto met dumbells gepost werdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beer
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent bekend met mijn struggles...
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
Zo ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een mannelijke lesbian is dan ook niet erg aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben aan het cutten, heb je ook een light variant toevallig?
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ben ik nou ook weer niet.
Jeez.
Vraag maar aan IrCute.
LAHWFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol wat awesome. Wel nice dat het in plaats van BUM FIGHTS gewoon andersom is.
Wie weet doe ik binnenkort wel eens een bestelling bij je!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
Geen shallow mensen in je intieme omgeving, dan heb je geen problemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 05:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al vleesgordijntjes sinds ik 11 ben
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:43 schreef stoeltafel het volgende:
Alles is te maken op bestelling of winter BBQ in Apeldoorn
heerleck vleesch
Spuit dus wel voor mijn hobby en diep ook
zeldzame soortquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Als er nou eens een buffe ginger aankomt bij mij.
Ik hou van gingers.
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ik dit ook gewoon bereid en al komen afhalen?![]()
Haha, maar even serieus man; die post die ik quote, dat vlees, ziet er fucking lekker uit. I want dem meat. Kun je dat of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hehehe moeten eens een BBQ houden dan regel ik wel het vlees. Volgende week dikke spare-ribs/hamburgers sessie.
Hier in de gym is een soort van buffe ginger, alleen hij traint geen benen en is face-wise een 5/10.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
Precies. Fanta kocht zelfs lunch voor me en ik hoefde daarna niet eens gepenetreerd te worden. Dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care te weinig om het te vragen tbh. Maar ik weet wel dat je eigenlijk gewoon een superlief, onschuldig meisje bent.
Knappe gingers zijn best zeldzaam.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou van gingers.
ik had net toch foto gepost wat doe jy moeilijk maatjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Met een stofzuiger?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
Eens met TT, JB net nog wat patsen verkocht.
What's up dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Overigens winkelcentrum kanaleneiland, nooit zo hard moeten cringen, de tyfus
was daar x met jahr00n maar we kregen ruzie toen klapte hij die hele groep en moesten we wegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is wel eens club escape geweest? Is leuk?
sickkuntquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
was daar x met jahr00n maar we kregen ruzie toen klapte hij die hele groep en moesten we weg
Tuig, standaard marokkaantjes met nike petje en lelijke nikes, bontkraagje, stoere praatjes. Nederlandse/turkse/marokkaanse meisjes van 16 die in de winkels werken en Nedermocraans sprekenquote:
waar heb ik zojuist naar gekeken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/(...)79845&type=2&theater
G.R.S met seto deze?
Ah ja. Op station Maastricht hangt dat soort tuig ook rond. Je moet vooral oogcontact vermijden anders denken ze dat je een probleem hebtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tuig, standaard marokkaantjes met nike petje en lelijke nikes, bontkraagje, stoere praatjes. Nederlandse/turkse/marokkaanse meisjes van 16 die in de winkels werken en Nedermocraans spreken![]()
Snap wel waarom ze daar een action plaatsen. Goede keukenweegschaal daar overigens 6 euro.
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intrusive_thoughts
Jullie hier ook last van? Had vandaag sterk de neiging om iemand die tegen me aanliep in de stad neer te steken.
rijbewijs afnemen, zulke gasten mogen niet op de weg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik heb soms op 2 baans weg de gedachte laat ik mijn stuur links omgooien frontaal tegen andere auto aan
Of je bent een sletje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah ja. Op station Maastricht hangt dat soort tuig ook rond. Je moet vooral oogcontact vermijden anders denken ze dat je een probleem hebt
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.quote:
quote:
Face>lichaam..unfortunately peanutbutterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier in de gym is een soort van buffe ginger, alleen hij traint geen benen en is face-wise een 5/10.
Je was op bezoek in Nederland! Laat jou dan echt niet betalen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Precies. Fanta kocht zelfs lunch voor me en ik hoefde daarna niet eens gepenetreerd te worden. Dat was echt fantastisch.
Mijn ex woont daar 1 minuut vandaan..lol. Was echt pauperbuurt eerste klas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef Drinky het volgende:
Overigens winkelcentrum kanaleneiland, nooit zo hard moeten cringen, de tyfus
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de tellerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
leuk vriendje wat voor veren +40mm ofzo lolol
Ja precies, dat soort gekke shit. Of als je over een brug rijdt dat je die halve seconde eraan denkt om je auto er gewoon vanaf te rijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
ik heb soms op 2 baans weg de gedachte laat ik mijn stuur links omgooien frontaal tegen andere auto aan
Ah, mag je niet teveel aan doen dan zeker. Mooie auto bro.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de teller
Ik heb 'm maar 24 uurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, mag je niet teveel aan doen dan zeker. Mooie auto bro.
Niks, vond hem gewoon grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
watsgebeurt sap? wil je er over praten?
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol geen idee, is huurauto, maar wel leuke bak. Eerste toelatingsdatum is 29 november 2013, 6k op de teller
Hahahahaha hardop wanneer die moet huilen.quote:ONZ / [DE GYM #325] Huishoudelijk geweld 1 februari 2014 18:24[/url] schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Amen. Er zit verbaal ook zo'n gigantische filter op mijn gedachten. Heb ook altijd wel op een 80weg zonder middenberm, zo'n gedachte van 'ja ik rijd hier nu wel braaf in mijn baan, maar stel dat mijn tegenligger nu suïcidaal is, wat dan?'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intrusive_thoughts
Jullie hier ook last van? Had vandaag sterk de neiging om iemand die tegen me aanliep in de stad neer te steken.
Haha. Fuck. Lees dit net na mijn berichtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
Hahahaha ja, wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. Fuck. Lees dit net na mijn bericht
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of je bent een sletje.
[..]
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.
[..].. ik heb bijna geen labia minora.
[..]
Face>lichaam..unfortunately peanutbutter
[..]
Je was op bezoek in Nederland! Laa
je had toch beginnende relatie met manlet ofzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een soort van fbuddy die ginger en buff is..maar geen relatiemateriaal.
80% van alle statistieken is uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzo
Ben jij latina of mocro? Of turk zoals yuriquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En ze zeggen scheer niet alle Marokkanen over een kam maar ze toch zijn ze bijna allemaal hetzelfde. 95% Ofzo
Die 95% verpest het voor die 5%quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de 5%quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja die zie ik nog maar ik vind hem niet zo leuk leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je had toch beginnende relatie met manlet ofzo
hoe is die fbuddy onstaan met die buffe gingerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja die zie ik nog maar ik vind hem niet zo leuk leuk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben dus bang om dima als tegenligger te krijgen die woedend en depressief naar huisrijdt na een avondje stappen.
daar denk ik ook wel eens aan, vooral na het zien van talloze dashcamfilmpjes uit Rusland enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben dus bang om dima als tegenligger te krijgen die woedend en depressief naar huisrijdt na een avondje stappen.
Klopt, maar er zijn wel verdomd veel mocro's die nagenoeg hetzelfde zijn qua gedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
80% van alle statistieken is uit de lucht gegrepen.
Marokkaan a sahbi.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben jij latina of mocro? Of turk zoals yuri
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die 95% verpest het voor die 5%
Haha, gelukkig wel jaquote:
Als je in 010 uitgaat heb ik nog wel een bank voor je waar je op kan crashen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maak je voor vanavond maar geen zorgen, ik ga niet uit. Clubs zijn maar tot 05:00 open en moet dan 2 uur wachten op de eerste trein...
Thx bro, maar gaat om 020.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je in 010 uitgaat heb ik nog wel een bank voor je waar je op kan crashen.
nachttrein ofzo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maak je voor vanavond maar geen zorgen, ik ga niet uit. Clubs zijn maar tot 05:00 open en moet dan 2 uur wachten op de eerste trein...
meisje of jongen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb rauwe ui en vis gegeten en heb zometeen een date, what do?[ afbeelding ]
Dan ben ik iets van 2 uur onderweg... Ik ben dan een kwartier eerder thuis dan dat als ik 2 uur zou wachten op de eerste trein.quote:
van waar naar waar moet je danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik iets van 2 uur onderweg... Ik ben dan een kwartier eerder thuis dan dat als ik 2 uur zou wachten op de eerste trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |