Ah okéquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrij weinig op moment.
En verschillende redenen, familie/vriendin dit dat.
Wat precies?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had woensdagavond iets uit de USA besteld en het is nu al binnen
spanning en sensatie in de hoofdstadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik moest nog even geld halen en OV chip opladen en wie kom ik onderweg tegen, Barbara Barend
No... Fucking... Way...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
Ik moest nog even geld halen en OV chip opladen en wie kom ik onderweg tegen, Barbara Barend
Oh je liegtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Karina, heeft mij een game beloofd.
Neuh ze stond te bellen. Kon het niet verstaan helaasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No... Fucking... Way...
Stelde zij jou voor om te scharen?
Waarom helaas?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ze stond te bellen. Kon het niet verstaan helaas
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
Ze doet het er volgens mij gewoon om...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:25 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Barbera Barend vanavond gezien. Ik riep nog "Zaad pot", maar ze reageerde helaas niet
Oh ja idd! Was je in Amsterdam Zuid? Ik zie haar hier wel vaker, ook weleens bij de AH.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ze doet het er volgens mij gewoon om...
Albert Cuyp jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja idd! Was je in Amsterdam Zuid? Ik zie haar hier wel vaker, ook weleens bij de AH.
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
haha karina hoopte op een primeur die ze op FOK! kon zetten
Voor eigen bestwil.quote:
loopt als een kerel, die vriendin is/was wel leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja idd! Was je in Amsterdam Zuid? Ik zie haar hier wel vaker, ook weleens bij de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |