SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 01-02-2014 14:29:02 ]
kkoppervlakkig ben jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
ff srs. zien jullie er ook zo uit of nie want dan moet ik nog eens een keer nadenken over mijn verblijf hier
Hahaha..sowieso sla ik geen mensen en als ik zou slaan, niet op die manier!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Zieke haymaker. Sowieso had zij streetfighting gekozen in def jam fight for NY. (inside joke voor de ekte)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
when u cheat on fanta-stick
https://www.facebook.com/(...)19087&type=2&theater
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
ja vriend dat dacht ik dus ook, tot hier die gare alto met dumbells gepost werdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In dit topic zitten denk ik relatief gezien wel de lekkerste mensen op dit forum.
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier zitten allemaal lowlifers die liften om chicks te kunnen hosselen.
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je jalours ofso dat jij nooit gepulld word door een buffe beer
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..die buffe beren zijn alleen maar bang voor mij. Die willen onderdanige chickies.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent bekend met mijn struggles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |